ten cerveny stlpik s modrou kruhovou znackou by mohol postacovat (max tu znacku dat kusok vacsiu), ale akosi v tych troskach tam na fotke aspon ja nevidim jeho pozostatky, bol tam vobec pred touto nehodou ?
PS: taketo oblasti so znizenou rychlostou aspon mna potom zvadzaju kedze sa pri soferovani slimacim tempom prilis nudim venovat sa aj vselicomu inemu okrem toho co je predo mnou....
https://goo.gl/maps/PAUDE9kAs8GxM6qdA
neviem, ci je tento stav aktualny, v kazdom pripade bavime sa o "zone 30" v centre mesta, nie o vypadovke. Takze neviem, ake znacenie by si si tam predstavoval.
Ak by to znamenalo, že sa vyradia tie rozpadnuté Citelisy, čo na 94 jazdili doteraz, tak prosím. Inak si myslím, že adeptov na posilnenie nájdeme aj lepších.
Bude prebytok klbakov takcitak po dodani 70ks. Aj keby sa vyradili vsetky 741, SU15, secondhandy. Horuci kandidati na klb su 37,88,94. SUckove 74 a 196 neviem ci tam solo alebo NB18. A to este ma mozno prejst L50 na vodikove sola.
94 je doplnkova linka k 93 a tych par (doslova PAR) spojov, ktore chodia plne neznamena ze tam treba davat klbaky. Ako mne to je jedno, ja sa s tym vozim a vzdy je to prazdne a sedim. Ale ked tam daju klbaky - OK.
Inak kĺbové vozidlá boli na L94 do júna 2014, od leta sa vtedy zaviedli sóla a tak to už aj zostalo. To vtedy boli časy, keď jazdilo čo malo kolesá a aspoň trochu dovierajúce dvere a linky 93 aj 94 (resp. voz... depo Petržalka všeobecne) zachraňovali aj kinderká...
Ale tak ak teraz bude nadbytok kĺbov, tak prečo nie, nikto sa určite nenahnevá Len nech to nie je na úkor intervalu, lebo z L93 bude už úplná sardinkáreň.
94 býva už aj dnes slušne zaplnená medzi Zochovou a Smolenickou, takže kĺbáky by sa tam podľa mňa uživili (možno okrem večera) aj teraz. Keďže veľa ľudí na Smolenickej prestupuje na 93/98, tak by asi dávalo zmysel, keby sa 94 a 98 potiahli na Vyšehradskú a 93 by nahradila 98 v úseku Budatínska - Jasovská - (Slnečnice), čím by sa zlepšilo spojenie Lúk VII, VIII a Slnečníc.
Ťahať 94 cez Strečniansku podľa mňa netreba, keďže tadiaľ onedlho pôjde aj električka. Pri potiahnutí 94 na Trnavské mýto by bolo treba zvážiť, či stojí obslúženie 2 zastávok za prípadné stánie v zápche.
Tá myšlienka nebola zlá, ale to prevedenie je podľa môjho názoru nevyhovujúce. Ja osobne som očakával, že to budú dve menšie police, jedna pri druhých dverách a druhá pri tretích dverách. Navyše tie vozy nie sú zvonku vôbec označené ohľadom prítomnosti police pri druhých dverách, takže cestujúci ani nič netušia.
A kto normálny by si tam odložil kufor s osobnými vecami a potom si išiel sadnúť na opačný koniec autobusu, keďže v okolí police nie sú takmer žiadne sedadlá
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.