Ty si rozmysli, čo hovoríš a prosím ťa rozlišuj čo hovoríš, ja viem, že vrámci BID sú niekedy v budúcnosti plánované mestské vlaky od R1 do R9, ale prosím ťa toto sú čisto mestské vlaky, ktoré nemôžeš nazvať NOSNÝM SYSTÉMOM, preboha! ?
Mestské vlaky, ktoré budú tvoriť NS MHD, to bude ten úsek Petržalka - Zlá Niva - Filiálka v 5 min. intervale (podľa mňa by bolo vhodné až po Predmestie, ale to je jedno), ostatné bude iba čisto "S-Bahn", ktorý bude v niektorých prípadoch zapojený do trasy NS MHD.
Nakoniec si "slovne spravitazuješ" celé železnice a budeš tvrdiť, že ešte aj motoráková linka R5 (bývala 155) bude NS MHD.
Čo sa týka Hlavnej stanice, ešte prednedávnom si vravel, že Hlavnú stanicu netreba obsluhovať týmto petržalským systémom, lebo už nebude taká Hlavná a teraz si odrazu privlastníš celú sieť železníc v BA a začneš tvrdiť, že NS MHD bude od Lamača po vlečky v Dimitrovke...
Pretože ti nevyhovuje už povedať, že NS MHD bude iba v jedinej trase a to Petržalka - Filiálka, pričom však električky obsluhujú veľký Zvysšok Mesta.
Ja som teda veľmi zvedavý, kto nastúpi v Petržalke na tvoj vysnívaný vlak a bude cestovať oblúkom cez Mladú gardu na Hlavnú stanicu a do Lamača. Vôbec to nie je rýchle spojenie (odporúčal by som ti porovnať časy linky 63 "Trnavské mýto - ŽST Lamač", 93 "Vyšehradská - HS, 95+13 "Vyšehradská - HS a nakoniec vypočítať R? "Rovniakova - Hlavná stanica cez Mladú gardu)
Veď je to horšie než cikicak 13-ka. ?
Sorry ze otravujem toto mmmmmaaaaarrrrrccccceeeeeelllllooooo forum zbytocnymi otazkami, ktore sa netykaju temy NS MHD v petrzalke, ale chcem sa spytat kto bude prevadzkovat BID linku 360? DPB alebo SL, popripade niekto iny? http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5566
osobne si myslim ze ked bude bratislava na to zrela, tak NDS v Lamaci moze vyzerat tak, ze doplnkovou autobusovou dopravou dopravi ludi na Alexyho v Dubravke, kde bude na modernej elektrickovej trati prestupny uzol, odkial pojdu elektricky, tak ako teraz + cez Patronku, tak ako sme tu pred tyzdnom, dvoma spekulovali s tr3mpom... Rychle spojenie Lamaca a HLST je dobre akurat na dve veci... v tejto relacii sa tam pohybuje minimalny podiel Lamacanov
Este mi povedz kolko obyvatelov lamaca sa bude autobusom presuvat na ZST Lamac, odkial sa odvezu dve zastavky a nasledne vystupia na hlavnej a odtialto pojdu inde... alebo sorry, este mozu ist do Petrzalky - cez Vinohrady ?
Takze tvoji ludia v Petrzalke maju mat priamy pristup NDS v podstate vsade (nerobis ty nahodou na Nivach?), hlavne na Nivy a Filialku, ale to ze Lamacania budu na ovela kratsej trase prestupovat 2x, len pre to aby mohli vyuzit tvoj "NDS" povazujes za riesenie dopravnej situacie v Lamaci...
a nemozu takto na 2x prestupovat aj ti tvoji (tisice obyvatelov) ked budu chciet ist na Nivy?
Hlavna stanica, Lamac aj Vajnory su sucastou tras, ktore by mal obsluhovat mestsky vlak. Ide o pokracovanie z Filialky.
Aha, elina sa nerealizuje, NS MHD ano -> centrum sa spristupni inou linkou.
Re #99698 intony: Hlavna stanica bude obsluhovana (ma byt) NS MHD. Ostatne destinacie - asi zvolia alternativu.
Re #99699 intony: Je to rychle spojenie Lamaca a Hlavnej stanice. Nie je jedine.
Re #99701 ivanbuto: Hovorim to, ze sa tato investicia (preferencia Karlovky a Dubravky) zatial realne nepripravuje. Mozno mam mylne info, ale take ake mam.
Prave to, ze "niekotri ludia na magistrate, GIB aj policie maju preferenciu na haku" sposobuje, ze sa nateraz s touto investicou neuvazuje.
Ci bude mat Cilek moznost splnit tento predvolebny slub je v sucasnej situacii otazne. Kazdopadne v rozpocte na rok 2008 a v predpokladoch na 2009 som tuto investiciu zahrnutu nevidel - ak ano, opravte ma.
Prepáč, o čom to tu stále hovoríš, že sa "neuvažuje" s aplikáciou? Ako spomínal intony, práve ne Karloveskej radiále ako prvej sa má reálne preferencia riešiť, bolo na to výberové konanie, a má to robiť niekto zo zahraničia, myslím, že z Nemecka.... viac info bude mať možno Mike.
A to, že niektorí ľudia, či už na magistráte, GIBe, alebo u polície, majú preferenciu (v komplexnom zmysle slova) na háku, je vec, ktorá sa snáď časom zmení.
Ešte pripomeniem, že námestník Cílek deklaroval preferenciu električiek ako politickú prioritu v oblasti dopravy na toto volebné obdobie.... myslím, že mu treba dať šancu splniť svoje slová.
Nie, ak budú chcieť ísť do Husi, do Podhradia, na Kamenné nám., na Miletičku, na Hlavnú stanicu, do Karlovej Vsi, do Dúbravky, na Obchodnú, na Hodžovo nám. zvolia alterantívu miesto vlaku.
Ako rieši petržalský NDS MHD Hlavnú stanicu a Lamač, keď sú úplne mimo jeho dosahu (tým myslím úsek Janíkov dvor - Filiálka - Predmestie)?
Preto by sa mala rušiť 95, pretože by išlo o súbeh s NS. Ak ju nezrušíš, nezískaš žiadne deklarované vozidlá, ktoré by mohli pomôcť iným MČ.
Degradacia uzemia v Petrzalke je daleko vacsieho rozsahu. Parcik na Safarikovom nam. sa moze zveladovat a rozsirovat aj tak.
Re #99688 Jezo: Ako nezavisle od Petrzalky? Ved odstrihavas nosnu relaciu.
Pokial viem, tak medzinarodne rychlovlaky mali cez ZST Petrzalky pokracovat na letisko aj na Filialku. Dolezitejsie vsak je, ze ZST - UNS bude vyhradene pre vlaky a nakladne vlaky, pre mhd len v mensej miere
Re #99691 Ike: Riesi ho tak, ze sa rychlo dostanes do Lamaca a dalej sa dostanes busom ako doplnkovym subsystemom.
Re #99692 Valec: Spravne. Avsak v pripade NS MHD je tendencia dopravit sa k NS MHD, lebo je rychlejsi a blizsie k cielovej stanici v nosnom prude, v pripade elektricky budu preferovat alternativu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk