Plný súhlas, aj keď s tým pánom nemusí každý súhlasiť snaží sa obhájiť svoj názor a na rozdiel od niektorích dokonca nie je ani vulgárny ?. Možno keby niektorích diskutérov videl na živo asi by prestal diskutovať.
tá zelená čiaročka čo prechádza tam tými stavbami severne od SND ma zaujala, že ako to tam bude existovať, vzrušujúca predstava ale je to skôr aggravation
Lenze pri tom stani sa moze zatocit matica co negativne ovplyvni sledovanie. Preto treba brat do uvahy vylucne statistiky VUD Zilina (Vyskumny ustav demagogicky) a nazor nemenovaneho domovnika z isteho pofiderneho panelaku.
"Na Safko ludia nechodia preto, ze by chceli do centra (mozno tak polovica z nich). Druha polovica caka na 50-ku, aby sa dostala na Nivy, k Polusu atd."
Z 150tich ľudí vystupujúcich z L95 tak 80 ide do centra, 65 prestupuje na električku a možno tak 5 ľudí tam prestupuje na L50. Na to nepotrebujem štatistický výpočet, stači sa tam ísť ráno na polhodinu postaviť a sledovať to.
A potom ešte hlavný vrátnik z Fosterovej 14, keďže nenávidí električky a miluje autobusy a okrem toho vie, že v skrutke a matici prepravných vzťahov a výťahov Šafko - Nivy má električka slabo zapojený centrálny komponent, takže so všetkými ostatnými tam síce dorazí rýchlejšie, než a-50 ale s ním pomalšie.
No, konkrétne na túto vetu som narážal: "Vysledkom vsak bude zvysenie vyznamu (a teda atraktivity) Niv, Prievozskej a Filialky a znacne znizenie vyznamu (a teda atraktivity) centra." Ale budiš.
Avšak ako tvrdíš aj ty, jedná sa o lokalitu Nív a Prievozskej. Avšak v oboch variantoch vedenia tunela sú navrhované zastávky, jedna vedľa SND a jedna vedľa VÚB. Čiže, tí čo budú pracovať v Apolle, BBC a pod, budú aj tak odkázaní na prestup na následnú doplnkovú dopravu. A ja sa ťa teda pýtam, ako vieš, že títo cestujúci radšej neuprednostnia autobusové linky 68 a 98, keďže z nich to bude bližšie a nebude treba prestupovať?
Už sa teším na hlásenia:
Stanica Rovniakova. Medzinarodny vlak EuroCity 14 "Warbler" zo smeru Paris-Est a Wien Westbahnhof, pravidelný príchod 7 hodín, 24 minút, ktorý pokračuje smer Bratislava-Mlynské Nivy, Bratislava-Prievozská, Bratislava-Filiálka a Pezinok, pravidelný odchod 7 hodín, 26 minút príde na koľaj 1. Upozorňujeme, že vlak v prípade potreby čaká na príchod a nástup domovníka pofidérneho paneláku nad stanicou
To si myslíš, že každý chce byť hotelier v Twin City, alebo v Lipovom parku? Garantujem Ti, že väčšina zamestnancov zamestnaných vo výškových budovách spomenutého charakteru pôjde radšej autom, ako 40-ročnými vozňami.
Lebo tak to definuje uzemny plan mesta Bratislavy a realne uzemne rozhodnutia a investicne projekty, ktore sa uz zacinaju realizovat (Twin City). Lebo uzemie okolo Niv, Prievozskej, Landererovej atd ma byt novym tzv. downtownom mesta. Tak preto.
AD DOMOVNIK - domovnik sa vsak v tejto diskusii nevyskytuje. P.S. Nastuduj si, co znamena odborne sposobila osoba v prislusnych zakonoch.
Re #98110 810zssk: Viac ludi bude cestovat na Nivy, lebo tu budu mat robotu.
Prave skutocnost, ze topologia BA MHD je hviezda sposobuje jej kolapsy.
Priklad Safko: Na Safko ludia nechodia preto, ze by chceli do centra (mozno tak polovica z nich). Druha polovica caka na 50-ku, aby sa dostala na Nivy, k Polusu atd.
Prečo majú byť zaujímavé lokality Filiálka, Prievozská či Mlynské Nivy? Prečo nemôže byť zaujímavou lokalitou nemocnica na Rázsochoch, OSDK alebo Grosslingova ulica? Lebo to je blbosť rovnako ako tvoje spojenie Rovniankova 14 - Nivy a Rovniankova 14 - Filiálka a ak by šlo TGV až do Rače ? ?, tak na neho zavedú aj BIDku a budeš sa voziť od rána do večera medzi zastávkou Rovniankova 14 - Filiálka, alebo Slovany ? ?
Podla teba bude viac ludi cestovat na Prievozsku kde bude pracovat par percent ludi, alebo do centra kde je mozne prestupit na vsetky mozne smery?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Stanica Rovniakova. Medzinarodny vlak EuroCity 14 "Warbler" zo smeru Paris-Est a Wien Westbahnhof, pravidelný príchod 7 hodín, 24 minút, ktorý pokračuje smer Bratislava-Mlynské Nivy, Bratislava-Prievozská, Bratislava-Filiálka a Pezinok, pravidelný odchod 7 hodín, 26 minút príde na koľaj 1. Upozorňujeme, že vlak v prípade potreby čaká na príchod a nástup domovníka pofidérneho paneláku nad stanicou