Ešte raz ti zopakujem, ty terorista - vodič neriešil žiadne svoje ego, vodič dodržal predpis #161245). Nie je jeho povinnosťou stanicovať ako tretí. A vopred kalkulovať s tým, že ďalšia 83/84 vypadne, to už je úplne mimo akúkoľvek rozumnú argumentáciu.
Tak choď na biku z Lamača na Patrónku a daj pozor, aby ťa neprešiel kamión.
Na Patrónke nezastavenie ako tretí v poradí, je ozaj čisté terorizovanie zo strany vodiča. Aj keď v 90% prípadov tu vždy tretí v poradí otvorí dvere a aj predchádzajúci bus na cestujúcich počká, potom opätovne zastaví pri označníku (väčšina cestujúcich zmätene nepobehuje a počká si, iná vec je, kto na Patrónke dovolil inštaláciu tých automatov na mliečne výrobky a dokedy to tam bude zavadzať - to je problém a nie otvorenie dverí na treťom buse) S499.1023 rád by som ťa videl, keď sa ráno ponáhlaš a ďalší spoj 83/84 vypadne a tento ti ujde kvôli niekoho egu... ver aj 8 min je veľa.... za ten čas prídem na biku z Lamača na Patrónku
Presne tak. Treba povedat ze zopar iniciativnych si tam sleduje aspon to vseobecne pravidlo o opatovnom zastaveni tretieho (a dalsieho) vozidla, ale tiez je to skor vynimka.
Zavisi od situacie. Standardne suhlasim s tym co pises, ale prave v prestupnych uzloch ako je Patronka by som si dovolil do istej miery nesuhlasit.
Mimochodom, najvacsi bordel so zastavovanim predvadza DPB v noci na hlavnej stanici. Niektore vozy otvoria az na prvej-druhej pozicii, ine hore ale opatovne zastavia a niektore hore a uz nezastavia. Totalny bordel a nasledne zmatene pobehovanie vlcakov...
Áno, máš pravdu ale ja by som ako tretí aj tak nezastavoval, lebo to akurát vyvolá zmätené pobiehanie cestujúcich po zastávke a keďže musí aj tak zastaviť pri označníku znova, nič sa tým neušetrí. A v rannej špičke, keď to jazdí ako páternoster, by som nebol hysterický z päťminútového čakania.
Ťahať za označník dvojo dverí je šialenstvo, ale myslím si, že z nikoho neubudne, ak pri prítomnosti viacerých vozov v zastávke to ten prvý potiahne meter-dva za označník s cieľom nechať viac miesta druhému.
V oblube to maju preto, ze v DPB panuje anarchia a nikto za to davno ocividne neprisiel o premie. Predpis je jasny, vodic si nema co vymyslat vlastne pravidla, je v praci, nie na pieskovisku.
V zastavke moze v zmysle predpisov DPB stat aj viac vozidiel, vodic tretieho a dalsieho je vsak povinny nasledne opatovne zastavit pri oznacniku zastavky.
Aj vieš, prečo to majú v obľube...? Nebudem sa tváriť, že to nerobia naschvál, pretože to naschvál robia, ale rozhodne nie iba tak z krátenia si dlhej chvíle, alebo inej roztopaše.
Zaujímavé. Každé ráno na Hlavnej stanici pár minút po siedmej hodine za sebou zastavia 210, 93 a 201 a všetci traja otvoria dvere... čo len spôsobí zmätok medzi cestujúcimi. Alebo neskôr kombinácia 32, 93, 201. Nehovoriac o tom, že vodič by mal zastaviť prvými dverami pri označníku a nie až tretími ako to majú v obľube na niektorých zastávkach ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Mimochodom, najvacsi bordel so zastavovanim predvadza DPB v noci na hlavnej stanici. Niektore vozy otvoria az na prvej-druhej pozicii, ine hore ale opatovne zastavia a niektore hore a uz nezastavia. Totalny bordel a nasledne zmatene pobehovanie vlcakov...