Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #97633:
"a myslíš, že do Petržky sa ako dostanú? Cez Filiálku nie?"

Keď necitujete na čo reagujete ľahko sa stane, že sa stratia súvislosti. Myslel som, že hovoríš o Hlavnej stanici.
Reakcia na: bwd #97631:
a myslíš, že do Petržky sa ako dostanú? Cez Filiálku nie?
Reakcia na: 810zssk #97630:
Ne, to som nepovedal, no určite to čo jazdí do Rakúska pôjde cez Filiálku, určite už nepôjde toľko vlakov cez hlavnú stanicu.
Reakcia na: enumaelish #97629:
"...prechádzať tadiaľ budú vlaky na smer Rakúsko..."

Tie budú ešte dlho jazdiť cež Petržalku.
Reakcia na: enumaelish #97629:
Aha, takze podla teba vlaky z CR a AT tvoria polovicu vsetkeho co tam jazdi? Zabudni.

Mojim sotosnom by bola velka podzemna hlavna stanica Bratislava-Nivy, pricom R, IC a EC by stali aj na Filialke. Ale to je zial len sen...
Reakcia na: 810zssk #97626:
Tak určite tam nepôjdu vlaky z ČR,že? ? tak tupý niesom, nepodceňuj ma a za druhé tam budú buď končiť osobáky alebo rýchliky idúce z východu, plus prechádzať tadiaľ budú vlaky na smer Rakúsko.
Reakcia na: enumaelish #97625:
Nechodi plna? Ty trtko, chodis tym vobec? Ako mozes povedat ze neni plna. Jaj, ona ti nejde pod dom. Tak to potom ani 500 ludi ju nenaplni..
Reakcia na: enumaelish #97624:
Veď tá prestavba IPR ? plánuje obnovenie historického vzhľadu budovy a zhodenie prístavby. Hlavná stanica bude vždy hlavná, pretože Filiálka bude mať iba 4 alebo 5 koľají, Hlavná má o polovicu viac.
Reakcia na: enumaelish #97624:
Trt makovy. Filialka NEBUDE mat dostatocnu kapacitu aby prevzala ulohu Hlavnej stanice.
Reakcia na: AAA #97620:
A osobne mi povedz z hľadiska obsadenosti liniek či je ten interval treba aj cez sedlo 12minút? Zopakujem to čo tu napísali pár dni nazad, že na 212 dokonca ani poobede neni tak plno v úseku Hodžko - Zimák. Škoda, že neexistuje na Kollárku obratisko pre trolejbusy. Dačo také tam mohlo byť,že? Keby...
Reakcia na: intony #97622:
Na stanicu by to aj tak bolo dočasné, keď za pár rokov (dúfajme) bude hlavnou stanicou aj tak Filiálka a z Hlavnej stanice sa stane len akási prejazdová stanica pre vlaky z ČR a zopár z Rakúska - opravte ma ak sa mýlim. Konečne potom bude možné strhnúť tú prístavbu a vrátiť je historický vzhľad aký jej náleží.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5017 - asi by bolo vhodne dopisat ze sa to nevztahuje na nocne linky (alebo vztahuje?)
Reakcia na: enumaelish #97615:
Ja sa až tak nestotožňujem s tr3mpovým návrhom, pretože na Karloveskej a Račianskej je nedostatočná kapacita, na Hlavnej stanici naopak vysoká, ale to je to najmenej. Podľa mňa bratislavský vozový park električiek nie je pripravený na tento systém, dovtedy by som skôr prijal jednotný interval 7,5 alebo 8 min. a 12 resp. 15 min. cez víkend.
K sedlovému intervalu u elektrickej trakcie mám neutrálny názor a 5 min. na radiále by mi neprekážal, ale až po redukcii liniek, ako sa optimalizovali u trolejbusov v roku 1999.
Reakcia na: 810zssk #97608:
Pokiaľ bude celá trať mimoúrovňová, tak je mi to jedno. Ale ak nie, tak budem zlý. Inak, tá trať cez stred petržalky, je návrh výskumného ústavu demagogického?
Reakcia na: merice #97612:
EÚ robí, resp. financuje veľa divných vecí a toto je jedna z nich.
Re enumaelish: Lenže trolejbusy sú trochu odlišné od električiek. Tam ti na väčšine úsekov chodia len 2 linky (204+2O5, 203+207, 204+209,...), resp. jediná linka napr. 203, 207, 209, teda tu sa následný interval predlžuje nie o 1, ale 1,5, resp. 3 minúty a najmä tie 3 minúty sú už dosť veľký rozdiel.
Reakcia na: 810zssk #97618:
že ja som napísal to čo aj t3mp v tom návrhu ohľadom intervalov... 4 min na radiále s jednou linkou a 12 min na troch linkách robí tie isté nároky čo do počtu vozidiel. Podľa mňa je sedlový interval ok.
Reakcia na: enumaelish #97617:
Skus to napisat znovu.
Reakcia na: 810zssk #97616:
Ja som nepovedal v podstate detto nič iné, lebo 4 min na jednej linke 12 min pre 3 linky naraz je to isté. Ale tak či tak je to to isté čom som hovoril ja o tom intervale, lebo nejsú na to furt tie isté nároky.
Reakcia na: enumaelish #97615:
To sa nedalo napisat do jedneho prispevku ? ? ? A ano, suhlasim ze sedlovy interval pre saliny je blbost a NIKDY som netvrdil opak. Apropo, rozdiel intervalu je 1 (slovom jedna) minuta co nie je NIC drasticke.
Reakcia na: 810zssk #97611:
žiadam aj teba o reakciu na toto Re #97582 Ámos: BTW aby neostalo všetko tak! To čo som tu prezentoval pod x-nickami že spraviť sedlový interval pre elektrickú trakciu a do čoho sa tu kopalo napr pre trolejbusy vynímajúc 201,202 a 208 10/15/12//15 tak t3mp tam má veselo pre eliny navrhnuté 4/5/4//6 a to nevadí nikomu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.