Miki, hovoríme o konkrétnej situácii, ktorá bola včera a spojka tam včera nebola, zatiaľ čo vypadnutie jedného voza na pol hodiny otáčaním v Petržalke by v situácii, keď bolo aj tak všetko rozhodené, bolo plne akceptovateľné. Ďalšie vozy už mohli byť odklonené, tu išlo o operatívne neupchatie prejazdu na Štúrovu vozom, stojacim na Jesenského.
Podľa informácií z tabule najbližšie dva odchody linky 203 smer Koliba nebudú vykonané - z Hodžovho nám. 17:32 a 17,47.
Byť práve čakajúcim na 203, tak ma táto skutočnosť asi mierne nahnevá...
To tam nemôžu poslať naspäť aspoň tie autobusy? ZV?
Pod stanicou nejdu semafory chaos na entu a nikto tomu neveli policajti spia, na vlak treba casovu rezervu kto cestuje lebo sa dlho stoji v kolone zacina to uz na racku, mimochodom 6621 na 201 ma vnutri nie kurenie ale saunu vdaka za take cestovanie
No hej, ale riešila by to jedna električka? Veď hneď za ňou e-8, ďalšia e-4. A všetko do Petržalky? Ak by to jedna električka riešila, OK, ale pri dlhšom zdržaní je to o tom odklone včas, už pred nám. SNP a pre e-8 buď z Obchodnej na Kapucínsku, alebo, ak už by bola na nám. SNP, tak na Špitálsku. A pokiaľ sa nemýlim, aj na cestu do Petržalky by musel dostať vodič pokyn od dispečera, nie? Sám na to nemá kompetencie rozhodnúť, či?
Lenže čo je žiaducejšie? Obetovať plynulosti premávky jeden voz (za ktorý môže naskočiť ZV)? Alebo vyblokovať celý uzol a spôsobiť nepravidelnosti na mnohých poradiach L1,3,4,9?
Mne nejde o to, či je hypoteticky lepšie mať tam spojku alebo schopnejších dispečerov, lebo zišlo by sa oboje. Ide o konkrétnu situáciu z pondelka, ku ktorej si sa stále nevyjadril, ako by si ju radšej riešil, keď môj nápad sa ti vidí nevhodný.
Igor, uznaj, že či už by sa jednosmerný voz otočil na Jesenského a išiel znovu do Petržalky (opakujem: ako šotoušovina dobré, chcel by som to vidieť), alebo až do vozovne, zo svojej domovskej linky by vypadol na dlho, čo určite nie je žiaduce. Ale spojka v centre, aby sa pri nejakej poruche/havárií nemuselo nám. SNP obchádzať z Petržalky cez Jesenského a tunel na Obchodnú, by sa hodila. Petržalské linky (resp. vozy uviaznuté v Petržalke) by tak mohli vytvoriť pendel niekde zo Štúrovej/Kamenného nám. do Petržalky.
To je fakt - ani tie žlté vlaky z Košíc dnes akosi nejazdia...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max