Metro je ekonomicka sprostost z dovodu, ze nikde by nebola jeho kapacita neplnena.
V ostatnych veciach jednoducho klames.
Pravdepodobne pracujes niekde v oblasti kde by mal byt tunel ZSR.
Ale OK preco nemat oboje.
Ak tvrdis ze stat zaplati a ZSSk bude za statne prevazdkovat, tak nech sa vybuduje tunel a na trase ZST Petrzalka(aj tam byvaju Petrzalcania aj oni si zasluzia kapacitnu dopravu) - Slovany jazdi ZSSK s lahkymi elektrickymi jednotkami a nech sa postavi elektricka cez Stary most (ten sa musi rekonstruovat tak ci tak) na Janikov Dvor. V oblasti, kde sa budu trate krizovat sa postavi prestupny terminal a ludia si uz vyberu, co bude lepsie a efektivnejsie. Cim budu chciet viac jazdit.
Ako sa hovori ovca cela aj vlk syty. Dohoda po ktorej tak prahnes, racionalne riesenie,...
Re #96849 Marcelllooo: Stary most je na pokraji zivotnosti. Rekonstruovat ho proste treba! Uz to pochop.
Re #96854 Marcelllooo: hm L88 jazdi prave do oblasti ASMN kam ma jazdit tbou preferovane riesenie. Zato L95, L83 su natrieskane. Skutocne mas stale pocit, ze ludia chcu cestovat kam hovoris. Preco tam necestuju teraz?
Myslim ze mam rovnake pravo ako ty kecat do toho ako bude fungovat doprava v tomto meste. Ja sa do nikoho nenavazam, napis KDE som sa navazal. Apropo, zober mi to privilegium sa s tebou rozpravat, odhliadnuc od toho ze neviem ako to spravis, je mi to uplne jedno
? mas pocit ze na teba utocim, ze hryzes? Petrzalka ma najlepsie autobusove spojenie s celym mestom, narozdiel od mnohych inych casti, ked vyzera ze sa zacina nieco hybat co sa tyka nosneho systemu, tak sa zacnu ozyvat experti, ktori tvrdia ze nechcu nosny system ale trolejbusy alebo nejaku inu haluz. Co sa tyka toho co ja robim v okoli romanovej ti poviem len tolko ze nic ta do toho a po druhe 4 roky som tam chodil do skoly a ak ti nieco hovori zasobovanie, tak by si mohol vediet ze vacsina obchodov sa zasobuje prave v skorych rannych alebo neskorych vecernych hodinach. Ach dunčo dunčo nezmenil si sa ?
Nevravím len o Petržalke. Je TEN-T zakleslený v ÚP? Nie je.
Ak je problém vybudovať obratisko na zelenej lúke, tak isto bude problém stavať NS MHD v Dúbravke, Karlovej Vsi, Ružinove, MHD by sa absolútne nemohla rozvíjať, nie to električková, ale ani trolejbusová (viď Staré grunty, Tichá, Vlárska), v tom prípade sme s MHD kompleten skončili
A budeme len do rozpade vesmíru vyčkávať na metro.
Kde by si chcel na Nám. hraničiarov stavať mestký park? Na tej ceste, kde by som územie degradoval električkou? Si normálny?
A kde patria električky? Prečo by Petržalka nemohla mať aj električky aj metro? Keď do Karlovej Vsi a Ružinova by si kľudne nacpal metro, trolejbusy, autobusy a aj električky.
Električky v Petržalke by mohli plniť to, čo by mohli po výstavbe metra plniť vo zvyšku Bratislavy. A povedz že nie.
za to, že sa prednostne rieši MHD pre Petržku tak zvyšok BA je hore riťou vrátane teba ne? A čakáš snáď, že mesto pôjde prv riešiť Lamač alebo Devínsku Novú Ves? Rýchlodráha alebo nejaké koľajové čudo paralelne pri Jantárovej sa sľubuje v Petržke cez 25 rokov, vtedy si kukni ako vyzerala DNV a pod oblasti. V Petržke sa prt vyriešilo. K tomu, že tráviš čas v nočných hodinách tam kde sú feťáci tak nemôžem povedať nič iné len, že asi prečo iné tam si ty? Fotíš si ich alebo čo? Alebo zháňaš si dávku?
ako som pisal par stran dozadu, trvaly pobyt mam hlaseny presne v raji ako si ty napisal árijských bojovníkov, okrem ineho zijem v ruzinove a casto sa pohybujem prave v okoli ulic romanova a osuskeho hlavne v nocnych hodinach. Ano Dolne Hony, resp. aby som to upresnil Pentagon, ktory uz nie je castou uzemia nazyvanym dolne hony, ale vrakuna je raj ciganov. A kopcany tiez, ajked tu sa pocty nasich romskych spoluobcanov znizili. Zato fetakov tam mate pozehnane, staci zajst v nocnych hodinach do skateparku pri markovej ulici...
Typicki petrzalcania, len to co povedia oni je najlepsie, a len oni maju najhorsiu MHD a neviem co este, prezradim vam tajomstvo: petrzalka nie je pupok sveta, ale pssst ?
