heh a predstav si take zeby sa teraz zrazu zistilo ze niektory z vytazenejsich mostov cez dunaj je v havarijnom stave a zo dna na den by ho uzatvorili (podobne ako nadjazd na bojnickej)
nikto nehovorí o jednej uzávierke ale 4 zo 4 uzávierok sa týkajú dopravných tepien alebo uzlov (či už IAD alebo MHD). To podľa mňa v poriadku nie je. Stačí jedna väčšia nehoda na trase medzi nimi (ktorá nie je zasa až tak veľká) a môže to skončiť kolónami skrz naskrz. Nemôžeme predsa spúšťať obmedzenia hala-bala bez rezervy na krízovú situáciu.
Chápem súvislosť medzi viacerými obmedzeniami z dôvodu D4/R7, ale nejako mi hlava neberie, čo s tým majú spoločné obmedzenia z dôvodu DKR a/alebo na Americkom nám, či nebodaj nižšie spomínané uzavretie dvoch priecestí na trati 130. Každé z nich je na inom konci mesta a len minimum dopravy prechádza viac ako dvoma z nich.
BA je dosť veľké mesto na to, aby sa vždy mohla povoliť len jedna uzávierka cesty.
ja netvrdím, že sa má posunúť na 2021, ale sa tu jednoznačne nezvláda manažment v dopravnej oblasti a nikto si z toho ťažkú hlavu nerobí. Nechcem tu vťahovať súčasnú politiku ale silno mi ju to pripomína. Aj tam sa kričí na odvrátenie pozornosti z vlastných prúserov protiotázka chcete aby sa tu vrátil k moci Fico? Tak aj tu sa stále tvrdí-> To ONI- bývalé vedenie, KDI, a ktovie kto každý ešte čo mi neprišiel na rozum, ale "ja" riadim mesto dokonallo. Ak si nepochopil môj príspevok poukazoval som na to, že sa v tomto meste postupuje bez ladu a skladu a potom tu máme výsledok, že doprava kolabuje na niektorých miestach aj mimo špičiek a vznikajú celodenné zápchy. Fakt super riadenie. Natíska sa mi napríklad otázka, fakt v tomto štáte (meste) máme len jednu firmu na prerábky električkových tratí?
myslím že Gagarinovej by najviac pomohlo, keby konečne otvorili prístavnú. a dokončili vjazd do mesta z R7. Nechápem tú flagrantnú naivitu až hlúposť KDI, ktoré veľmi dobre vie, aká je situácia v BA, že máme uzavreté Mlynské Nivy, že máme uzavretú Prístavnú, čím je zahustená doprava na Gagarinovej, najnovšie do Gagarinovej (resp. ulice Svornosti) ústi výjazd z R7 skrz D4 a tí babráci ešte babrákovi stavebníkovi D4/R7 povolia uzavrieť zjazdy/nájazdy v MÚK Prievoz. Akoby nestačil žalostný stav v súvislosti s totálne zbabranou reko v KV v západnej časti mesta, treba už dosť biedny stav východnej časti mesta totálne dodrbať. A mesto s DPB tiež nezaostávajú, evidentne si povedali, že komu by nestačilo, rozkopeme s tým súčasne aj pomerné významné dopravné uzly MHD Americké námestie a Blumentál.
Pokial by sa poriesili tie uzke miesta a mozno miestami mierne rozsirila cesta nech tam nie je iba 2,1m "trvaly" pruh (ktory dokonca neviem, ci nie je v rozpore so zakonom/normou? Mam pocit, ze je nejak definovana sirka normalneho jazdneho pruhu), tak potom nie - z mojho pohladu by to potom divny system nebol
EDIT: Ak sa nemylim, mala by to riesit norma STN 73 6110 ale nejak sa neviem takto neskoro v noci dopatrat k celej norme, ak teda nechcem platit za kopiu
EDIT2: Tak som nieco nasiel na webe cyklokoalicie a vypada to, ze cesty kategorie B1/B2/B3 maju mat sirku medzi 3 a 3,5m na pruh (Acka su v podstate dialnicne hodnoty a Ccka lokalne obsluzne cesty cize nie Gagarinka, pricom minimum je 2,75m) https://cyklokoalicia.sk/doc/STN_73_6110.pdf
Keby sa vyriešilo tých pár úzkych hrdiel, na ktoré treba stavebné úpravy, stále by si to pokladal za divný systém? Lebo podľa mňa je to to najlepšie, čo sa z tej ulice dá bez neúmerných nákladov vytrieskať.
Môžem povedať len toľko, že aj do budúcna sa bude hľadať také riešenie, aby na Gagarinovej zostala zachovaná preferencia MHD a výrazné časové úspory, ktoré sa podarilo dosiahnuť na celom úseku medzi Ondrejovovou a Pažítkovou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.