ani nie, 15m tu uz podla mna mame dost. nakoniec tam, kde treba vacsiu kapacitu, mozu ist rovno 18-metrove...
alebo sa to moze "poposuvat", cize na dnesne solarisove linky 88 a 96 pojdu 18-metrove a-busy, a Solarisy z nich sa presunu na linky, kde su teraz 12m a potrebuju vacsiu kapacitu..napr. 80, 37, 53?
"Chceš povedať, že keby sa nezrodili jednosmerné električky, nekupovali by sa žiadne, lebo obojsmerné sú iba na ukojenie šotopreferencií?"
- Základná otázka znie, na základe čoho veľký intony vyhlásil, že jednosmerné električky "nemali NIKDY vzniknúť"?? Ak nie na základe svojej šotopreferencie, tak na základe čoho?
Asi sa rozhodovali podľa toho, čo im vyšlo výhodnejšie v miestnych podmienkach. Na jednej strane cena a veľkosť využiteľného priestoru, na druhej nepotrebnosť slučiek, výhody pri výlukách, atď.
Ja neodsudzujem tak kategoricky obojsmerné, ale podľa teba sú jednosmerné omyl ľudstva. Ty si múdrejší než všetci v storočnej histórií električiek... ?
_____________________
BTW, prvá Símensova električka bola obojsmerná či jednosmerná? ?
Presne tak. Osobne som za to aby sa stanovila norma teploty vo vozidlach verejnej dopravy, kontrolovala a pri poruseniach mastne pokutovala - cesta MHD v lete moze byt v urcitych pripadoch aj nebezpecna...
Zas si myslim ze jednosmerne elektricky nemaju ziaden problem okrem dopravy pocas vyluk, odklonov atd.. Takze tiez som za jednosmerne + 10-20 obojsmernych.. co sa tyka Cagliari: nevidel som takze neviem posudit, avsak v tomto roku by som sa tam rad pozrel, snad sa podari
A to, že sú lacnejšie a pre viac rití, je podľa Teba nepodstatné? Hlavné kritérium sú teda asi šotopreferencie.... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk