Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Trammat #170833:
Aha, ďakujem, bo som čakal na L1 Úrad vlády a nešli eliny, bolo vypísané na tabuli, mala ísť L1 na NĽŠ o 13:45 a nešla až šla po 19min.
Reakcia na: N/A #170832:
Výkoľaj.
Ahojte, čo sa stalo na obchodnej okolo 13:30h? L9 presmerovaná po Špitálskej a L1 na Vazovovu, Špitálsku a napojila na SNP na svoju trať. Obe linky obojsmerne presmerované. Ďakujem
Reakcia na: Trammat #170830:
Pôvodný plán bol, že počas nižších výkonov počas modernizácie KV radiály si všetci vodiči dorobia papiere na všetky vozidlá. Ani tento plán nevyšiel. Tých pochybení by sa tak našlo viacero.
Reakcia na: Solider #170828:
Tak hlavne, že sa za veľké peniaze prerábala 7841 na výcvikové vozidlo. Škoda slov. To ju fakt nemôžu občas požičať aj do JD na jazdy?
Reakcia na: Solider #170828:
Aha, to by mohlo vysvetľovať, prečo nechcú na Jurák T3G. Ale je to hanebné.
Reakcia na: S499.1023 #170827:
Žiaľ, od roku 2016 vodiči zaradení na Trnávku majú papiere len na Škodovky a T3P. Na pedálových vozoch v autoškole nejazdia, pretože jazdia celú autoškolu na Škodovkách. Absolútne nelogické, ale je to tak.
Reakcia na: TomJ #170825:
Je to už dávno, čo som od toho preč ale kedysi na T3G žiadne extra papiere neboli treba. Však je to pedálové vzidlo, v princípe je obsluha rovnaká ako u T3, ktorá je hádam dodnes základom vodičáku na električku, až na drobné setaily ako protisklzovka a zárodky diagnostiky.
Reakcia na: HORVI #170824:
Mal by si si precitat prispevok na ktory som reagoval. Ja sa tu nehadam, ci by mali jazdit T3G alebo T3P, ale odpovedam na tvrdenie "že ich chcú doraziť úplne nech sa potom vyradia/používajú sa ako technologické vozy".

Mimochodom, keby tu nebola korona, tak odstavit by sa mali najstarsie kacice, kedze pocas beznej premavky je ich tu az az a suprav zalostne malo.
Reakcia na: Petto #170819:
T3G majú tak odlišné riadenie od T3SUCS, že treba na ne samostatné papiere? Alebo je na Juráku už málo vodičov, ktorí zažili T3SUCS?
Reakcia na: Andrej #170823:
Dobre a môžeš napísať aj koľko si tento rok zajazdili T3P. Alebo to mám ja napísať?
Reakcia na: Ma178rek #170820:
Preco myslis? Ved T3G si tento rok skoro nic nezajazdili. Z 34 dni si zajazdili 7x 7835, 3x 7837, 1x 7839, 9x 7841, 1x 7843, a 10x 7845. Ak tymto tempom ich chu dorazit tak este maju hodne vela prace 😃
Ráno okolo 8:15 pracovali vrchári na výhybke za zastávkou Trhovisko smer Mliekarenská/Prievozská, zdržanie odhadom 15 min (dva vozy 209, dva vozy 201).
Reakcia na: Petto #170819:
T3G jazdili za Trnavku v 2012-2015.
Reakcia na: Urbanway 2423 #170817:
Ja si myslím že ich chcú doraziť úplne nech sa potom vyradia/používajú sa ako technologické vozy..
Reakcia na: Urbanway 2423 #170817:
Maju Trnavkari papiere na T3G ?
Reakcia na: Mhr1 #170815:
ja by som uplne zufalo rychlo nevyradoval ani po dodavke novych vozov, pretoze pokial sa pominie tato divna doba a ludia nahodou opat zacnu cestovat vo vacsom verejnou dopravou, tak sa moze stat ze ked to bude potrebne tak zas nebude cim posilnit interval na linkach....
a tym starym vozom k tomu aby na ne vacsina cestujucich neprskala chyba hlavne v lete KLIMA, zvysok (nejaka ta cistota interieru a pod.) je vecou udrzby ktoru treba riesit pri vsetkych vozoch...
Reakcia na: Petto #170816:
A T3G by neboli poštačujúca záloha? Veď na zálohu sa majú využívať skôr staršie vozy, tie najnovšie majú jazdiť čo najviac.
Reakcia na: Urbanway 2423 #170812:
Niekto tu spominal ze T3P na Trnavke sluzia ako zalozaky za Skodovky. Ten argument by presiel mozno v rezime skolske dni. No uz par mesiacov sa tu jazdi v rezime prazdniny cim mame kopu volnych NP elin i T3P tiez.
Reakcia na: HORVI #170810:
Kým nie sú potvrdené dodávky nových električiek, tak samozrejme, že nie vyradiť. Písal som len o odstavení. Radšej odstavím staršie ako rezervu a novšie - v zmysle po GO a s modernejšou el. výzbrojou - budem používať! Celkový vek nie je tak dôležitý, ak porovnávame vozy bez GO a s GO. Dôležité sú kilometre po GO a tých majú najmä tie posledné T3P najazdených žalostne málo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement