Dakujem za info.
Inak, v poslednych dnoch na 65 vidat enormne zvysene mnozstvo dlhych Karos s tabulkou Zalozne vozidlo. Ale ako hovoris, su to riadne spoje.
Na jednej strane je to fajn, lebo su to autobusy s vacsou kapacitou, na druhej strane su to 25 rocne vozidla, kde ich technicky stav priamo predurcuje na kazdodenne vypadky.
Viete niekto v akom zamere sa tieto autobusy zacali na L 65 nasadzovat ? Nedostatok Tedomov ? Zvysenie kapacity, aspon v spickach ? Nieco ine ?
Darí sa električkám, darí!
Za 2 hodiny 3 nehody. Botanická záhrada 5/? a vzápätí nato 1/1 a 1/3.
Jedna na Kollárku pred Alžbetkou smer Hl.st., ďalšia na interval za ňou Most Kukuričných partizánov, rovnako smer Hl.st. V oboch prípadoch bez zranenia, ťukance s malou škodou, po obnovení vozy pokračujú po linke na konečnú aj s prepravou cestujúcich. O 5/? bližšie info nemám.
Prvy sa zrejme pokazil (tiez dlha karosa), na Cilizsku este prisiel, odtial uz nesiel. A ten druhy bol riadny spoj, nie ZV (tabula za oknom je len na oklamanie nepriatela).
Smiem sa ako laik spytat, co sa v poslednom case deje s autobusmi linky 65 ? Skoro kazdy den je nejaky vypadok, co na linke, ktora chodi 2 - 4 krat za hodinu nie je nic prijemne. V poslednych tyzdnoch skoro stale cakame na spoje ako na bozi zjav.
Aj dnes rano, zastavka Slovnaftska, smer Galvaniho ...
Tam neopravujú vozovku, ale menia vodovodné potrubie.
Ja tadiaľ jazdím tiež pravidelne autom, napriek všetkým pokusom to vždy trvalo s MHD dlhšie do práce.
Takže MHD len na šotojazdy alebo pod vplyvom...
A ako by ste tomu "vy, Bratislavčania" chceli zabrániť? Inak by som si dovolil pre spoznanie skutočných kongescií doporučiť, aby to nebolo z Bratislavy príliš ďaleko, nepríklad Mníchov, mnohonásobne ocenený za najlepšiu MHD v Európe.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.