Nie. Pretoze zatial co v pripade stavby noveho systemu ho musis VSADE postavit nanovo. V pripade prestavby by si napr. na takej Racianskej nemusel upravovat v useku Racianske myto - ZST Pri Ciferi takmer nic.
Trocha vam skocim do reci,ale mam mensi problem:(
v sobotu som si bol na hlst kupit listok na vlak,kedze som tete nevedel povedat,ci mam zlavu aj na zssk na isicu,tak ma poslala do vedlajsieho okienka nech si to zistim. Tam mi zobrala kartu teta,strcila do stroja a povedala ze plati. Tak som si v tom predchadzajucom okienku kupil listok. Prave sedim v sl buse a uz druhy vodic ma dnes sprdol,ze mam prazdnu isic kartu:(mohla mi to teta na stanici vyprazdnit? Problem je ze zajtra cestujem do kralovian na zlavneny listok,na ktorom je napisane ze plati len s platnym dokladom (co prazdna isic karta asize nebude). Je na nej znamka
No a o tom presne hovorim. Niekto je ZA ELEKTRICKY a presadzuje, aby sa vsetko zmenilo, aby sa tento sen splnil. A snad sa raz jedneho rana zobudime, ze eliny budu splnat kriteria na NS MHD...
Ja naopak hovorim o tom, ze mame naist NAJLEPSIE RIESENIE daneho dopravneho problemu za daneho stavu veci.
Ach, takze ty si ten demagog co nedavno v BA novinach tvrdil aka je ta elektricka zla a tvaril sa ze reprezentuje nazor celej Petrzalky (nehladiac na to ze na rokovaniach zdruzenia najomcov vacsina aj tak nechodi)?
Nikto ani netvrdi ze eliny su NS MHD. Ti co su ZA elektricky vacsinou presadzuju aby sa prestavala sucasna siet (napr. zakopanie v centre, instalacia preferencie atd.) a stavali nove rychlodrazne useky. Myslim si ze potom by elektricky mali sancu byt NS MHD.
Do roku 2015? Sak to je za 7 rokov. Dovtedy nebude ani zakladny kamen polozeny. Zaujimave. Ked sa planovaci pozeraju do buducnosti, vzdy z nich padaju take cisla, ako 3 roky, 7 rokov, 10 rokov. Ja ked sa pozriem do minulosti, tak v Petrzalke chyba elektricka 30 rokov a za tu celu dobu sa nepostavilo absolutne nic.
Riesime Petrzalku a NS MHD ale koncepcne a systemovo a v nadveznosti aj na ine mestske casti.
Vyhladovo sa rata aj s Z-V vetvou s centralnym podzemnym okruhom, ale na jeho realizaciu nie su peniaze. To nie je moj vymysel, ani som to tak ja neurcil. Robim s tym, co je. Riesenie i dovody som tu uviedol. Myslim, ze si ich spracoval a spracoval spravne, ako som aj ja spracoval tvoje doterajsie podnety.
tr3mp, ak mozes, uved tie dalsie suvislosti, ktore hovoria proti vlakovemu rieseniu NS MHD.
"Neriesime ale Dubravsko-karlovesku radialu ale Petrzalku" - Ja som bol doteraz v tom, že riešime koncepčne dopravu na území CELÉHO mesta (a mám dojem, že toto si myslelo aj veľa iných diskutujúcich). Ďakujem za upresnenie.
A v prípade diskusie o celomestskej doprave sem patrí aj Dúbravka či Karlova Ves. Koncepčný návrh má totiž zahŕňať aj perspektívne rozšírenie obsluhy o ďalšie časti mesta - čo je práve slabina železničného návrhu. (Sám spomínaš, že železničný návrh vyrieši Petržalku a ostatné časti zostanú tak, ako sú, prinajmenšom na určitý čas.)
Samozrejme, ak hovoríme o spojení Petržalky s oblasťou Dostojevského radu, Karadžičovej, Trnavského mýta a pár ďalších lokalít, tak železničné riešenie je najvhodnejšie a najekonimickejšie. Ale železničné riešenie úplne ignoruje niektoré prepravné toky a naviac aj komplikuje ich budúce riešenie (na požiadanie rozvediem).
ale potom ešte navrhujem také opatrenie, že autobusy z Petržalky by museli končiť na Nábreží, prípadne inak obísť centrum, lebo už teraz ho upchávajú a sami tvoria zápchy...
okrem toho aj ja mám rád ak je v meste zeleň.. ale ak sa má zeleň vyrúbať kvôli električke, tak som jednoznačne ZA.. pretože ak už bude raz električka, nemusia sa viac rozširovať cesty.. čiže žiadna ďalšia zeleň sa nevyrúbe..
čiže je rozdiel, keď sa ruší zeleň kvôli električke, alebo kvôli IAD...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr