Je síce pravda, že verejná správa má velice špecifické zmýšľanie a následne fungovanie, ale často pozorujem, že je iba hodnoverným odrazom (obrazom) celého národa...
A v Prahe neboli problemy ? ? Sak tam toho bolo este viac jak tu- kedze seria to bola rovnaka ako nasa 1.seria vrakov 422x a 423x. Skor som narazal na ine meste v CZ,SK kde maju NB18 ale je klud a ticho o nich.
V civilizácii by "Linka s nízkopodlažnými vozidlami" znamenalo, že na linke sú nasadzované len nízkopodlažné vozidlá. Potreba slovíčok "iba", "výlučne" alebo niečoho v tom zmysla znamená poškodenie uvažovania dlhodobou expozíciou Slovenskom, resp. Bratislavou.
Bohužiaľ máš 100%-nú pravdu. Skriňa od SOR-u je taká, aká je, ale tento marazmus je maslo Škodovky, ona je finálnym dodávateľom, ona má podpísanú servisnú zmluvu a ona si je pravdepodobne istá, že ju DPB nebude sankcionovať. Aj v Brne boli svojho času dva odstavené vozy použité ako zdroj náhradných dielov, ale uznaj, že je to naozaj alarmujúce, keď viac ako 20% ani nie dvojročných vozov nie je schopných premávky. Zasa končím už otrepanou frázou - desím sa, čo bude pri takomto prístupe s trolejbusmi povedzme o 5 rokov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk