Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #152418:
To nie je celkom dobrý príklad, lebo bolo obdobie že namiesto kinderiek B9.5 chodili cng kĺbové karosy na 66 a 67 (tam je istota, že všade po trase prejdú kĺbaky, ináč by bola možno aj na tej 77 ☺). Lebo nebolo dosť kinderiek do výpravy, tak sa požičali z druhej kolóny vozy, ktorých mala nadbytok - teda kĺbové karosy. A z viacerých hľadísk toto bolo jednoduchšie ako dať tieto karosy na 50, alebo niekde namiesto hrbáču a následne voz z 50 (alebo hrbáč) dať na 66, 67..

U tbusov je to iné. Prevádzka je tam do veľkej miery obmedzená lebo sa tam rekonštruujú dielenské priestory a je sťažený prejazd vozovňou a ukladanie vozidiel. Povedal by som že priorita je 201/202, 212 kĺbové a 203, 207, 209/1 - sólo a ostatné ako výjdu, lebo tam prejde aj kĺb aj sólo. Čiže teoreticky: aj keby bolo naplánované sólo na všetkých službách, tak niekde sa to fyzicky nepodarí dodržať (boli situácie že voz vrámci preparkovávania po vozovni Hroboňova išli otočiť na Lovinského..). ale môže byť že výpravca (alebo vozmajster alebo kto) naplánuje na 206 a 211 kĺb a na 204 sólo lebo oni nemajú takú priroritu ako Ty a akurát vedia, že všade má byť sólo a keď ich nie je dosť, tak niekde dajú 31Tr. To je jedno kam. Môže to byť teoreticky aj s ohľadom na vodičov.

A potom to môže byť aj neplánovane. 204/1 má výjazd ako prvá - výjde. 206/1 a 211/1 majú výjazd neskôr, ale ráno môže zistiť vodič vážne poškodenie, alebo poruchu ktorá mu nedovolí výjsť von - a už nie je k dispozícií iná 30Tr tak dostane 31Tr..

