Moj uplny favorit bol zatial vodic na N74, ktory cez dve krizovatky presiel na cervenu (a nie stylom ze zrovna naskocila, svietila aspon 20 sekund predtym), vratane krizovatky Trnavska-Tomasikova v situacii kedy isiel v predstihu 4 minuty.
Alebo istý vodič s nemenovaným Mercedesom na 68 ktorý pravidelne jazdieval z Holíčskej v predstihu 3 až 4 minúty, aby následne z Trnavského mýta mohol ísť včas, keďže tam 68 zvykla stratiť pár minút a naberať meškanie...
Následne to poprosím vysvetliť aj vybraným vodičom linky 95. Asi najväčší extrém, čo som doteraz zažil, bol vodič, ktorý ušiel z Farského s minútovým predstihom s takmer prázdnym autobusom balíku ľudí čakajúcemu na prechode, aby sa následne druhú polovicu trasy musel vliecť 30kou, a beztak z jednej či dvoch zastávok odišiel s náskokom 2 minúty. Dúfam, že sa automatizovaná kontrola odjazdov s náskokom ešte stále vykonáva...
ak ma pamäť neklame tak voz 1850 má novú verziu reklamy na Fresh Market, alebo to bol iný voz, teraz si nespomeniem, niekto doplní snáď
Ale čo je podstatnejšie to asi málokto vie, nes som sa dozvedel že od 5 do 9.7. 2018 nepretržitá výluka vlečkovej trate Ba ÚNS - závod Slovnaft, idú sa trhať koľaje, tam prebieha rozsiahla rekonštrukcia celej vlečky, asi najväčšia zatiaľ čo do rozsahu odkedy postavili Slovnaft ako taký, tak priecestie na Slovnaftskej pre linky 70, 74 a 87 bude asi mimo provoz, ale je tam myslím hneď vedľa náhradná obchádzka tak sa bude asi jazdiť tadiaľ.....len pre zaujímavosť, Slovnaft nemá byť vôbec obsluhovaný vlakmi počas tejto výluky, vraj nemajú "ožiť" ani Podunajské Biskupice ako záložná trať zatiaľ.....
Podla hlasovania vidim, ze nejakym ludom nevadi, kebyze im zdrhne autobus/trolejbus/elektricka o 40 sekund skor ako ma mat odchod. Budem rad, ak mi to minuskari vysvetlia, ze preco
Osobne velmi pochybujem ze 123 do Marianky prezije dlho. Podla mna si to prestanu objednavat, ta linka je pre nich uplny nezmysel a v tom case navyse bude (snad) optimalizovany SL.
Vedel by niekto Bobinovi v 6803 vysvetlit, ze odchod 17:42 neznamena odchod 17:41:20? Prvy screenshot som urobil, ked sme stali 4 minuty do odchodu L33 na Molecke na krizovatke s Devinskou v elektricke a L33 uz stala na krizovatke pri Shellke, druhe som urobil asi 6 sekund po odchode z Molecovej (kde som ledva dobehol na L33 - vo vozidle az po Janotovu svietilo 17:41)
Čiže budú tri varianty? Z Dúbravky buď do Lamača alebo ma Strmé vŕšky alebo do Marianky?
A čo tak presmerovať 63, že by v Lamači jazdila cez sídlisko ako 130 a potom by išla k Borom? Nech je tam normálny interval a potom by mohli ísť všetky spoje 123 do ZB.
AUTOBUSOVÉ SPOJENIE ZÁHORSKEJ BYSTRICE A DÚBRAVKY REALITOU
Na stretnutí s primátorom sme sa dohodli, že od začiatku školského roka, to je od 3 septembra ,bude autobusová linka č.123 chodiť do Záhorskej Bystrice smerom na Dúbravku cez Bory. Pôjde aj do Marianky a obslúži aj Strmé Vršky. Linka č.37 sa vráti do svojej pôvodnej trasy bez zachádzky do Marianky a na Strmé Vršky. Trasovanie a intervaly zverejníme ked ich dostaneme od dopravného podniku. Ďaľej sme sa dohodli, že požadovaný prechod pre chodcov pri autobusovej zástavke na Podkerepúškach bude realizovať magistrát. Snahou bude tiež k 3 septembru.
nieco take som aj tipoval, este by to bolo dobre aj "predat", nech ti co nemaju radi chlad nenastupuju do koncovych clankov a zbytocne nebrlblu na to ze to fuka studeny vzduch....
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Moj uplny favorit bol zatial vodic na N74, ktory cez dve krizovatky presiel na cervenu (a nie stylom ze zrovna naskocila, svietila aspon 20 sekund predtym), vratane krizovatky Trnavska-Tomasikova v situacii kedy isiel v predstihu 4 minuty.