Reakcia na: solidny #169198:
Mne môžu byť nejaké cestovné poriadky na zastávkach ukradnuté, ja si pozriem reálne odchody aj s meškaním (ktoré je v posledných dňoch minimálne v časoch v ktorých cestujem) na virtuálnej zastávkovej tabuli. Ale to ako pristupuje mesto/dopravný podnik k výlepu náhradných cestovných poriadkov v prípade demontáže sklenených výplní prístreškov a vitrín (ktoré sú pripevnené na výplniach) či dočasnom presune zastávok mi jedno nieje.
Nieje mi to jedno kvôli ostatným cestujúcim, ktorí nemajú internet v mobile, netušia, že nejaká virtuálna zastávková tabuľa existuje, či dokonca majú mobil na ktorom si ju nepozrú aj keby chceli.
Lebo aj títo všetci cestujú cestujú s MHD. A podľa toho koľko cestujúcich bežne vídavam pozerať si cestovné poriadky na zastávkach by som povedal, že ich nieje málo.
Navyše na cestovných poriadkoch sa nenachádzajú len časy odchodov, ale aj zastávky/trasy jednotlivých liniek a cestovné časy na zastávky (ktoré sú dôležité pre cestujúcich s jednorázovými CL, aby si vedeli označiť lístok so správnou časovou platnosťou).
Súhlasím, že keby sa netlačili cestovné poriadky určite by sa dalo čo to ušetriť. A to ešte keby mesto neprevádzkovalo žiadnu hromadnú dopravu. To by boli úspory! Len za akú cenu... Nieje nič jednoduchšie ako odradiť cestujúcich (príležitostných či pravidelných) od jej využívania.
Ak však che mesto aby ju využívalo čo najväčšie množstvo cestujúcich malo by dodržiavať isté štandardy. A ku tým patrí (malo by patriť) aj zabezpečenie vyvesenia platných cestovných poriadkov. Nielen za bežných okolností, ale aj pri tých mimoriadnych – pri demontáži vitrín, ale aj pri presune zastávok.
#169199 – myslel som samozrejme vitrínu, ďakujem za upozornenie na chybu.