Neviem preco by mala chodit o bus skor. Tento ma ist nacas a hotovo , urcite nieje grafikon robeny tak aby musel ist vodic 60km/h. Ale niektori ( obzlvast stari pankovia) sa velmi radi suchcu 40km/h a menej, vid L67 popoludni smer Ruzinov. Zapcha ziadna na niektorych zastavkach ani nezastavuje nakolko tam nikto nestoji a meska si veselo 3 minuty na Astronomickej a ja nestiham prestup na elektricku ktora ide 3 minuty po planovanom prichode L67 a kecy ze za 8 minut ide dalsia si nechaj, vodic ma ist tak aby dodrziaval grafikon ak je to mozne a v tomto pripade to mozne je nakolo nema na celej trase ani jeden semafor okrem zel. prejazdu (ak ide vlak tak je meskanie opodstatnene samozrejme).
Áno 2 x Tedom ale jeden s toho je ZV 1107 z juráku.
Ako vidno ako skončili prázdniny skončili aj prevadzky schopné vozy!!!cez leto sa nerobili asi údržby.Ale vidno že Vrakosa na CNG nikdy nesklame.Este ich tu budeme mať dlho!!!
Ešte jedna rada: treba ísť o jeden spoj vopred a stihnes všetky prestupy aj na Farskeho aj Žst Petržalka.O tej hodine čo ty píšeš chodí 80tka každých 7 minut a električka chodí každé 4 minúty.
Takže neobvinuj vodiča.Jeden prasi po Petrzalke pomaly že nie 60km/h a druhý s ktorým to nestihaš dodržuje klasický 50km/h ako je predpísané.A ešte nieco,ten s ktorým to stihas je ešte aj chudák riešený za nad spotrebu paliva lebo ten s ktorým to nestihaš má spotrebu klasickú v norme.Takze pametaj nikto si nebude dávať krátiť svoje výkonnostné prémie len kvôli tomu aby si ty štíhla prestúpiť.Chod o jeden spoj skôr a stihnes všetko!!!pekný deň
Viac vozov v obratisku ma svoje výhody. Ak sú neustále Bratislavské zápchy s meškaniami 30 – 40 minút pri 15 min intervaloch ako sa stáva i pri 205 skoro v každý deň, tak nemajú čo postávať Tr vo vozovniach, ale byť tam kde majú vodiči svoj prestoj a kde vzniká neustále čakanie na zmeškaný voz. Preto by mal každý vodič sedieť vo svojom voze a nemusel postávať na zastávke s myšlienkou ,, Do frasa kde je ten môj kolega , kde to zasa viazne ?! " Prosim Vás, čakáme už pol hodinu kde ste boli? Toto už nie je normálne, o paliciach stáť ledva stojím na zastávke ... Pani nemáme vozy je nedostatok vozov. Ako? prosím? a kde ? Veď sa nakupovali z EU nové, či nie? ... Prečo sú teda 15 minútové intervaly robené v BA na 30 minútové, keď sám vodič čaká na zastávke meškajúci voz?! Pri tom vozovňa má vozy ale na Rádiovej nemajú vraj čo hľadať pre nedostatok miesta? Presunutie nástupištia 205 , 204 v Rádiovej sa naťahuje a tak sa z vodičov v obratisku stávajú prestupujucími klonami v Tr. doprave z nástupištia. V 5 dňovej výluke 205 DUOBUS kludne mohla ísť po svojej trase, v smere Hanácka, Spoločenská, Bulgaria, Rádiova s posunutou zástavkou + 10 m. /// Rožňavska, Galvaniho, Bulharska, Spoločenská Hanácka – Nemocnica sv. Michala... Žiaľ opakované pol hodinové čakania už majú Trnavkársky cestujúci plné zuby.
vdaka za zamyslenie
realne je aj grafikon v pracovny den s odstupom 3-4 minuty, z ovsista
L84 vyraza 07/00-08-16-24-32-40-48-58 (alebo 06/04-13-21-28-36-44-52)
L99 naopak 07/04-12-20-28-35-43-50-58 (alebo 06/08-17-25-32-40-48-56)
prax z mlynarovicovej, L84 chodi viacmenej podla svojho casu, L99 vacsinou meska 1-2 minuty, nic horibilne, soferi to vacsinou pekne stiahnu pocas useku po zst petrzalka aj napriek zdrzaniu na krizovatke farskeho, ale posledne dva tyzdne meska L99 takmer 3-4 minuty, preto premyslam, cim to je, z ovsista su na trase dve signalizacne krizovatky, ak ma pamat nemyli, na tomto kratkom useku je dobre vidiet odlisnych soferov, jeden cas chodila L99 pravidelne, iny cas dokonca este 1-2 minuty skor nez mala, drvivu vacsinu ma meskanie 1-2 minuty, a posledne dva tyzdne, netusim preco, meska az 3 minuty, ktore sa nabalia s cakanim na farskeho a s takym sklzom uz dobieha vsade s oneskorenim, jedna cast nesitha prestup na el, druha cast na zst petrzalka, snad je to len chvilkova zalezitost, L99 po nej ide zas v pohode, iny sofer
inak hej, L99 je vyrazne obsadenejsia nez byvala, velky exodus nastava na farskeho, mensi na jungmannovej
Okolo Ekonomickej univerzity pred pár rokmi takto jazdila 84, no niekto si vydupal, aby ju presmerovali cez Bulíkovu a Šustekovu.
