Podľa informácií z virtuálnej tabule to vyzerá, že už majú problémy autobusy v Dúbravke (meškanie 15-20´), o chvíľu sa pridajú aj trolejbusy v kopcovitých častiach mesta, meškanie na Kramároch okolo 10´, podobne Vrančovičova.
Ale veď ja nikde nevravím, aby sa tam posielali všetky L4. Ja som povedal, že táto jediná, ktorá hoci aj len za 10 minút prestoja mala nábeh zablokovať hlavný uzol siete, nech sa radšej prace nabok aby sa zachovala plynulosť dopravy a dokázali realizovať odklony cez tento uzol - aby nevykapalo SNP, Špitálska i Petržalka.
Samozrejme, keby dispečeri boli pružnejší, mohli ju stihnúť odkloniť skôr, než tam prišla. Jesenského zaplniť nie je minútová záležitosť. Lenže keď sa to už raz stalo, tak žiadne keby situáciu nerieši.
Aale, este im tie 15Tr-ky budu zachranovat vypravu ?
Tento tyzden toho nebude vypraveneho asi viac ?
Slovak Lines dal v Stupave info ze cely tyzden nebude vypraveny bus o cca 6h rano, bo vodici nejsu (najskor asi choroby alebo to druhe..)
7/x - 7113
59/x - 2648 a 1634 rano smer Raca
59/x - tusim 4227, vdaka velkym zapcham bola o pred 8h videna v okoli ZST Vinohrady smer Vozovna Pe..
Je to len o pružnosti dispečerov. Všetky linky namiesto do Jesenského mali byť smerované cez tunel. Samozrejme nie, ak je to len na 10 minút. Ale jednosmerný voz v Petržalke by narobil problémy. A nie je to riešenie - koľko by sa ich tam zmestilo? 1-2? A voz (vozy) by chýbali na trati, než by sa na ňu vrátili! A uvedomuješ si, že by musel cúvať až na Jurák alebo do Krasňan, keďže v meste koľajová spojka nikde nie je? Je to úplne nezmyselný nápad i keď, pripusťme, bola by to pekná šotoušovina. Pre takéto prípady by sa hodila koľajová spojka (pravá, aby sa nejazdilo proti hrotu) medzi trianglom Jesenského a trianglom Kamenné námestie. Potom by jednosmerná električka, zablúdená v Petržalke, vycúvala len po Kamenné nám., kde by vrátila na správnu koľaj a zabočením do Jesenského by sa mohla dostať naspäť na svoju polohu (či už návrat cez Šafko, alebo pokračovať do KV).
No nakoľko uplynul len prvý deň od "nového grafikonu", ťažko posudzovať nejakú štruktúru výpravy na nových poradiach. Ja osobne si myslím, že na tú 32/8 budú dávať čo im v tú ranu vyjde, ak nič iné nebude poruke, tak Karosu z rannej 133/5, ale pokojne sa tam môže objaviť aj Solaris zo 196/5 a môže z toho trebars vzniknúť klasická delená služba.
Inak vedel by mi niekto povedat, ako funguje cuvanie v 29T? Pokial viem, asi nema taku plosinku v zadu ako T3/T6/K2
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max
37 smer Strmé vŕšky práve ide 2647