Chcem sa spýtať ohľadom výluky na Agatovej. Nie je uvedený čas začiatku výluky len deň. Či v skorších hodinách pred 06:00 budú autobusi premávať ešte po starom?
Ano, uz pred 19tou. Celna zrazka, ale zdalo sa mi, ze 50ka zasahovala do protismeru. Paradoxne v tom case uz riesila nehodovka nejake capacity na zastavke aupark sotva 80 metrov od tohto miesta. az mi to pripadalo, ze sa tam niekto nahanal a behali po ceste. mozno niekto bude vediet viac.
Stali sa nejaké zmeny s príchodom Urbanway 10.5. Linku 20 robí druhá kolóna, čiže BN 10.5, ktoré predtým boli pridelené na túto linku padli. Za ďalšie, obnovila sa prevádzka Vozovne Krasňany, čo opäť urobilo isté zmeny vo vozoparku. Keďže je nových UW 10.5 dosť, ani spomínané BN9.5 nie sú potrebné, keďže ich pozície nahradili na linkách 5X UW 10.5. A čo sa týka tedomov, tak dopĺňajú nedostatok 12 - metrových vozov na linkách podľa potreby, napr. 2112, 2116 alebo 2120. Tedomy 110x sú dlhodobo odstavené a zdá sa mi, že boli alebo sú ponúkané na predaj. A to ešte prídu na jeseň rošády s novými elektrobusmi.
Ešte k včerajšku: Podvečer vážnejšia nehoda linky 50 (červené Iveco) pri Auparku na nájazdovej rampe na most SNP, prítomná odťahovka (tam už bolo naložené "pokrčené" havarované auto), polícia aj RZP, resp. teda tam na tej rampe všetky popisované vozidlá stáli keď som išiel okolo niekedy pred 19 hod. cca.
Chronometráž všetkých električkových liniek je otrasná, ale to súvisí primárne s tvorcom týchto chronometráží, ktorý tomu absolutne nerozumie. L9 musí čakať na Saleziánoch, lebo ďalej je už väčšia premávka a teda sa už nedá vetrať do nuly. Neboli schopní zohľadniť fakt, že je už od leta 2017 zosynchonizovaná križovatka Slovanet, Jégého a Saleziáni a teda sa ušetril čas. Ale to isté platí pre linku 2, ktorá nemá upravenú jazdnú dobu po zapnutí preferencie na trati na stanicu, a preto aj pri šuchtaní a rýchlosti max 30 km/h je nutné pustiť dvoje svetlá na Trnavskom mýte, aby bol odchod na nulu z Trnavského mýta. Linka 5 je úplná katastrofa, to ani nejdem komentovať. Náhodne popridávané minúty bez akejkoľvek logiky.
Včera okolo 17.45 mala poruchu nejaká Karosa 16xx na konečnej Kadnárova, zostala stáť nešťastne v poslednej križovatke - ľavom odbočení z Kadnárovej do obratiska, takže tipujem, že bol aj nejaký prestoj na ďalších spojoch (minimálne jedna ďalšia Karosa nemohla odísť do mesta). Neskôr som videl pojazdnú dielňu, ako pokazený voz odtiahla k Meopte a tam to riešili, viac som nevidel.
Môže mi niekto vysvetliť podľa mňa nezrovnalosť na linke 6 a 9 cez prázdniny? Na linke 9 bude cez prázdniny jazdiť 11 vozidiel (rovnako ako doteraz). Keď sa však pozrieme na dojazdy na linke 9 a 6 (pri nej nerátam dojazdy špičkových vozidiel), tých dojazdov je 12? Odkiaľ je to vozidlo navyše?
Niečo iné je keď vozidlo odíde predčasne z východzej zastávky (ako napr.linka 33 z Molecovej o celú minutu skôr - čo je u jedného pána úplne bežná vec) a niečo iné keď vozidlo nadbehne vplyvom zlej chronometráže.
Len tak mimochodom skús si nahodiť zastávku Molecova do virtuálnej tabule v rôznych časoch dňa a sleduj linku 5. V úseku medzi blumentálom a Molecovou je úplne bežné že idú v predstihu a to najmä v sedle a poobede v prac.dni (zato linku 4 som v predstihu ešte nevidel ísť - je mi záhadou ako si na ňu došiel).
Paradox je že keď idem z práce linkou 9 tak vždy čaká do odchodu na Saleziánoch - bez ohĺadu či je to 29/30T,T6,K2. Tak sa natíska otázka či linka 9 nemôže ísť v predstihu a linka 5 môže?
ja ak dobre viem su az 4 (den, vecer, noc a weekend), ale pracovny den od rana az do vecera pokryva jedna a to nema sancu odrazat jednak rozne vytazenie liniek pocas dna a tiez roznorodost zapch a pod.
ale aj prilisne vetranie na zastavkach alebo pomala jazda neprispieva k atraktivite.... a ked mas jednu chronometraz v podstate na cely den, tak sa to neda spravit tak aby to vzdy vychadzalo....
Možno, že autobusy budú robiť normálne aj výjazdy a dojazdy na Hroboňovu. Minimálne tie posledné, čo jazdia cez Palisády by mali byť zachované, kvôli veľkej diere medzi poslednou 203/207 a prvou N47. Tie na Prokopa mi prídu tak trochu zbytočné, pokojne mohli byť dojazdy na štýl "Z Cintorínskej pokračuje cez Kollárovo nám., Zochovu, Most SNP a Panónsku cestu na zastávku Jasovská." Alebo ich proste nechať jazdiť normálne na Rajskú a naprázdno do vozovne.
Ak sa to deje pravidelne tak by mali na dotyčných linkách upraviť CP alebo upozorňovať vodičov. Aj toto je jedna z vecí čo odrádza od využívania verejnej dopravy, keď cestujúci vďaka tomu nestihne spoj/nestihne prestup.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pe67
Len tak mimochodom skús si nahodiť zastávku Molecova do virtuálnej tabule v rôznych časoch dňa a sleduj linku 5. V úseku medzi blumentálom a Molecovou je úplne bežné že idú v predstihu a to najmä v sedle a poobede v prac.dni (zato linku 4 som v predstihu ešte nevidel ísť - je mi záhadou ako si na ňu došiel).
Paradox je že keď idem z práce linkou 9 tak vždy čaká do odchodu na Saleziánoch - bez ohĺadu či je to 29/30T,T6,K2. Tak sa natíska otázka či linka 9 nemôže ísť v predstihu a linka 5 môže?
Inak chronometráž na linke 9 je otrasná.