Mimochodom, ked uz sme aj pri tych vlakoch v BA: Ako sa vam pozdava napad zel.zastavky Vrancovicova? V navrhoch mi celkom chyba aj ked som presvedceny ze by sa uzivila. Tym ze sucasna ZST Lamac sa ma rusit a nahradit ju TESCO Lamac by ani nebol problem s prilis velkou blizkostou...
Pravdaže. Zakopať električku pod zem na dôležitých križovatkách, alebo tam, kde by bola výraznejšie obmedzená IAD. Nie však zakopať pod zem celý systém tratí od Karlovej Vsi po Vinohrady...
Prepac. Z coho vychadzas, ze auta budu zdrazovat, ked ich zacnu kupovat odpadlici z MHD?
Ceny aut sa nebudu viazat na bratislavsku MHD. Ak bude po autach v Bratislave zvyseny dopit, predajcovia aut splnia rocne predpisy mozno na 200%, dostanu tucne vianocne premie a do noveho roka este vyssi predajny plan. ETOVSJO. Nikdy sa nebudu ceny aut orientovat podla zvyseneho dopytu v Bratislave po nich.
"Zatial jedina koncepcia dopravneho riesenia v BA je ta, ktoru vypracovali ZSR a v sulade s ktorou sa ide stavat aj trat Filialka - Nivy - Petrzalka.
Vsetko ostatne su len nekoncepcne navrhy alebo ine uvahy."
Z týchto výrokov mi vyplýva, že tvrdíš, že návrh nosného systému tak, ako je zakotvený v územnom pláne, je nekoncepčný návrh (alebo úvaha). Prečo si to myslíš? Čo máš proti plne segregovanému systému kapacitnej mestskej dopravy čiže metru, systému s tunelovým prechodom Dunaja atď.
Tvrdíš, že zatiaľ jediná koncepcia dopravného riešenia v Bratislave je tá, ktorú vypracovali ŽSR, takže to, čo je o NS MHD v územnom pláne je nekoncepčné.
Trať má slúžiť obidvom spomenutým druhom dopravy - prímestskej, ale aj mestskej. Ak berieme do úvahy úsek predmestie - Slovany - Filiálka, je to vzhľadom na zástavbu akurát, veď Slovany majú mať južný vchod niekde približne pri Slimáu a filiálka severný vchod pri Tehelnej. Podobne v meste. Nivy budú mať južný vchod pri VÚB a zástavka centrum severný vchod na Jakubovom námestí. Takže nejaké hustejšie rozmiestnenie zástavok by už bolo aj nereálne.
Do roku 1970 plánovali v Bratislave systém rýchlodrážnych električiek. O metre sa začalo uvažovať v súvislosti s miliónovou Bratislavou.
Má Bratislava milión obyvateľov? Nemá. Netreba ani metro.
"Dolezite v tomto ohlade vsak je, ze je to prva vetva a zhruba polovicka NS MHD, a riesi mnozstvo dopravnych problemov koncepcne a systemovo."
Polovička NDS? Tak to sa mýliš, pretože ešte veľmi dlho neuvidíš trasy NDS v Dúbravke, Karlovej Vsi, v Ružinove, na Hlavnej stanici, na Kamennom námestí. A keď vravím, že ešte veľmi dlho, tak to bude veľmi dlho, pretože zatiaľ čo v Petržalke sa bude stavať pozemne, časť trasy zaplatí ŽSR, ostatné trasy nemôžu byť inak ako podzemne a to teda už železnice stavať nebudú a Bratislava tie desiatky miliárd na kilometre razených tunelov nebude nikdy mať.
"Co je ale len argument proti tr3mp-ovmu
navrhu...."
Vzhľadom na to, že po trasách železničného riešenia majú okrem mestských premávať aj regionálne a diaľkové vlaky, je to argument aj voči železničnému riešeniu. Dokonca podľa mňa ešte vo výraznejšej miere.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
Vsetko ostatne su len nekoncepcne navrhy alebo ine uvahy."
Z týchto výrokov mi vyplýva, že tvrdíš, že návrh nosného systému tak, ako je zakotvený v územnom pláne, je nekoncepčný návrh (alebo úvaha). Prečo si to myslíš? Čo máš proti plne segregovanému systému kapacitnej mestskej dopravy čiže metru, systému s tunelovým prechodom Dunaja atď.
Tvrdíš, že zatiaľ jediná koncepcia dopravného riešenia v Bratislave je tá, ktorú vypracovali ŽSR, takže to, čo je o NS MHD v územnom pláne je nekoncepčné.
Naozaj som zvedavý na Tvoje zdôvodnenie. ?