Odklonené boli dobre, tá odklonová trasa bola cca rovnaká ako riadna. Počas odklonu (cca 40 min.) teda mohli byť plus-mínus dodržané odchody a po skončení sa vedeli rýchlo zaradiť na svoj turnus.
Keby šla L3 aj L8 až do Karlovky (kde by sa všetko ani nezmestilo do obratiska), tak by na opačnom konci trasy dobrú polhodinu chýbali.
A kam by asi taka L3 sla z Race dalej Obchodnou ? Na SNP nezide, tunelom+nabrezim do Petrzalky sa tiez nedostane . Jedine ak by sla do Karlovky, detto L8. Kedze Sturova/Safko/NAM.SNP su out.
Práve sa hlásia elektrickove odklony. 3 Rača - Vazka - Ružinov. 6 karlovka - tunel - hl.stanica. 1 a 7 som nepočul. 4 a 9 podľa očakávania Obchodnou a cez tunel
Kedze ocividne niektori z nich boli schopni blokovat aj elektricku napriek jasnym pokynom od (asi) organizatorov, aby jej tam nebehali plus aby neriskovali, ze padnu ked im vbehnu kolesa do kolajnic, tak zopar ich bolo fanatikov
Doteraz sa inak divim, ze vodic isiel bez jedineho cinknutia po nabrezi, ja by som asi drzal zvoncek celu dobu ? (a mozno prave preto nie som vodicom MHD)
2334 hradí zrejme 207, na Kollárku na konečnej 80 odstavené jedno oranžové Iveco Citelis s otvoreným krytom motora spolu s dielňou DP a pred chvíľou do centra po Prievozskej policajné bielozelené Iveco
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.