Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #99977:
Projekt elektricky do Engerau je pozitivny a dobry.
Reakcia na: eripmav #99916:
Z B A. To NIC nemeni na podstate mojho prispevku.
Reakcia na: Solider #100000:
Tvoj príspevok si cením v stotisícoch. ?
A 100-tisíci príspevok ?
Reakcia na: Ike #99973:
Musel, napríklad mňa 🙂
Reakcia na: Marcelllooo #99980:
Teba sa nikto nepýtal, expert z Fosterovej.
Reakcia na: eripmav #99989:
Áno, máš pravdu.... ale myslím si, že tu sa mu ten byt lepšie spláca, ako v Košiacich.
Reakcia na: Marcelllooo #99975:
Zase dokazuješ, že vôbec netušíš o čom rozprávaš. Cestovná rýchlosť okolo 30 km/h je veľmi vysoká a je rovnaká ako u plne segregovaných systémov typu metro. Cestovnú rýchlosť okolo 60 km/h dosahuje "ťažká" železnica (podľa lolodefinície) s veľkými medzizastávkovými vzdialenosťami. A hlavne - VŠETKY problémy, ktoré si tu vymenoval, má v OMNOHO väčšej miere ten tvoj slávny mestský vlak.
Reakcia na: enumaelish #99960:
Je jedno, či si zo Žiliny alebo z Martina. Proste si privandrovalec ale tváriš sa ako Bratislavčan. A ryješ do východniarov. Pritom stačilo aby armáda rozhodla inak a bol by si Košičan. A ako vidím tvoju extrémistickú povahu, tak by si bol práve ten, čo by nadával na sku*venú Bratislavu.
Reakcia na: mackensen #99948:
Však to, čo sa bude stavať, je ekvivalent Stadtbahnu - rýchlej električky.
Reakcia na: hoppusmark01 #99991:
40 000,- Sk by bolo aj keby odmeny existovali. Keď to funguje tak, že celá sekcia v štátnom podniku robí na dosadené hovädo ktoré tam je po protekcii a máli sa mu, tak zamestnancom odpáli odmeny a potom ešte si zmyslí, že potrebuje služobné auto, nový počítač, plus dovolenku si nechá hradiť od spoločnosti. (tak nejak to funguje na železniciach)
Reakcia na: eripmav #99989:
To mu nedošlo ? som zvedavý kto si tie byty bude môcť dovoliť. Napr. všetky tie nové domy čo sa stavajú na Tomášikovej kde cena najmenšieho bytu je 2milióny, kde sa v investoroch berie tá istota, že to niekto kúpi keď ľudia nemajú začo. A systém, že sa zadĺži na 20 rokov alebo aj viac je teda dobre na hovno. Celý život akoby chodiť s nožom na krku.
Reakcia na: eripmav #99989:
Veľmi dobre napísané..
Môj názor k tomu je taký, že priemerný plat v BA by mal byť pri súčasných cenách bytov tak cca 40.000,- Sk čistého...
okrem toho dosť stúpajú aj ceny potravín, a veľa ďalších vecí..
Reakcia na: Marcelllooo #99979:
A kde je zabezpečené financovanie tovjich t-busových tratí?
A tvrdenie, že t-bus rieši dopravu lepšie ako električka svedčí akurát o tom, že absolútne doprave nerozumieš.
Trolejbus je rovnako neflexibilný ako električka.
Problemy trolejbusu: technicke problemy, nizka variabilita aj flexibilita. K tej flexibilite ťa môžem niekedy, keď bude výpadok prúdu zavolať ku mne domov a môžeme spolu sledovať po koľkých desiatkach minút od výpadku sa dovalí aspoň NAD.
Reakcia na: Solider #99937:
"Áno, akurát možno ceny bytov." Ty si iny srandista ? ? ? co myslis, kolko % rozpoctu domacnosti moze tvorit taka hypoteka na byt??? ja to odhadujem pri plate vodica (dajme tomu ze domacnost kde obaja zarabaju ako vodic MHD) aj 50%, podla ceny bytu, MINIMALNE 50% vydavkov ide na byvanie, a ked byt v KE stoji 1,5 milionva a rovnaky v Bratislave 3miliony, tak je uplne prirozdene (a k tomu smeruje trh) ze vodic (a rovnako kazdy iny zamestnanec v priemere) v BA bude mat trhovo plat o dost vyssi... Co je anomalia je to co je vidno napriklad v skolstve a zdravotnictve... teba sa zda normalne ze ucitel ZS ktory byva v Bratislave kde si 2 izbovi byt kupi za 3-4milony ma rovnaky plat ako presne to iste uciaci ucitel presne takej istej ZS kdesi napriklad v Roznave kde si kupi za 1,5 miliona 4izbovy rodinny dom (konkretna cena konkretnej nehnutelnosti, ktoru som kupil) aj s pozemkom??? rovnako napriklad lekari - lekar v Bratislave si na byvanie musi zobrat hypoteku cca. 15-20tisic mesacne ak nechce byvat v garzonke kde je jedna izba kuchyna spalna aj kupelna, kde si v nejakej riti moze byvat v rodinnom dome za polovicnu hypoteku - a praca ta ista, zodpovednost ta ista...
Reakcia na: aNTI #99986:
cyklotrasy sú v totálne shitnom stave ? ich kúzlo spočíva len v tom že sa osadia dakde stĺpiky označujúce cyklotrasu, poprípade nejaké vodorovné značenie občas. Dobrá cyklotrasa začína kúsok od lodenice smerom na Vrakuňu pri Malom Dunaji smerom na Šamorín.
Reakcia na: Martin #99984:
Lenže to mu nevysvetlíš. On sa pripravuje na to, že BA bude mať cez 1 milión obavyteľov a ľudia budú cestovať na dlhšie a dlhšie vzdialenosti. Jedna vec sú jeho veľkorysé sľuby o tom ako často to bude premávať a druhá, či vôbec nové ľahké vlakové súpravy budú. Ako som s ním o tom osobne písal, tak on si všetko veselo naplánuje a ostatné veci nech riešia technici, dopraváci a ostatní. Na margo problému možnosti premávky električiek a vlakov mi povedal, že to je problém ktorý musia vyriešiť technici a odborníci. Ale nevie pochopiť, že električka a vlak nemôžu ísť po jednej trati a on mi veselo aj tretí krát odpovie, že to musia vyriešiť. Tak myslím, že neni o čom ak silou mocou ide hlavou proti múru. Ekvivalentné tomu je asi to ako keby si chcel od CD-ROM aby ti prečítala DVD a ti budeš na tom nástojiť aby ti ho prečítala a začneš sa sťažovať tam kde ti predali ten CD-ROM že chceš aby ti čítal DVD, čo to je za podvod. ?
Reakcia na: Martin #99984:
No vidis. Ja idem z domu XY (rovniankova) na Nivy 28 minut, bicyklom. A keby existovali rozumnejsie cyklotrasy, tak to trva aj menej. A keby som mal motorku...
Z uvedeného vyplýva že cesta je o 10,5 minuty kratšia, keby sme aj uvzžovali s intervalom vlakov podpovrchovej dopravy 4 minuty - tak ešte stále je to v prospech elktričky 7 minút.

