Lenze ta krizovatka sa de jedine tak spravit. Teraz ma trolejbus iducu na HLST (teda do svahu) prud. Pred tym ho mala elektricka. Na tej ktizovatke je to stale zle spravene, najma ta vzdusna krizovatka visi na penvych svorkach, naratal som tam 14 parov !!!! Ten kto to projektoval si zasluzi rad pevnej svorky. Sice je to vedenie teraz rovne (zatial), ale nakolko je na pevnych svorkach, tak sa coskoro pokrivy a bude take iste ako to pred tym. . Tu krizovatku by bolo vhodne riesit tak ako maju v meste Linz, teda je tam senzor a stykace a prud ma vzdy ten, kto cez krizovatku zrovne prechadza - teda ked ide elektricka, tak senzor zaregistruje pantograf, stykacova skrina prepne a trolejbus je uplne bez prudu, zatial co elektricka moze prechadzat so zapnutou jazdou. Ked ide trolejbus, tak senzor zachyti zberac, stykacova skrina prepne a trolejbus ma prud. Elektricka je v tom pripade bez prudu. Neviem preco su u nas taki mantaci a nevedia to spravit.