kúsok ďalej je možno nejaká odbočka na nejaké stavenisko, ale posledné vozidlo je evidentne v pruhu, ktorý je určený pre BUS-y a podľa šípky na asfalte nie je z neho možné odbočenie
Najväčšia perla je, že u nás je často vidieť aj zvyšky dočasných čiar aj nových a potom za tmy alebo zníženej viditeľnosti je to často aj pri plnom sústredení mätúce.
ja by som ocakaval skor vyjazd tu: https://www.google.com/maps/@48.1423021,17.1321727,77m/data=!3m1!1e3
ale je fakt ze to je blizko krizovatky a uplne jednoducho by sa odtial asi nevychadzalo....
potom je ale aj druha moznost: https://www.google.com/maps/@48.1422255,17.1363509,77m/data=!3m1!1e3
sem by sa ich tiez asi zopar zmestilo....
PS: tie auta tam tak ci tak odniekadial prichadzaju a nezjavuju sa tam len tak z nicoho nic, takze nejake extra navyse zhustenie ak im najdes takuto plochu zo smeru odkial prichadzaju tam neocakavam.... (ale neviem aku maju prijazdovu trasu, tak to ze to je z tohto smeru cisto len tipujem....)
a kde presne nie je? cely usek od hranicnej po dialnicu je biely. akoze aj tak je vidiet aj povodne znacenie, ale je to teraz rozhodne lepsie, ako ked tam boli oranzove ciary.
no a teraz na úvahu: je lepší záber BUSpruhu ktorý je minimálne využívaný alebo zhustenie dopravy na zjazde z Apolla do mesta? lebo výjazd z tvojho parkoviska by bol dosť krkolomný (cez cca 3 pruhy do odbočovacieho a prakticky takmer hneď pre krátku vzdialenosť+ komplikovaný vjazd na túto plochu. Koľko autobusov by bolo obmedzené zhustením dopravy z Apolla?
"1) setri sa kde sa moze a este budeme platit za odstavne plochy niekomu, kto si isto zapyta DOST."
takze v ramci setrenia sukromnej spolocnosti moze byt zneprejazdneny BUS pruh ? (a teda v konecnom dosledku vyssie naklady zaplatia cestujuci (svojim casom) a danovi poplatnici mesta (nutnostou vyssej dotacie na straty DPB) ? )
1) setri sa kde sa moze a este budeme platit za odstavne plochy niekomu, kto si isto zapyta DOST.
2) zas by to len skomplikovalo logistiku. Takto to nefunguje na stavbach.
hrubym odhadom (google maps) vidim napriklad nejake odstavne plochy v areali pristavu popri pristavnej (predpokladam ze sa jedna o sukromne plochy, ale zas pri takto "velkej" akcii by snad nemuselo byt stavebnikovi az tak zatazko dohodnut si (za peniaze) moznost nechat tam cakajuce auta + nie je to nijak zasadne daleko...)
ok, tak je problem najst niekde obdalec miesto kde tie vozidla budu rovnako stat v rade (tak ako tu ale nebudu tam zavadzat v premavke) a na zaciatok toho radu strcit cloveka s mobilom/vysielackou ktory sa bude synchronizovat s tym co sa deje na stavbe ? dojazdovy cas (=offset o kolko musia skor vyrazit) pre vsetky vozidla +- rovnaky....
ale chapem, usetrili sme zaplatit jedneho zamestnanca ktory by nerobil nic "uzitocne".....
bohužiaľ obávam sa, že nejaká zásadná rekonštrukcia Gagarinky sa minimálne v horizonte 2022 nechystá, keďže v novembri (alebo začiatkom decembra?) opravili kritické úseky a vyzerá to tak, že to tým pre nich skončilo. Ale je zaujímavé, jak sa mesto dušovalo že všetko to končí a Gagarinku dá dokopy hneď keď skončí D4/R7 resp. stanica. Dnes je naplno spustené jedno aj druhé už dobrých pár mesiacov a o Gagarinke ani obraz ani zvuk. Namiesto toho je tam akurát presne ten problém čo si napísal. (neviditeľné VDZ, ani to trvalé ani to dočasné.)
Ale veď hej, tam je to skôr o tom, že MHD je všade na chvoste záujmu. A áno, Štefánikova je hanba, to je niečo strašné a čo sa týka Gagarinovej, tá by to potrebovala celé nejako urobiť, lebo tam je to čistý chaos a za dažďa ani nevidieť to DVDZ.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.