Argument s tmou mam najradsej. Vodic snad nevie ze tam je zastavka? Ked vie, ma sledovat ci tam su ludia a ist tak aby bol schopny vcas zastavit ak ich tam zbada.
Vo vyprave je pisane tazky odtah, takze mozno aj mas pravdu ? . Rano museli nadavat ludia ked nesiel 1.spoj L32 na stanicu,tam to chodilo dost plne co som siel s tym 2x. rok dozadu.
Čo sa stalo dnes 2127? Okolo 5:30 som šiel okolo a zaujala ma blikajúca dielenská Avia Furgon (ani som nevedel, že DPB ešte nejaké prevádzkuje) a z pod Tedomu vytekali prevádzkové kvapaliny. Vyzeralo to ako keby mal vypadnutý motor...
Bohužial realita. Od vodičov 1DPA si vypočujem vždy inú interpretáciu ako sa mám správať na zastávke na znamenie. Takže aspoň som zistil, že v tom majú úplný bordel
Vodič je povinný zastaviť na zastávke na znamenie vždy, pokiaľ sa tam nachádza cestujúci bez ohľadu na to, na akú linku cestujúci zamýšľa nastúpiť.
Toto neplatí ak ste vodič číslo 53, nakoľko už opakovane chodím domov o 22:00. Práve vďaka pánovi šoférovi linky č 53. Nechcem byt zlý a pisat staznosť ale to ze stojim na zastavke znamenie znamena ze asi cakam na autobus. nie na lietadlo.
"Cestujúci pri čakaní na zastávke môže, ale nemusí dávať znamenie vodičovi. Musí však stáť tak, aby ho vodič videl."
Opat pravda ale s výnimkou vodica č 53. - vidí ma jasne, stojim slusne, bez nápoja mávam a nic.... ide dalej.... uz sa mi to stalo 2x..... nemam silu chodit domov pesi najma ak si mhd poctivo platím... co mám robit? školite soferov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max