Dnes som sa Karosou asi po troch rokoch viezol (našťastie len jednu zastávku) a mal som taký pocit nostalgie, ešte aj tá prevodovka vrešťala ako kedysi. A to všetko za cenu bežného CL... ?
Jasné že nie. Ale už keď tam bol Blagus tak jeden z tejto menovanej dvojice sa postaral o to, aby tam zastavoval aj žlutý (už keď o to žiadali). Ten Blagus tam povolil niekto oveľa oveľa dávnejšie, keď smer Viedeň nebol ešte tak veľmi atraktívny a chodilo tam výrazne menej spojov. Ale to už neviem či to bolo Za Ďurkovského, alebo skôr ešte za Moravčíka a či o tom rozhodol kompetentný na Magistráte sám, alebo už aj vtedy niekto nad nim.
Nečudoval by som sa ak by raz niektorý z vodičov DPB so správnou náladou zablokoval tie diaľkové busy. Stáva sa aj to, že turistické busy blokujú nástupište L70 alebo aj tbus zastávku na Hodžku smer Kollárko. A videl som už zablokované výstupište L28 pri Eurovei.
pozdravujem vodicov spolocnosti flexbus, slovaklines a dalsich, ak to citaju nahodou. Pod mostom nielen ze zablokovali o 14h nastupistie ale aj komplet obratisko. Dokonca SL tam mali este v obratisku 2 busy nejaky karpatsky expres atd. Neskutocne, napr. 91 ktora bola pod mostom vcas pristavila na nastupiste az 4 min po odchode aj to len po urgencii aby vodici SL presunuli svoje busy
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Author
Cim viac novych autobusov zaradis, tym menej nahradnych dielov na zanovne vozidla objednas.
To vychadza predsa z pouciek ekonomov.. pri obnove vozidloveho parku by sa mali navysit odpisy, ale zaroven znizit naklady na nahradne diely.
A tak nesmrtelne B741 zachranuju vypravu, tie netvoria ani odpisy, ani naklady na opravu:) Vzdy lepsie, ako keby vyrazili do boja kinderka..