Na N44 a N47 bijú tie kĺbáky do očí aj normálne. Tam by stačilo celotýždenne sólo, len kde by potom točili tie 15Tr? Tie 15Tr nedávajú na týchto nočákoch zmysel ani z hľadiska kapacity, ani z hľadiska pohodlia (aspoň, že už majú kamery).
Preco by nemohol? Moze. IDS BK je bezzube a rovnako si len tak rozhodlo, ze presmeruje napriklad L80 od skladov, kam chodia ludia, do pola, kde este 3-4 roky nic nebude.
Nuž, ale neurovnalo si ich a teraz je otázkou, či tam má zmysel dennodenne ničiť autobusy, alebo tam nechať tam len základnú obslužnosť = účelové spoje, čo by možno pritlačilo na riešenie tohto problému. Lenže DPB si nemôže povedať, že "tu je zlá cesta, dokým nebude opravená, nebude sem jazdiť" a tak sa ničia autobusy, aj zničená cesta...
59 tam aj tak asi nechajú len kým nebude električka do Petržalky... Ja by som to možno riešil tak, že by tam zachádzalo iba pár účelových spojov denne (nejakých 5-6), ktoré by mohli byť kľudne aj kĺbové, ak by sóla nestačili, aby tam bola nejaká základná obslužnosť pre pracujúcich a inak by sa Pánty do opravenia cesty vynechávali.
Tam je problém, že tú cestu vlastní neskutočne veľa vlastníkov. Neverím, že sa to tam niekedy podarí opraviť, to tam asi skôr prestane premávať tá 65...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.