Bola to 2607, cez medzidiel došlo k výmene služieb medzi vodičmi 21/5 a 39/10. No prečo sa vymenil NP voz za VP na garantovanom NP poradí, to nikto nevie...
7911+12 som videl tiež na spomínanej zastávke (teda tej Bot. záhr.) a tiež s druhým zberačom, akurát odstavenú tesne za zastávkou v smere do mesta. Mohlo ísť o krátkodobý výpadok prúdu alebo neviem čo sa presne stalo lebo v opačnom smere stála 7402 síce na zastávke ale pár metrov od označníka, vodič vyliezol a pozeral chvíľu na zberač, potom sa to rozbehlo... Čas cca 13:00
tento týždeň trikrát na 207/2 krátky troloSOR, dnes aj na 204/2 a výmena na 204/1 za krátky voz...
ak si odmyslím L33, DPB má 70 kĺbákov na 57 poradí a nie je schopný ich vyjazdiť s jedno a dvojročnými vozmi, ako to bude vyzerať o pár rokov, vzkriesia 15TrM?
dnes je jedna 31Tr na 33/2, to znamená, že vo vozovniach bolo poobede 15x31Tr, čiže 21,5% vozov je z nejakého dôvodu neschopných výjazdu, to je čo za haluz? ☠ ☠ ☠
Mali by robiť aj niečo s tymi citelismi v poslednej dobe sa ne nedá spolahnut.Prehrievaju sa a praskajú hadice jedna za druhou.Za posledné dva týždne sa poruchovosť u týchto vozov zdvojnásobila niektoré dni aj 5ks K.O.
Náhrada za ne skoro vôbec nie je...keď tak dlhý voz krátka rezerva tak 1-2ks...
Na 32 by mali aj v týždni premávať kĺbové vozy koľko krát z Hl.stanice už naplnený riadne nedajboh sa ten nejaký Tedom pokazí a je to pohroma.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.