Hodzovo nam, viacero autobusov tu je roznych, spartak myjava, karosy a mercedes cestnej straze napr., DOD u prezidenta do 17 hod, aj policajna 700vka z racianskej tam bola
dnes okolo 15:45 na Trnavskom mýte vykapal v križovatke voz 6022 a chvíľu blokoval električkovú trať z Vajnorskej do mesta ... po chvíli dofrčal dispečing, prebehla krátka komunikácia a po štvrtej sa voz pohol ďalej, na zastávke nabral ľudí a pokračoval po trase 209 na Kramáre ... pripájam tri fotky
Pozdravujem vodiča, čo sa s T6kou dnes o tretej valil na signál stoj cez križovatku s Kominárskou. Ak by som z Kominárskej vychádzal trochu pomalšie, tak by nás z auta vystrihávali.
Nemal som práve čas ísť až k Pionierskej, takže dúfam, že si si sám vstúpil do svedomia. ?
Neboj nebude. Iba raz myslím, že budeš ochotný si postáť 90 min. v kolóne. Dnes už bola Račianska lepšie prejazdná. Nestálo sa už od vstupu do BA pri BEZke. Začalo to pod Barónkou.
no v kazdom pripade zuzenie v kombinacii s nepremavanim elektriciek a takmer s istotou aj s nizsou kapacitou a spolahlivostou nahradnej dopravy povedie len k tomu ze do toho zuzenia sa bude tlacit este viac aut... ked uz stat v zapche, tak aspon nie na jednej nohe a aj to nie svojej
Ono sa v železničnej prevádzke totižto aj v bezvýlukovom stave jazdí tzv. proti správnemu smeru, koľajové spojky "proste sú", výhybky sú závorované, uzamykané a dohliadané, takže to nie je až tak úplne porovnateľné.
V minulosti bola menšia premávka čiže aj zúženie , ktoré vtedy tiež bolo nemalo taký vplyv na dopravu. No hlavne jazdili električky. Aj keď nepravidelne..
tak v minulosti sa robili aj zvrhlosti s vybudovanim docasnej trate v jazdnom pruhu na ceste... aj ked to zas musi dost zasadne predrazit rekonstrukciu...
a inac velkost rekonstrukcie a nielen zvrsku - ZSR robia kompletnu rekonstrukciu na trati 120 (BA-ZA), ale nevsimol som si zeby na cas dlshi ako mozno par hodin dovolili odstavit komplet trasu...
Určite si to mnohí budú skracovať aj cez Staré Grunty čiže aj prípadné posilnenie L139 by asi nemalo zmysel . IAD pôjde aj cez Dúbravku ako teraz Račania vo veľkom cez Rendez a Vajnory.
Opravovať postupne a nechať to premávať jednokoľajne som navrhoval aj ja. No vraj to nepôjde pre veľkosť rekonštrukcie a nielen zvršku trate.
budu vyzerat este horsie, pretoze nebudes mat moznost pouzit elektricku ani to nejak rozumne obist... v pripade oprav v raci sa vydala cast aut cez vajnory a dalsia cast je odparkovana a ti co nimi prisli sedia v elektricke....
inac volakedy ked sa robili taketo opravy tak sa casto robilo take ze sa zachovala jednokolajna prevadzka s vyhybnami, ma to sice velke kapacitne obmedzenia a komplikuje to aj trochu stavebnu cinnost, ale stale by to bolo lepsie ako statie na ceste v zapche, preco sa od takehoto riesenia upustilo ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si