Nemyslím si, že je vhodné meniť trasu 99 v tomto úseku, lebo cez víkend by potom chýbalo spojenie od električiek na Šustekovu a Bulíkovu. Skôr by bolo treba pomeniť signálny plán medzi zastávkami Šustekova a Bosákova, aby tade mohli busy prejsť na jednu zelenú.
Dnešná jazda elinou linky 4 poradie neviem voz 7423 sedel som v zadnej časti a bolo cítiť vo voze moč,neviem ci sa pred tým vozili nejaký bezdomovci ale razilo to fakt dosť.Sem tam by sa zišlo aj vytepovat tie sedadlá aby nedopadli ako sedačky v autobusoch Citelis(pôvodne modrej farby)...Fakt des nove vozy ale taký smrad nebyval ani v 40 ročných vozoch neviem možno sa mýlim ale zápach tam bol...po chvíli som sa zamyslel prečo všetci sedia v prednej časti
Hm,nemyslim si že nový vodič.V poslednej dobe ich veľa nových neprišlo.Len sa stáva pravidlom že autobus L84 ide 1 minútu pred L99 ale na Šustekovej sa oba stretnú následne prejdú križovatkou na odbočenie do prava na Bosakovu a tam keď skoci zelená nez sa ten kĺbový bus 84 vymota cez križovatku stáva sa že 99 už nestihne tu istú zelenú ak sú ešte za 84 nejaké autá.Cize by bolo vhodné upraviť grafikon aby tieto linky mali odchod medzi sebou aspoň 3-4 minúty tým by viac ľudí v úseku Ovsiste-Halova viac využili aj linku 84 a nie iba 99 ktorá chodí plná a navyše aj malý bus...Treba to každopádne riešiť lebo 84 sa začína plniť až od Jungmanovej a dvojitá trasa liniek nie je efektívna ak majú odchody 1minutu po sebe.Skor by L99 obsluhovať Ovsišťe ale s tým že by sa od Mlynarovicovej upravila trasa cez Bosakovu okolo Ekonomickej univerzity k Ovsistakemu námestiu ďalej až na konečnú do Óvsišťe.Len neviem či z Óvsišťe keby isla k Ekon.univerzite či je z ľavého pruhu možné odbočiť smerom späť na Bosakovu.Tym pádom by neboli súbežne dve linky v jednej trase na dosť veľkom úseku a na križovatke Bosakova-Sustekova v priamom smere býva dlhšia zelená.Trvanie touto trasou by sa natiahlo o 1-2 minúty ale nestála by 99 na jednej križovatke 3-4minuty čo by s casti vyriešilo stíhanie prestupov na elektrickú na Farského.Z Bulikovej a Šustekovej by šli na linku 84 a od Ekonomickej univerzity a Bosakovej by ľudí brala 99.Obe linky by sa stretli až na zastávke Bosakova resp.Mlynarovicova.
Dobrý deň,
chcem sa spýtať, ktorá zastávka je nablízku Dostojevského radu 15. Potrebujem sa tam dostať z hlavnej stanice v sobotu ráno. Vopred ďakujem za info.
Prestoj elín v Dúbravke na Švantnerovej, pravdepodobne nehoda s chodcom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
martinah
realne je aj grafikon v pracovny den s odstupom 3-4 minuty, z ovsista
L84 vyraza 07/00-08-16-24-32-40-48-58 (alebo 06/04-13-21-28-36-44-52)
L99 naopak 07/04-12-20-28-35-43-50-58 (alebo 06/08-17-25-32-40-48-56)
prax z mlynarovicovej, L84 chodi viacmenej podla svojho casu, L99 vacsinou meska 1-2 minuty, nic horibilne, soferi to vacsinou pekne stiahnu pocas useku po zst petrzalka aj napriek zdrzaniu na krizovatke farskeho, ale posledne dva tyzdne meska L99 takmer 3-4 minuty, preto premyslam, cim to je, z ovsista su na trase dve signalizacne krizovatky, ak ma pamat nemyli, na tomto kratkom useku je dobre vidiet odlisnych soferov, jeden cas chodila L99 pravidelne, iny cas dokonca este 1-2 minuty skor nez mala, drvivu vacsinu ma meskanie 1-2 minuty, a posledne dva tyzdne, netusim preco, meska az 3 minuty, ktore sa nabalia s cakanim na farskeho a s takym sklzom uz dobieha vsade s oneskorenim, jedna cast nesitha prestup na el, druha cast na zst petrzalka, snad je to len chvilkova zalezitost, L99 po nej ide zas v pohode, iny sofer
inak hej, L99 je vyrazne obsadenejsia nez byvala, velky exodus nastava na farskeho, mensi na jungmannovej