Košická doľava na trhovisko - 1 pruh. Trhovisko doľava na Saleziánov (Záhradnícku) - 1 pruh. Celá Záhradnícka - 1 pruh. Odbočenie doprava na zast. Krížna - 1 pruh. Odbočenie doprava zozast, Krížna na Krížnu ul. - 1 pruh. Až na Krížnej od križovatky s Legionárskou po ten lievik sú dva pruhy, ale autá tam už idú v jednom (v pravom), akurát busy idú do úplne poslednej chvíle v ľavom.
Ja som myslel trasu 68. Tá je okružná a na túto výluku dopláca najviac. Na tom krátkom dvojpruhovom úseku Krížnej pred lievikom si buspruh vytvárajú vodiči 68 sami ?
Včera som išiel kritickým úsekom z autobusovej stanice na Račianske mýto 40 minút pomaly spolu s autobusmi. Tam sú 2 pruhy na Karadžičovej, ďalej sa od Záhradníckej sprava na Karadžičovu pripája linka 68, opäť dosť miesta na vyhradené pruhy rovnako ako po zahnutí doprava na Krížnu, kde v pravom pruhu parkujú autá a nechávajú voľný len 1,5 pruh. Taktiež na Legionárskej sú 2 pruhy. Na ulici Mlynské nivy od výjazdu Slovak lines busov po Karadžičovu sú tiež dva pruhy. Všade by sa dali urobiť BUS pruhy, MHD a Slovak lines by jazdili bez meškaní a každý chuj v aute by si rozmyslel, či na druhý deň bude stáť tých 40 minút v kolóne, alebo pôjde 5 minút Slovak linesom, alebo MHD.
Nevidel som to realne tie zapchy, ale urcite su markatne. Nebolo by vhodne presmerovat docasne 68 na Racianske myto, ako chodila kedysi?
Spekulujem - Napadla ma este jedna divocina, 68 pripadne 78 by si to sikli cez Metodovu / Jelacicovu, ale zas pochybujem, ze tam by sa vytocili..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.