Dovolím si Ťa doplniť - z 33ks prvej série NB18(rok 2009) jazdia všetky, zo 17ks NB18 druhej série(rok 2010) jazdia okrem jedného všetky(ten jeden je len momentálne odstavený), z 50ks tretej série(rok 2011) je jeden voz(6727) vyradený po ťažkej nehode s električkou a jeden momentálne v dielňach, takže info Ľudovíta je čistý nezmysel...
Podotýkam, že som SOR ťažko negatív, ak by ma chcel niekto upodozrievať z nadŕžania Libchavským pomstám, ale fakty sú fakty...
To si zrejme rozprávajú beusáci pri pive, keďže Ľudevít Velislav uvádzal, že to je jeho hlavný zdroj insiderských informácií o DPB. A beusáci to asi majú z fundovaných školení odborovej organizácie Autošofér.
Uvedieme na pravú mieru: V Prahe stále jazdia prakticky všetky dodané SOR-y prvej série až na nejaké jednotlivé kusy. Žiadne bratislavské SOR-y nie sú odmietnutou dodávkou pre Prahu.
Kam ty chodíš na takéto hovadiny? Konkrétne to, že v Prahe nejazdí skoro ani jeden SOR 1. série a to, že naše boli pôvodne odmietnuté z Prahy? Lebo ja o ničom takom neviem
Dobrý deň, dnes ráno som sa viezla linkou x5, číslo vozu 2224. Z dvoch dverí (tretích a posledných) vytekala čierna tekutina rovno na cestujúcich stojacich pri dverách. Rovnako bolo potečené aj sklo oddeľujúce osoby sediace pri dverách od dverí... Prosím pozrite sa na tento autobus. Ďakujem
Súhlasím.
Samozrejme,že na domácom trhu sú tie ich busy ok.
Istotne pri objednávke vozov sa kladú podmienky na výkon motora,výkon klimatizácií,počet dverí,nabíjačky,wifiny a podobne.
V Prahe už nejazdí skoro ani jeden SOR 1.série.Obmieňajú vozový park častejšie,áno žije tam raz toľko ľudí čiže raz toľko tzv.daní do rozpočtu,ale aj tu sa to mohlo už dlhé roky robiť inak.
1.séria Sor-iek je vlastne "odmietnuté" zboží z PHA.
Tie vozy už majú najlepšie za sebou.Ako nové,zlomené rámy,nevýkonné klímy,najporuchovejšie motory.
2.Séria Sor-iek tuším okolo 20ks sa kupovalo v 2012 "bez klimatizácie".
Uvidíme čo bude z nového vedenia mesta a podniku,nechajme sa prekvapiť.
Zabudol si podotknúť,že staré Sorky klímovali na X5 asi do 10tej ráno.Keď vyšlo to guľaté koliesko "oskar" na oblohu trošku vyššie tak z klímy bolo hneď kúrenie.Osobná skúsenosť v 2862 a 2847.Ľuďia otvárali všetko čo sa dalo.
Klimatizačné jednotky Carrier Sütrak sú nepostačujúce na vychladenie vozu.Všimol som si,že aj vodiči boli ako kropačky
Včera som išiel pražskou SOR NB12 z poslednej dodávky s klímou Webasto 30 kW, nie tou srandovnou ako v BA a bolo to úplne v pohode.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.