Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #96492:
Na Šancovú mi nešahaj 🙂
Reakcia na: 810zssk #96491:
ŽST Lamač sa nemá rušiť. Pokiˇal viem, rušíť sa má Železná studnička.
Reakcia na: 810zssk #96401:
Zakopávať a budovať treba električku pod Štefánikovou, Šancovou, na časti Mlynských nív, nie Špitálsku, Obchodnú a Radlinského.
Mimochodom, ked uz sme aj pri tych vlakoch v BA: Ako sa vam pozdava napad zel.zastavky Vrancovicova? V navrhoch mi celkom chyba aj ked som presvedceny ze by sa uzivila. Tym ze sucasna ZST Lamac sa ma rusit a nahradit ju TESCO Lamac by ani nebol problem s prilis velkou blizkostou...
Reakcia na: intony #96488:
Reagoval som hlavne na riešenie cez Starý most.
Reakcia na: stevo #96485:
Ehm, poznas rozdiel medzi slovami "zdrzat" a "zdraziet"? 😃
Reakcia na: Papyr #96487:
Pravdaže. Zakopať električku pod zem na dôležitých križovatkách, alebo tam, kde by bola výraznejšie obmedzená IAD. Nie však zakopať pod zem celý systém tratí od Karlovej Vsi po Vinohrady...
Reakcia na: intony #96469:
Aj ked nie v celom meste. Ale na dolezitych krizovatkach a dolezitych uliciach ano.
Reakcia na: intony #96469:
Pretoze jeden z tych dvoch pod zem bude musiet, ak to ma byt bezkolizne. A pre MHD staci do tej zeme vyrubat mensie diery.
Reakcia na: 810zssk #96422:
Prepac. Z coho vychadzas, ze auta budu zdrazovat, ked ich zacnu kupovat odpadlici z MHD?
Ceny aut sa nebudu viazat na bratislavsku MHD. Ak bude po autach v Bratislave zvyseny dopit, predajcovia aut splnia rocne predpisy mozno na 200%, dostanu tucne vianocne premie a do noveho roka este vyssi predajny plan. ETOVSJO. Nikdy sa nebudu ceny aut orientovat podla zvyseneho dopytu v Bratislave po nich.
Reakcia na: Marcelllooo #96378:
"Zatial jedina koncepcia dopravneho riesenia v BA je ta, ktoru vypracovali ZSR a v sulade s ktorou sa ide stavat aj trat Filialka - Nivy - Petrzalka.

Vsetko ostatne su len nekoncepcne navrhy alebo ine uvahy."

Z týchto výrokov mi vyplýva, že tvrdíš, že návrh nosného systému tak, ako je zakotvený v územnom pláne, je nekoncepčný návrh (alebo úvaha). Prečo si to myslíš? Čo máš proti plne segregovanému systému kapacitnej mestskej dopravy čiže metru, systému s tunelovým prechodom Dunaja atď.

Tvrdíš, že zatiaľ jediná koncepcia dopravného riešenia v Bratislave je tá, ktorú vypracovali ŽSR, takže to, čo je o NS MHD v územnom pláne je nekoncepčné.

Naozaj som zvedavý na Tvoje zdôvodnenie. ?
Reakcia na: 810zssk #96480:
Neviem, minule som vravel, že R.A.T.P. to tu raz dávno spomínal a mám dojem, že sa mu nevrátili...
Reakcia na: S499.1023 #96452:
Alebo Viedeň.
Reakcia na: intony #96476:
Dodávam, že táto "vetva" NDS bude spolovice podzemnou železnicou, ktorá nie je v územnom pláne. Podobne a teou zavrhované električkové riešenia.
Reakcia na: intony #96476:
Nevie niekto kde najdem na nete plany siete rychlodraznych elektriciek zpred 1970-teho?
Reakcia na: S499.1023 #96452:
"VŠADE v civilizovanom svete jazdia diaľkové vlaky a S-Bahn po oddelených koľajách" - Leipzig, Dresden ❓
Reakcia na: Martin Fundárek #96451:
Trať má slúžiť obidvom spomenutým druhom dopravy - prímestskej, ale aj mestskej. Ak berieme do úvahy úsek predmestie - Slovany - Filiálka, je to vzhľadom na zástavbu akurát, veď Slovany majú mať južný vchod niekde približne pri Slimáu a filiálka severný vchod pri Tehelnej. Podobne v meste. Nivy budú mať južný vchod pri VÚB a zástavka centrum severný vchod na Jakubovom námestí. Takže nejaké hustejšie rozmiestnenie zástavok by už bolo aj nereálne.
Reakcia na: AAA #96448:
Dakujem za odpoved.

Re #96459 S499: Aj tebe dakujem za odpoved a dodavam ze som neabsolvoval nic 😃 Ale mne sa aj zdalo ze je to volake inteligentnejsie 😃
Reakcia na: Marcelllooo #96375:

Do roku 1970 plánovali v Bratislave systém rýchlodrážnych električiek. O metre sa začalo uvažovať v súvislosti s miliónovou Bratislavou.
Má Bratislava milión obyvateľov? Nemá. Netreba ani metro.

"Dolezite v tomto ohlade vsak je, ze je to prva vetva a zhruba polovicka NS MHD, a riesi mnozstvo dopravnych problemov koncepcne a systemovo."
Polovička NDS? Tak to sa mýliš, pretože ešte veľmi dlho neuvidíš trasy NDS v Dúbravke, Karlovej Vsi, v Ružinove, na Hlavnej stanici, na Kamennom námestí. A keď vravím, že ešte veľmi dlho, tak to bude veľmi dlho, pretože zatiaľ čo v Petržalke sa bude stavať pozemne, časť trasy zaplatí ŽSR, ostatné trasy nemôžu byť inak ako podzemne a to teda už železnice stavať nebudú a Bratislava tie desiatky miliárd na kilometre razených tunelov nebude nikdy mať.
Reakcia na: Marcelllooo #96337:
"Co je ale len argument proti tr3mp-ovmu
navrhu...."

Vzhľadom na to, že po trasách železničného riešenia majú okrem mestských premávať aj regionálne a diaľkové vlaky, je to argument aj voči železničnému riešeniu. Dokonca podľa mňa ešte vo výraznejšej miere.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.