Staromestska uplne neprejazdma, auta sa tocia do mesta spet, toto co ma znamenat, mhd blokuju ludia ma ceste co sedia, policia robi co? Toto si niekto odskace, petrzalka uplne blokovana cez most snp, nikto na pravo obmedzovat ostatnych, 83 vystupuju ludia, dispecing kde je?
Tyzden to streamuje, v skutocnosti zablokovali usek Staromestskej pri elektrickovej trati. Cize samotny most by prejazdny mal byt, ale len z/na nabrezie, nie na Zochovu. A teda tyka sa to aj 31+39.
Ja sa obávam, že dôvodom toho, že to celé odkrútil záložák, bolo práve to, že sedavá záloha nebola - stále obvyklejšia situácia. Kedysi to mohol výpravca zalepiť brigádnikmi VPČ - z kancelárií, z dielne, z autoškoly a aj VPP - študenti, ktorí práve nemali prednášky ani skúšky, taxikári, ktorí si doobeda, keď zdochol pes, radi zajazdili... Potom nastal postoj "menejcenných brigádnikov nepotrebujeme" a dnes už "z voľného" nejazdia ani dielenskí, ani výpravcovia sami, ani kancelárski.
Lenže dielňa by aj doviezla a vymenila, ale čo z toho, keď vodič nemá papiere na Škodovky ani na T3P? O stiahnutí vypravených ZV z trate rozhoduje dispečing, ak bol nástup 5.45, tak už ZV neboli doma, čiže ak boli vypravené, už si to výpravňa nemohla operatívne zmanažovať.
Tiež si myslím, že prvé kolo - dve mohol odjazdiť krasňanský (teda asi ružinovský?) ZV K2S a potom mohla ísť nejaká sedavá záloha z Juráku aj so škodovkou, neverím že by sa nikto taký na Juráku nenašiel.
Ak nemá vodič záložáku papiere na Schadewagen, je to hanba DPB. Inak sa to vedelo riešiť už za "mojich čias" - dielňa priviezla vozidlo na konečnú alebo dokonca aj na trať a tam vymenila.
Problém je hlavne za pripojením z diaľnice, tam by pomohlo dať zábrany, aby sa dalo zaradiť až v priestore zastávky Ríbezľová, snáď to niekoho napadne.
Z karlovej vsi do mesta elektricky momentalne s 20-minutovym meskanim, volakde bol prestoj.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUKY 87