Ad 80> aj tak ten ciel nikto necita a necital by ho, ani keby bol ten transparent velky ako krava. Na 80tke by pomohlo, keby bola zastavka ZST Petrzalka smerom ku kupalisku totozna so zastavkou linky n80, aspon by sa ti viac inteligentni spamatali, ze to nejde do Kopcian a blbeckovia by si z tej zastavky a okoliteho priestoru prestali robit parkovisko cez den.
Nevyhodu mas, ale ze v starsej SORke NB18 vidis vo vlecke akurat "houby" , nakolko vnutorny "cerveny" transparent je len vpredu ak ho pri pohlade zozadu práve nezakryva ta hlucna reklama s panelom a wifinou. Kdezto v 80tke si vies precitat ciel aj vo voze.
Inak, je stale fascinujúce, že 2/3 DNV obslúžia "obe" 21tky rovnako, až posledných asi 50 dmov nie (pričom prakticky od rozdelenia spojov po žst je to pešo za 15 minút, a každý druhý spoj ide na VW...a stále to pri tom pár minútovom cykle ročuluje. Pochopil by som, keby VW 21 išla poza DNV..a išli by 21tky v 30minútovom takte....ale toto je už troška komické.
Mmchdm, aj keby slečna nestihla tú ktorú 21tku zvonku porečítať (v špičke sú vodiči trošku nervózny na ľudí stojacích vo dverách mimo busu...) tak vo vnútri je stále nad vodičom už pár rokov vo VŠETKÝCH vozidlách DPB zavesený transparent s červeným textom, kde sa dočítate aj cieľ... V noších vozoch aj za kĺbom.
A pani nedobiehala až tak na ten spoj o 16:06, nakoľko stíhala o 16:00 vidieť aj predchádzajúci spoj, potom 6minút čakala a potom až prišiel ten daľší. Takže realita : Vlak si zas nastúpi bez pohľadu na spoj, či informácie na transparente....
Naopak, musím pochváliť petržalčanov, odkedy som začal takéto "fake"ovanie robiť so svojím kvetináčom, už toľko nemávajú, už čítaju, čo za blbosť je na transparente. Asi sa pôjdeme povoziť aj inde
Vidím že Petržalka je na tom s kĺbmi dosť kriticky, na L91 a L191 začína byť umenie obsadiť poradia kĺbmi. To sa začína prejavovať aj na úrovni cestovania. Najhoršie to je na Jasovskej, kde sa ľudia častokrát pri 12m vozidle nepomestia a ostávajú čakať na ďalší spoj dúfajúc, že tam bude menej ľudí.
Ešte by mohol vodič každému osobne dať na výber z viacerých bulvárnych plátko aby bolo po ceste čo čítať a ako si už napísal mohol by urobiť aj tu kávu alebo capuccino či late čím sa rád p. Jančura prezentuje všade ☺
1. Nikto odtiaľto žiadne CP nevydáva, toto nie je stránka Dopravného podniku Bratislava čo ste si mohli všimnúť pri registrácii.
2. CP je vydaný na základe viacerých faktorov a to že sa stane v meste zápcha, nehoda a podobne nie je problém CP a nedá sa v sekunde zmeniť.
3. Vozidlá ktoré jazdia na linke 21 majú spolu 4 transparenty a z toho 3 sú veľkého formátu kde sú zobrazené konečné zastávky. Jeden je v predu, jeden na pravom boku vozidla medzi prvými a druhými dvera a ten tretí veľký je v kĺbe medzi predposlednými a poslednými dverami cez ktoré musíte nastupovať keď idete od zadnej strany vozidla ako ste spomínali, tam máte jasne napísané kam to vozidlo ide takže to že ste si to neprečítali je len a len Vaša vina. Ak máte sťažnosť obráťte sa na Dopravný podnik Bratislava a na ich oficiálnej stránke nájdete kontakty kde sa môžete sťažovať.
Prosím, to nemyslíte vážne, čo ste napísali v odpovedi číslo 151637. Načo potom vydávate CP, keď sa podľa neho nedá riadiť?
A ďalšia vec, nemohol vodič autobusu na uvedené upozorniť!
Čo sa týka transparentov, neviem o čom píšete, skúste si sadnúť vzadu v autobuse a žiadny transparent neuvidíte, takisto na zadnej časti autobusu nie je nič uvedené (keď človek dobieha na autobus, vidí len jeho zadnú časť).
Nakolko v danom case je pravidlom, ze linka 21 meska z dovodu hustej premavky a nedostatocnej priepustnosti krizovatiek, tak tomu bolo aj vcera, spoje ktore spominate mali meskanie 15 minut. Na danej linke v spicke odporucam sledovat skor transparenty autobusu a neriadit sa CP
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Michal111