Rovno aj bez dverí. Aspoň sa cez ne nebude vetrať a v zime nebude unikať teplo a v lete zas klimatizovaný vzduch. Cestujúci síce nenastúpia, ale však nech idú autom.
Lebo cez tie okna potom nieje vidiet, hlavne vecer a v noci. Inac potom by nebolo odveci objednat nabuduce eliny bez okien. V lete to bude prakticke co sa usetri na klime moze ist na osvetlenie. Len treba zabezpecit spolahlive hlasenie zastavok aby som nemusel na kazdej zastavke vystupit a pozriet kde sa nachadzam. Mimochodom to neskutocne taha oci takze ja napr. cez tie okna nemozem pozerat von ani cez den.
Skúšal, či to vrčí len tak, alebo či to tým vrčaním vyrobí aj nejakú tú elektriku...
Podľa toho že to šlo, usúdil, že to tým vrčaním generuje v generátore...
?
Až tak úplne pravidelne nie, ja tými dojazdami chodím dosť často a vždy keď som išiel 210 z hl. stanice tak išla pod drôtmi normálne. A dvakrát som išiel aj dojazdovou 210 od Nového SND (cez Nivy) a aj tam si vodiči išli nahodiť zberače. A dokonca aj ZV od Mamuta keď vídavam na dojazde, tak ide ako tbus so zberačmi na vedení.
Ale občas (zriedka) to, čo popisuješ vidím aj ja. A zriedka, ale stáva sa, aj to, že keď na degeši vypadnú zberače, tak nahodí pomocný pohon a na konečnú pokračuje na diesel (ak to nie je dokopca a konečná je relatívne blízko.
2863 do dielne... ešte dnes; štvrté dvere držia zatvorené len zo vzájomnej lásky ich krídel a správanie prevodovky neopíšu ani iracionálne čísla, ani hebrejčina... grcať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Pokyn pre L7 nebol