jednoznačne kombinácia balíky + poháňaná zadná náprava + kopcovitý terén nie je to pravé orechové...
najrozumnejšia varianta je Solaris Trollino 18 AC s dvomi poháňanými nápravami, ktoré jazdia momentálne v Salzburgu(predtým v La Chaux-de-Fonds), otázka je, či sa na takéto vozy nájde politické krytie a peniaze, keď to nevyrába tá správna firma
To neznamená, že sa tam to preťažovanie náprav nijak neprejavuje. Minimálne v Zlíne niektorým 25 Tr (a aj 27 Tr) celkom kvalitne hučia diferenciály. Zrejme však ich dielne vedia tieto problémy riešiť efektívnejšie.
Do rovnakého, ak nie väčšieho kopca jazdia 25Tr aj v Ústí nad Labem alebo Zlíne, takže chyba bude niekde inde.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
volod