Určite by to malo zmysel, uvidíme, aké zmeny prídu od 17.10. Hovorilo sa aj o tom, že L9 by mala byť komplet s novými vozmi, čo by potom znamenalo, že súpravy z Krasňan by už boli iba na L5, čo by v pohode vyjazdili T6 aj so záložákom a rezervou. Ak nepride k zmene objednaných výkonov zo strany mesta, tak budú T3P postávať vo vozovni a namiesto toho budú jazdiť plesnivé K2S, z ktorých budú vypadávať ľudia (ranná L7) alebo sa nezmestia aj v čase popoludňajšej špičky (L8).
Bola to 2607, cez medzidiel došlo k výmene služieb medzi vodičmi 21/5 a 39/10. No prečo sa vymenil NP voz za VP na garantovanom NP poradí, to nikto nevie...
7911+12 som videl tiež na spomínanej zastávke (teda tej Bot. záhr.) a tiež s druhým zberačom, akurát odstavenú tesne za zastávkou v smere do mesta. Mohlo ísť o krátkodobý výpadok prúdu alebo neviem čo sa presne stalo lebo v opačnom smere stála 7402 síce na zastávke ale pár metrov od označníka, vodič vyliezol a pozeral chvíľu na zberač, potom sa to rozbehlo... Čas cca 13:00
tento týždeň trikrát na 207/2 krátky troloSOR, dnes aj na 204/2 a výmena na 204/1 za krátky voz...
ak si odmyslím L33, DPB má 70 kĺbákov na 57 poradí a nie je schopný ich vyjazdiť s jedno a dvojročnými vozmi, ako to bude vyzerať o pár rokov, vzkriesia 15TrM?
dnes je jedna 31Tr na 33/2, to znamená, že vo vozovniach bolo poobede 15x31Tr, čiže 21,5% vozov je z nejakého dôvodu neschopných výjazdu, to je čo za haluz? ☠ ☠ ☠
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider