ty si vsetko len nie slusny diskuter. dokazal si to viacerymi prispevkami...
Stale vsak v nasej spolocnosti plati ze slovny atak nemoze byt rieseny atakom fyzickym.
určite existujú, rovnako ako existujú techniky napr. na ťaženie nerastných surovín zo dna oceánu, lenže sú aj sakramenstky drahé, možno o 20-30 rokov to bude inak.
zaplavovanie v oblasti brehu nie je až také kritické, pretože napr. ex-lunapark je ZA hrádzou, teda je to záplavové územie v prípade rozvodnenia. Horšie ako záplavy bývajú potom podzemné vody, ktorých hladina sa nárazovo zdvihne aj ďalej od brehu, to si ľudia uvedomujú menej...
Re #97136 enumaelish:
podľa mňa (bez prepočtov a niečoho podobného) by to bolo asi o dosť drahšie ako povrchová + vyššie náklady na správu... nezabúdaj, že o tunel sa treba starať viac ako o obyčajnú cestu
Re #97145 tr3mp:
podľa mňa je rekonštrukcia po slovensky obnova už existujúceho...
Ved to je prave na tom smutne, ze par nevychovanych drzanov dokazalo vyhnat a potlacit slusnych diskuterov a teraz si dovoluju ziadat o mocensku asistenciu za tym istym ucelom.
Velmi spravne si to pochopil. Odborna a ale aj vedecka praca sa robi tak, ze sa uvadzaju citacie a zdroje, z ktorych sa cerpa. Presne to som urobil. A dufal som v presne taku oponenturu ci diskusiu ako si naznacil.
Mimochodom, dovolil som vo svojichj prispevkoch skovat isty test a navnadu, na ktoru by sa dopravny odbornik chytil a rozviedol by diskusiu tym smerom. Konkretne:
- TEORETICKA ZNALOST povedzme problematiky teorie sieti, teorie grafov (napr. pojem silne spojeny komponent)
- PRAKTICKA ZNALOST tvorby dopravnych rieseni. Vo svete, ale uz aj u nas sa pouzivaju sofistikvoane dopravne analyticke a modelovacie nastroje. (napr. pojem dopravna matica, ktora je suborom tabuliek reprezentujucich topologiu siete, prepravne kapaicty, poziadavku, uzke miesta atd. Prislusnym softverom sa doprava nielen zanalyzuje, ale i namodeluje ci naplanuje)
- ZNALOST MIESTNYCH POMEROV SAMOSPRAVY znalost prislusnych ludi a zakonnych a porceduralnych postupov pri prijimani a realizacii jednotlivych komunalnych (tda aj dopravnych) politik mesta
"Chapem, ze sa ti nepaci, ze mam g.le sa tu postavit voci obtazovacom a flamerom, ktori si tu vychutnavali eldorado neslusneho a drzeho spravania. Zrazu nevedia ustat situaciu a tak sa zaluju adminovi a ziadaju ho o ochranu dufajuc, ze on im zaruci priestor pre ich vycinanie. "
Podľa mňa kto je tu v menšine a ohrozený si Ty.
A ja ziadam o slusne chovanie voci vsetkym ucastnikom fora.
Chapem, ze sa ti nepaci, ze mam g.le sa tu postavit voci obtazovacom a flamerom, ktori si tu vychutnavali eldorado neslusneho a drzeho spravania. Zrazu nevedia ustat situaciu a tak sa zaluju adminovi a ziadaju ho o ochranu dufajuc, ze on im zaruci priestor pre ich vycinanie.
ty si mi vul. skus nad tym este raz porozmyslat. skus sa zamysliet nad tym, preco ma Dunaj zaplavove uzemia, na ktore sa moze v pripade potreby vyliat.
rekonštruovať:
1. uvádzať, uviesť do pôvodného stavu, pôvodnej podoby, obnovovať, obnoviť
2. prestavovať, prestavať
prestavať:
1. znova alebo inak postaviť, prestaviť
2. pretvoriť, preorganizovať
3. stavaním minúť, spotrebovať
Prestavba a rekonštrukcia sú teda do značnej miery synonymá. (Úloha: čo znamená predpona re- a čo slovo konštrukcia? Ako by si povedal po slovensky cudzie slovo rekonštrukcia?)
Ak sa však budeme snažiť rozlíšiť mierne odlišný význam slov v určitých situáciách (teda nebudeme brať do úvahy význam 2. slova rekonštrukcia, ktorý robí z oboch slov synonymá), pri prebiehajúcich prácach na železnici rozhodne nejde o uvádzanie do pôvodného stavu alebo pôvodnej podoby. Naopak, ide o kvalitatívne zlepšovanie súčasného stavu. Teda skôr môžeme hovoriť o prestavbe ako o rekonštrukcii.
Hej mala, lenže sme v SR, kde kým by súd rozhodol, že zákon bol porušený, už by tu behali vlaky. A čo sa týka zasahovania, tak obec je stavebným úradom, ak sa nemýlim, v rámci preneseného výkonu štátnej správy, kde platia vzťahy nadriadenosti a podriadenosti.
Videli ste Cílekovu tvár? Vyslovene nasratý bol. Vedel moc dobre čo sa ho pýtajú a vedel aj to moc dobre ako sa mení územný plán. Do roku 2015 nám tu už ani S-Bahn nepomôže, ani elina a ani metro. Jednak magistrát a DPB neustále argumentujú, že nemôžu a neni potreba navyšovať výkony na niektorých linkách. Taktiež dobrá otázka bola na týpka z HB reavis. Podľa mňa by najradšej povedal, že dáme vám veľké H, ***** jedna a detto zvyšok investorov.
Mozno ano a mozno nie. Ale ukazuje to krasne, ako sa robi stategicke planovanie na meste. Nemaju spracovane dopravne studie, vplyvy na okolie atd. A potom sa cuduju, ze doprava vyzera tak ako vyzera...
Hmm, hadam aj ano. Ale v situacii, ked uz existovali subezne miestne cesty Einsteinova by to bolo aj tak neekonomicke a radsej urobili hlukove bariery a povymienali okna...
Vynikajúca reportáž! A najlepší bol Cílek, keď sa ho spýtala, či postavenie desiatok výškových budov zvládne doprava... A on na to: "Pevne verím, že áno"...
Muahahaaa, tak on môže pevne veriť, ale ja som presvedčený, že doprava to nezvláda už teraz ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo