Aktualne nehoda nejakej klbovej TrM s dvoma kusmi IGK medzi Salezianmi a Karadžičovou, ako odbocuje 205 dolava na Kuliskovu. (Ano, vypadol mi nazov tej zastavky, co tam je :D). Pritomna policia, dispatcheri a prave dorazil Trakker.
Od 4. februára 2015 (streda) bude obnovená jazda električkových vlakov po koľaji č. 3 (vnútorná koľaj) v obratisku Komisárky, na základe zrealizovaného osadenia mazacieho zariadenia.
Chválim to, ale zaujíma ma čisto prakticky: O zavedení X28 v tej trase rozhodli dispečeri či bolo treba aj schválenie nejakého vedúceho zamestnanca DPB? A financované je to ako?
V poslednej dobe si vo výprave všímam, že špičkové poradia linky 9 z vozovne Krasňany bývajú často hradené ZV a keďže nie je uvedené žiadne predchádzajúce vozidlo, vyzerá to ako keby to ZV robilo celý ranný diel. Vie niekto ako je to v skutočnosti, keďže na výpravu sa nedá 100% spoľahnúť? A ďalšia vec, je nejaký racionálny dôvod, prečo sa na celodenkách linky 9 občas objavujú súpravy namiesto K2S?
Tu 4106 som videl uz na odchode z miesta nehody na tyci za dielňou. Prava strana voza od posledneho okna po koniec bola z mojho pohladu cierna.. Neviem, podla mna je ten voz uz neschopny prevadzky....
Včera okolo 17.00 nejaká 31Tr na kamióne bez EČV smer Trnávka.
4106 som videl ešte pred príchodom hasičov, bez otvoreného krytu motora, iba sa z neho dymilo takže ak má to samohasiace zariadenie tak splnilo účel. Voz sa zdal byť nepoškodení (vo vnútri) z bočného pohladu.
2344 z 99/1 odstaveny v zastavke Markova smer Technopol (s cielom Incheba).
Nieco vyse hodiny dozadu mal jeden z 23xx z L80 hlasenu nehodu s osobnym autom a dodavkou na Rusovskej ceste smer mesto. Podla fotiek nic vazne az na poskrabane plechy.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
IK435_FAN