Btw. dnes je na 204/1 31 Tr..
Reakcia na: Marky124 #152416:
Ano pretoze ked DPB nakupovalo nove trolejbusy tak sa agregaty klbove este nevyrabali skod9vka to do klbakov zahrnula az niekedy v druhej polovicke roku 2014. 🙂 A to uz bola aj opcia nasa spravena.
Reakcia na: Andy #152408:
Hej, presne tak som to myslel, že keď mám voľné kĺby, vypravím ich tam, kde budú mať najväčší zmysel, teda na 204-ku a nie na 211-ku, na ktorej vozia vzduch. Je to to isté, ako keby napríklad na Trnávke mali nedostatok sólo busov a nadbytok kĺbov, no oni by ten kĺb nevypravili na 50-ku (kde by sa kapacitne hodil) ale na 77-ku.
Reakcia na: Marky124 #152416:
Nedali sa vyrobit 31TrDG v case zadavania 1. trol.tendra, ani v case 2.tendra. Dnes to uz mozne je a agregat je montovany do zadnej veze ako pri abus klbaku.
Reakcia na: Dadino #152414:
No ono neviem čo je na tom pravdy, ale vraj pôvodne DPB mal záujem o klbové trolejbusy s pomocnym agregatom, ale vraj 31TrDG sa nedajú vyrobiť, preto sa objednali len krátke 30TrDG
Reakcia na: 2015 #152389:
Grafikony su presne na to, aby sa dodrziavali. Cize ak sa suchce, nebude to bezdovodne. Zaujimave je, ze cestujuca verejnost vyzaduje striktne dodrziavanie grafikonov zo strany vodicov, ale dobiehat na nacas iduci, pripadne meskajuci spoj sa jej nehnusi, vtedy kaslat na grafikon, vsak "tych 15 sekund na mna pocka". A potom stoji na dalsej zastavke daky odbornik na vsetko, ktory si klopka na hodinky, lebo vsak preco to hovado meska, ked ON sa ponahla? Asi hrali na konecnej karty. ?
Reakcia na: mathre #152412:
To som hovoril aj ja už dávno že keď už tak mohli kúpiť ešte cca 6ks 31TrDG. Nebolo by to podla mňa vôbec zle keď dnešné 25Tr sú v takom stave ako sú. A za dalšie radšej kúpiť 6 31TrDG ako dalších x rokov ťahať 31Tr na tu trať. Alebo promtne vyriešiť prepojenie tej trate s nejakou inou. 🙂
Reakcia na: Dadino #152410:
Za to na 33/4 som nevidel nic rano
Reakcia na: Dadino #152409:
Nezabúdajme ešte na 33. Tam ešte 4 pôjdu lebo 25Tr už dlho asi žiť nebudú. Iba že by objednali ešte 6 kĺbov s dieselagregátom čo by nebolo vôbec odveci.
Zastávka 29. augusta smer Nivy chýba tabuľa s cestovnými poriadkami, cez snehovú kalamitu bola pohodená v snehu, dnes už po nej niet ani stopy.....Inak tie duobusy..... asi 3 ks stoja odstavené už nejaký ten týždeň v Krasňanoch spolu s ďalšími trolejbusmi. Včera podvečer od Auparku feťák v mhd v 93 smer Petržalka smrad po acetóne či toluéne na celý voz hrôza...ľudia sa tlačili len do prednej časti vozu, sa nedalo dýchať tam, chvalabohu išiel len nejaké 3-4 zastávky a vystúpil...určite mal platný cestovný doklad.....?
6703 33/2 zeby po skoro 2 mesiacoch budu aspon 3 duobusy schopne jazdy? 🙂
Podla vsetkeho raz budu aj tak skoro vsade iba klbove vozidla a kratke budu naozaj iba na takej 207, 209 a 203 urcite a 210 by teda mala byt obsluhovana 30 TrDG. 🙂 uz teraz je tych klbov cca 42 a na 202/201 jazdi len 24ks takze ked ich bude 70ks budu ich naozaj vypravovat vsade. 🙂 Este vlastne ked sa raz opravy cintorin vrakuna tak pojde tam 10 vozidiel a stale ostava 36 klbov ktore mozu vypravovat na vsetky ine ako je 212 kde pojdu tiez vsetky poradia klb casom na 204,6,11 a casom budu klbaky vraj aj na 205-ke uvidime ako to cele skonci ked tu budeme mat vsetky tie tatose uz. 🙂
Reakcia na: Mike #152407:
On sa zrejme pýtal, že prečo nedajú z Hroboňovej na 204/1 vždy kĺbák, keď už teda majú kĺbové vozidlá nazvyš. Bolo by to logické vzhľadom k tomu, že ostatné poradia tej linky sú kĺbové.
Reakcia na: TomJ #152402:
Už aj na 204/1 bola viac dní 31Tr.. Na všetky tieto linky by mali ísť 30Tr, ale keď ich nie je dosť, tak sa niekam dajú 31Tr.. Na 207 ani 209 pravdepodobne nemôžu a na 203 by to bola blbosť.. Takže ostáva 204, 6, 11.. a im je jedno kam ten kĺbdajú..
Reakcia na: Max #152403:
Napríklad my v robote máme osobné autá na prevoz krvi s modrým majakom na magnet ? alebo to mohla byť iná firma,ktorá po Bratislave tiež prepravuje materiál ? asi si si nevšimol či to malo nejaké polepy nejakej firmy,či?
Reakcia na: Max #152403:
Možno nejaké vozidlo záchrannej služby, aj oni majú osobáky a na nich majáky buď na pevno alebo len na magnety respektíve za čelným sklom/v maske. Pokiaľ boli modro červené tak to bolo civilné auto PZ SR.
Reakcia na: 2015 #152400:
Tak za prvé MHD využívam dennodenne či už na cestu do práce alebo na presúvanie sa kam potrebujem ? Tiež cestujem do Petržalky do roboty (konkrétne na Kopčiansku),ale s tým rozdielom,že cestujem z Hálkovej pri Poluse.Aby som sa tam dostal do 7:00 tak už cca 5:55 musím byť v električke smerom do mesta.Všetko mám naplánované tak,aby som stihol 80ku z Kollárka o 6:25 v opačnom pripade neskorším spojom na Kopčany nestiham nástup ?
A za druhé keď sa ti nepáči ako tu MHD (ne)funguje tak ňou jednoducho necestuj a kúp si auto ? ja si napríklad auto nemám v pláne kupovať...V robote natočím po Bratislave za 12hodin vyše 200km a som rád keď sa môžem bezstarostne odviezť ? Bratislavu mám viac menej v malíčku od Čunova cez Devinsku až po Raču...Ak máš nejaké podnety na (ne)funkčnosť MHD v Bratislave tak to adresuj priamo na DPB tam ti poskytnú relevantnejšie informácie ?
Končím túto debatu koniec koncov je toto dispečerske fórum tak pekný večer ti prajem ?
Auto s modrymi majakmi sa ruti od racka smer VUZ, no nebola to ani sanitka, ani dispecer mam taky dojem... kto ma este biele auta s modrymi majakmi? ?
Hoci ma už v DPB nič neudivuje, ale aký je dôvod, že na 204/1 posiela Hroboňka sólo a na 206/1 a 211/1 dáva kĺb? Všetky tieto poradia sú celodenky, tak kvôli údržbe v medzidieli to zrejme nebude.
32/6-1218 stoji kvoli poruche pred križovatkou patrónka min. od 17:55 prítomný aj dispečeri.
33/2-6811 tiež mala porucha ostala stáť na zastávke Pri podchode smer molecova, už opäť jazdí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.