Na druhej strane treba oceniť, že si dal námhu prísť sem diskutovať, čo mnohí, ktorí by malo čo-to do onej problematiky povedať, neprídu a ani neprišli.
Ja ti hovorim, ze je. Je tam vyhradeny koridor. Navyse je na uzemie vyhlasena 30-rokov stavebna uzavera. Ale ak tam ten koridor neni, tak zbohom NS MHD, zbohom elektricka... ?
A to obratisko, mimochodom, problem naozaj je. Nemaju ho na Bosakovej zatial kde vybudovat... Len tak pre tvoju info...
Hovorim o takej degradacii uzemia, ze sa jedna o hodnotne uzemie, ktore je mozne urbanizovat na mestsky park, rekreaciu, ci aj na stavbu vhodnych polyfunkcnych objektov. Nevidim dovod, preco by sa uzemie malo zabit len elektrickou.
A ano, mnohy dopravaci (ale aj architekti), ktory v BA posobia nerobia dorpavne riesenia, ale hraju TT alebo SimCity. Na vseobecnu skodu. Bol som svedkom konfrontacie takychto TT dopravakov s inymi dopravakmi a viem ako to prebiehalo. Zacali s invektivami a agresiou pri druhej vete, lebo nevedeli svoje obhajit...
Re #96898 intony: Ale nech si maju svoje miesto tam kde patria, ale v Petrzalke sa ukazuje, ze za daneho stavu veci to nie je. Ja som voci elektrickam indiferentny.
Preco mam porovnavat co som dosiahol vo veku 14 rokov? Alebo si ty nebodaj 14-rocne soplave sotodecko, ktore ma plnu hubu jedu a pluje ho vsade naokolo? To sa mi snad sniva... ?
Takyto maly kreten tu ide davat rozumy a navazat sa do slusnych ludi, co nieco spravili? Ty kokso, ja spravim tu chybu, ze pokladam vsetkych tu pritomnyh ludi za hodnych rozumnej diskusie a dam im tu sancu a privilegium, aby so mnou seriozne rozpravali a ono to je takto? COZE?!!! ?
Jak vidim tak kandidujes niekam, peknu reklamu si robis ?
Budem ti oporovat:
- poznam okolie rovniankovej velmi dobre a absolutne nemam pocit ze by tam neboli fetaci a ine zivle, v tejto casti petrzalky je ich dost
- hodnota bytov rastie vsade nie len v petrzalke, je to vseobecny trend, ze stupa hodnota nehnutelnosti, ak mas na tom zasluhu tak ja som megainvestor, aj byty vo vrakuni maju niekolkonasobnu cenu ako pred piatimi rokmi, dosiahol som to ja? asi tak ako ty, cize nie
- rozvojove projekty vo vlastnom dome dneska robi hocikto, aky maju z toho uzitok ini ludia? ziadny, tak sa tu tym nevychvaluj jak keby si robil rozvojove projekty pre pol slovenska
- pod pojmom zregulovat Kaufland si kazdy moze predstavit nieco ine, typicka politicka odpoved, povie vela ale pritom vlastne nic
a mohol by som pokracovat a naco. Pises jak nejaky politik, presne take iste recicky, toto som pre vas urobil tak ma volte To ze sa chvalis tym co si mozno dokazal nic nemeni na tvojich šotozvhlych nazoroch. Porovnavat sa s tebou nebudem, nikam nekandidujem a nepocitujem potrebu o svojich uspechoch hovorit verejne.. Dohovoril som
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Metro je ekonomicka sprostost z dovodu, ze nikde by nebola jeho kapacita neplnena.
V ostatnych veciach jednoducho klames.
Pravdepodobne pracujes niekde v oblasti kde by mal byt tunel ZSR.
Ale OK preco nemat oboje.
Ak tvrdis ze stat zaplati a ZSSk bude za statne prevazdkovat, tak nech sa vybuduje tunel a na trase ZST Petrzalka(aj tam byvaju Petrzalcania aj oni si zasluzia kapacitnu dopravu) - Slovany jazdi ZSSK s lahkymi elektrickymi jednotkami a nech sa postavi elektricka cez Stary most (ten sa musi rekonstruovat tak ci tak) na Janikov Dvor. V oblasti, kde sa budu trate krizovat sa postavi prestupny terminal a ludia si uz vyberu, co bude lepsie a efektivnejsie. Cim budu chciet viac jazdit.
Ako sa hovori ovca cela aj vlk syty. Dohoda po ktorej tak prahnes, racionalne riesenie,...
Re #96849 Marcelllooo: Stary most je na pokraji zivotnosti. Rekonstruovat ho proste treba! Uz to pochop.
Re #96854 Marcelllooo: hm L88 jazdi prave do oblasti ASMN kam ma jazdit tbou preferovane riesenie. Zato L95, L83 su natrieskane. Skutocne mas stale pocit, ze ludia chcu cestovat kam hovoris. Preco tam necestuju teraz?