Súčasné vedenie nemá nič proti výstavbe akýchkoľvek trolejbusových tratí, keď na Marce3l3o dodá fiancovanie (asi z developerských projektov, ktoré premostia každý výložník). Len bude musieť postaviť aj nové mosty, lebo most Apollo nemá zrovna vhodný smer, na Prístavný a Lafranconi mu trolejbusy nepustia, na Novom budú stáť v kolónach rovnako ako autobusy a po Starom bude chodiť ELEKTRIČKA.
Tak ako ty chceš niečo pozitívne ovplyvniť, aj my všetci chceme pozitívne vplývať a to tak, že by sme nie všade capkali smradobusy, trolejbusy a metro, ale svoje miesto by mali aj električky, ktoré ty tak nenávidíš.
Mne sa hlavne paci ako odignoruje prispevok na ktory nema argumenty namiesto toho aby nan reagoval a uznal si chybu, pripadne reaguje na nieco uplne ine.
Hopvrím ti, že v ÚP nie je zakreslený TEN-T, ktorý je súčasťou NS MHD v Bratislave! ?
O akej dregradácií územia električkou hovoríš? O aké pozemky? Električka je schopná ísť ten krátky úsek aj po cestnom telese. A tých pár metrov na obratisko? Fakt si myslíš, že by to bol neriešiteľmný problém? Asi tak, ako ďalšie vetvy NS MHD.
Dodávam ešte, že si práve povedal nepriamo, že aj ostatní odborníci, ktorí sú za električku v BA, aj Ing. Weigl si hrajú Transport Tycoon, ty demagóg.
Ja viem, ze sucasne vedenie DPB, ale i mesta ma rozne nazory, ktore nie su (podla mna) optimalne. Ale o tom to je, ze ked ma clovek moznost nieco pozitivne ovplyvnit, tak to skusim. Ja nerobim nic ine.
Zateplenie a počítačovú sieť majú stovky domov aj bez samochvály nejakého samozvaného domovníka. A projekt bezpečné bývanie je zvrátenosť, ktorá núti obyvateľov 13. poschodia chodiť dolu k bráne, keď im príde návšteva. Svoju ulicu samozrejme od feťákov nevyčistil, vyčistil od nej akurát svoju bránu tým, že ju zamkol. Všetko záslužné drobnosti ale to mu nedáva právo ničiť život celej Bratislave bezhlavým presadzovaním svojho šotosna o metre.
Jednel nie je súčasné vedenie DPB naklonené výstavbe trolejbusových tratí, jednak by si musel viesť trolejbusy cez Nový most a stále by nebolo obslôžené Kamenné nám. kam sa po vystúpení z 50 a 95 hŕnú haldu ľudí.
A mas volne a vysporiadane pozemky? Kolko by stalo ich vysporiadanie? Projektova dokumentacia? Za aku cenu - a to myslim nie len financnu, ale obetovanie a degradacia uzemia? Ved o tom cely cas hovorim, ze tu niektori hraju Transport Tycoon, ale nepozeraju na mesto ako komplexny zivy organizmus...
V UP je zakresleny koridor pre NS MHD a dokonca je uz 30-rokov platna aj stavebna uzavera z tohoto dovodu...
Preco sa ide riesit Lamac a Mlynska dolina a Vajnory a ako zatial podrobne neviem. Zatial mam dost roboty s Petrzalkou...
Rýchlodrážna trať električky v Dúbravke, doplnkové autobusové linky do centra cez Patrónku.
Zastávky električiek Podvornice, Dúbravka, Záluhy.
Podzemná trať "metra" v Dúbravke, súbežné doplnkové električky a autobusové linky do centra cez Patrónku.
Zastávky NS MHD Podvornice, Dúbravka, Záluhy.
Za tohto variantu sa električková doprava degraduje ešte nižšie ako smrodobusová, pretože zatiaľ čo smer do centra cez KV bude obsluhovaný "metrom" i električkami, druhá vetva cez Patónku len autobusmi.
Otázka navyše:
Bol by si aj proti výstavbe ET Záluhy (Dúbravka) - Patrónka - Hlavná stanica? Alebo mi povieš, že taká kapacita tam nebude potrebná?
No, tak ja som nieco dosiahol. Nie vela a nie preto, aby som sa s tym chvalil, ale preto, aby som urobil nieco prospesne ale predsa. A mam teraz aj moznost a moc prispiet aj ohladom NS MHD. A to, ze sa pytam odbornikov a teraz aj tu tiez svedci, ze si to nevymyslam sam z prsta.
Nejde náhodou mesto stavať električku Šafárikovo nám. - Bosákova? A ako ďaleko je Nám. hraničiarov od Bosákovej? Myslíš si, že by ten úsek stál miliardy? Nestál by ani miliardu ?
Vysporiadané pozemky nie je neriešiteľný problém ak sa chce riešiť doprava. Potom by sa nemohli plánovať električky do Vajnor, do Dúbravčíc a Ing. Weigl by asi nepredložil možnosti rozširovania ET do Mlynskej doliny, na Dolné hony a pod. ?
Čo sa týka ÚP, ak si myslel to, že tam taká trasa nie je zakreselná, pripomínam ti, že v ÚP nie je zakreslená ani trasa TEN-T. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony
Rýchlodrážna trať električky v Dúbravke, doplnkové autobusové linky do centra cez Patrónku.
Zastávky električiek Podvornice, Dúbravka, Záluhy.
Podzemná trať "metra" v Dúbravke, súbežné doplnkové električky a autobusové linky do centra cez Patrónku.
Zastávky NS MHD Podvornice, Dúbravka, Záluhy.
Za tohto variantu sa električková doprava degraduje ešte nižšie ako smrodobusová, pretože zatiaľ čo smer do centra cez KV bude obsluhovaný "metrom" i električkami, druhá vetva cez Patónku len autobusmi.
Otázka navyše:
Bol by si aj proti výstavbe ET Záluhy (Dúbravka) - Patrónka - Hlavná stanica? Alebo mi povieš, že taká kapacita tam nebude potrebná?