83/13 nevypravená, večernú časť od začiatku služby vykonal 4935; neskôr všetky príslušné odchody N34 od 23:30 h. hradil NZV/1-1844, s výnimkou odchodu 2:30 h. (prejazd zo SL2).
65/11-2123 od 23:30 do 0:30 h. (N61) dočasne nepremával a bol nahradený NZV/2-4233.
Veď už sa vypravujú aj na bežné linky, stačí pozrieť výpravu..(boli na 205 209..)
A čo sa týka údržby, to ani nové sa vôbec neudržiavajú, škodovka absolútne neplní zmluvu, reálne sa o ne "stará" DPB a jeho dielenskí, mechanici sorky robia maximálne tak diagnostiku porúch...
Minimálne tá klauzula, že musí byť neviemaké % vždy schopné ísť do premávky, že nebudú mať poruchu, tak to sa určite už porušilo a porušovať bude...
A čo im bráni vypravovať ich na linky ako 64 a 211, kde kapacita nie je potrebná? Aj keď spočítame navýšenie výpravy linky 210 a dvojnásobnú rezervu pre túto linku, tak stále majú nových trolejbusov viac, než predtým starých.
Tak ich treba tretinu odstaviť, nič s nimi nerobiť a vypravovať staré vraky? Keby tie staré aspoň udržiavali, ale sú totálne rozpadnuté a úplne špinavé, nerobia na nich ani základnú údržbu.
V momente, keď je v prevádzke 120 nových trolejbusov, čo je cca o 10 viac, než mali doteraz, tak už nemá čo robiť v uliciach ani jeden starý trolejbus.
7412 sa pokazila potom ešte druhý raz, tentoraz na Kapucínskej a celkom tak zablokovala smer tunel. Za ňou čo som videl ostalo uviaznutých asi 4 vozy na Kapucínskej a minimálne ďalšie 3 na Nám. SNP.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran
65/11-2123 od 23:30 do 0:30 h. (N61) dočasne nepremával a bol nahradený NZV/2-4233.