ja som proti búraniu tej budovy na Račku.. To by bol precedens a za chvíľu by sa kvôli rozširovaniu ciest začali búrať aj ďalšie budovy..
Dopravu treba riešiť koncepčne ?
Ty si sa pridal k domovej samosprave? Kto si ty aby si posielal ludi "budovat" inam. kecho ma viac rozumu ako ty aj sa do dopravy lepsie vyzna ako ty. Tak suchaj nohami a drz hubu ked sa dospeli rozpravaju.
Vtedy (=júl 1999) boli zrušené všetky 3 ľavé odbočky.
Beus myslí budovu na rohu Legionárska - Šancová, ktorá robí to odbočenie, kadiaľ chodí 210, dosť prudkým.
Ja som práve mal pocit, že pri zrušení "tridsať devinového" odbočenia bolo súčasne zrušené ľavé odbočenie zo Šancovej na Račiansku (cez nájazd na Legionársku) a ľavé odbočenie z Račianskej na Šancovú ešte dýchalo.
Aká budova stojí na predmetnom rohu? Však tam je park, tam môže stáť maximálne trafika ? .
nechcem tu mať j&t city, ale pýtal si sa, či BA potrebuje len 10 kĺbových busov, tak Ti odpovedám, že (s vysokou pravdepodobnosťou) nakúpia aj iné značky, nemusí ísť práve o CapC...
Re #97358 enumaelish: neflooduj, rovnakú otázku dávaš v #97337
btw. je také ťažké v 1 príspevku reagovať na 3 veci či je lepšie napísať viac príspevkov?
Čo chce inak DPB povedať tým, že nakúpi 10 kusov Mercedesov? Že toľko kĺbových vozov nám chýba alebo čo? Myslia aj na to, že záložné klbáky treba v prípade nejakej nehody ako nedávno bolo, alebo keď dakto zas odfajčí trolejové vedenie na zdvihnutým ramenom nákladiaku? ?
Klimatizácia, fotobunky pri dverách a možno aj zvukový systém - teda mám na mysli to, že šofér nebude môcť osloviť cestujúcich v celom buse z kabíny cez mikrofón, ak to urobil 14.2. na 95 ráno na Farského o 9:11 v smere na Šafko.
SOR s tým lacným a hlavne designom mám plné zuby. Ak tu chceš mať postupne JnT city tak si choď budovať inam. Mercedes sa za tú cenu určite viac oplatí ako Lichavská klobása ?
niečo na spôsob auta Freda Flintstona? Mejaký MercedeStone? ?
Re #97337 enumaelish: a čo nákup 20 kĺbových sorov?
Re #97332 Mikimaus: možno by stačil aj jeden, veď podľa fyzikálnych zákonov môžeš byť v jednom momente iba v jednom buse, takže na CapaCity verzia Dunčo pri prestupe by sa iba menilo číslo linky podľa toho, kam potrebuješ ísť ďalej ?
Ľavé odbočenie z Račianskej na Šancovú už dlho neexistuje. Chvalabohu. Tuším už od poslednej zmeny, pri ktorej sa rušilo aj odbočenie pre 39-tky Momentálne má Račko presne 3 fázy (s niektorými smermi spínanými v predstihu či medzifáze) v tomto poradí: 1. Šancová - Šancová + odb. zhora na Legionársku/Mýtnu (hlavná, najdlhšia fáza), 2. najkratšia: Legionárska - všade (zvyšok vtedy stojí), a 3. Račianska - Radlinského/Mýtna + pravé odbočenia (odbočenie Radlinského - Legionárska je stále neriadené). Takže jej potenciál je už zrejme vyčerpaný, pomohli by jedine stavebné (a trolejové) úpravy, urýchľujúce prejazd, najmä pri pripájaní z Legionárskej smerom na hl.stanicu... a prípadne úplne kacírske zbúranie budovy na predmetnom rohu
Som niekde niečo také písal? Súčasný stav križovatky Račianske mýto nie je vyhovujúci ale bez rozsiahlych stavebných úrav nie je možné ho zlepšiť - križovatka je saturovaná. K poslednému možnému zlepšeniu došlo pred rokmi zrušením ľavých odbočení zo Šancovej na Mýtnu a zo Šancovej na Račiansku. Neviem či ešte existuje ľavé odbočenie z Račianskej na Šancovú. Pokiaľ hej, bolo by ešte možné pre zvýšenie priepustnosti križovatky zrušiť aj toto, prinieslo by to však nesmierne komplikácie vodičom idúcim týmto smerom (nutnosť jazdy až na Vazovovu, doľava, doľava, späť na Račianske mýto a tam doprava na Šancovú), takže by to asi bolo politicky nepriechodné. Ďalej by bolo možné priepustnosť križovatky v smere od hl. stanice na Trnavské mýto mierne zvýšiť scivilizovaním armatúr vrchného vedenia trolejbusov, počíajúc zrušením nezmyselného obmedzenia rýchlosti na výhybke pred križovatkou pokračujúc výmenou trubkových oblúkov v smere Dostojevského rad za normáne trojzávesové svorky, ďalej výmenou vzdušného kríženia priamo v križovatke typu "Steam & Waterman Co. Unltd." za typ sériovo vyrábaný. Ďalej by bolo možné zvýšiť priepustnosť križovatky v smere Dostojevského rad - Šancová miernou úpravou signálneho plánu (prejazdové časy križovatky s počítané na príliš nízku rýchlosť) a najmä výmenou zbiehavej výhybky na Šancovej za symetrickú s uhlom odbočenia 10°. A na záver by možno ešte bola možná drobná stavebná úprava, spočívajúca v miernom rozšírení vjazdu na "hornú" Šancovú z Račianskeho mýta. Žiadne ďalšiec ožnosti tam nevidím potenciál križovatky je vyčerpaný.
Myslíš si, že terajší stav na križovatke Račianske mýto je vyhovujúci?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos