Jednoznacne by malo zasiahnut mesto a dopytovat sa, preco v buse nesla klima a preco nebol operativne stiahnuty z premavky. Za toto nezapinanie/ nefunkcnost klim by mali "padat hlavy" v tychto horucavach.
Premavka na moste Lanfranconi z Petrzalky sa rozbehla, prva 192 sa po 2 h 20 min po odchode zo zastavky Einsteinova blizi k zastavke ZOO.
Prva 92 stihla prejst na druhu stranu tesne pod 60 minut.
Ja som práve uvažoval, či má vôbec zmysel ťahať ju na Patrónku z ľubovoľného smeru. Ale súhlasím, že akékoľvek riešenie je lepšie ako stáť niekde na štandardnej trase.
A uznávam, že z klimatizovaného laboratória sa mi píše ľahšie ako z autobusu stojaceho na slnku (ale aj my sme sa počas výpadku báli o svoje vzorky v chladničkách a mrazničkách - hádam to prežili bez ujmy)
Po zastávke Einsteinova to mali otočiť (na nadjazd ako 80, 88 a späť k Auparku), ďalej cez Most SNP a pokračovať cez nábrežie + Mlynskú dolinu alebo priamo cez Hroboňovu a neobslúžiť zastávky ZOO a Habánsky mlyn (stále je to menšie zlo, ako dve hodiny zostať stáť v kolóne, ktorá sa takmer ani nehýbe).
Edit: tak kým som to dopísal, už sa pod mojim komentom objavil rovnaký názor
No aspon z Einsteinovej spat cez Most SNP - Prazsku na Patronku, aby aspon v opacnom smere daco islo po riadnej trase, kedze tam to nevyzera az tak zle. Vzdy lepsie ako stat tri hodiny prakticky na mieste v dnesnej horucave.
Natiska sa otazka, ci bolo teraz potrebne do zapchy postavit aj to posledne z troch vozidiel. Takze 192 prakticky skoncila, vsetky stoja par sto metrov od seba. Rovnako teraz na Einsteinovej zaparkovali aj prve 92.
Na mieste je trolejárska plošina aj hasiči. Krížna je upchatá autami po Americké námestie, treba počítať aj so zdržaním na L9
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.