Tie čísla o tom motaní sa v halách sú z reality, aj v tej Prahe sa človek viac nablúdi eskalátormi tunelmi a halami ako precestuje.

Doprava na báze podpovrchovej dopravy sa vyplatí pri presunoch na dlhé prepravné vzdialenosti, čo by v prípade Bratislavy všetci Petržalčania museli cestovať aspoň do Rače.

? jaaaaj ja som zabudol, oni budú všetci robiť v CEPITe vo Vajnoroch.
Reakcia na: Marcelllooo #99977:
Bratislava jednoducho nemá podmienky na výstavbu podpovrchovej dopravy. Ani nutnosť.

Kto by mal záujem využiť podpovrchovú trať napríklad v śeku Rovniankova - Nivy? Mizivé percento ľudí. K tomu mi stačí sedliacky rozum a reálne vnímanie sveta.

Príklad - idem z domu XY v Petržalke do Apollo BC :
podpovrchová doprava (pre zjednodušenie pužívajme výraz metro)
vychádzam z domu - 5 minút príchod k stanici metra - 5 minút blúdenie po eskalátoroch a staničnej hale - 7,5 minuty čakanie na vlak (pri čakniach budem uvažovať s polovicou intervalu pre objektivitu) - 10 minút cesta na Nivy - 5 minút vychádzanie halami - 2 minuty presun na zastávku autobusu (možno aj viac) - 7,5 minuty čakanie na trolejbus - 2 minuty cesta trolejbusom = 50 minut
eletrička
vychádzam z domu - 5 minút príchod na zastávku - 2 minuty čakanie na električku - 12 minút cesta na Šafarikovo nám. - 0,5 minut presun na zastávku autobusov (možno aj 0) - 7,5 minuty čakanie na autobus - 3 minuty cesta k AS Nivy - prestup na trolejbus - 7,5 minuty čakanie na trolejbus - 2 minuty cesta trolejbusom = 39,5 minuty a to je o jeden prestup viac

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.