Juro:
Historicka T2 c. 215 asi jazdit nebude, lebo z UDJD dosla bez piesocnikov, stieraco a dalsich veci. Pojazdna sice je, ale nie je kompletna. Vodicov by bolo, to je najmensi problem, ide o tom, ze ten voz este nie je hotovy. Vcera som sa na to pytal a vyzera to tak ze nebude. Je to skoda, ja som tiez difal ze ho konecne vytiahnu. Co uz.
TAK SA UZ NA MNA NEHNEVAJTE,UZ BUDEM DOBRY...:-)KED CHCETE ZOZENIEM VAM DAKY MATROS O METRE V LONDYNE ALEBO O ICH DOPRAVE AK CHCETE PRETOZE SA TU PRAVE NACHADZAM..
TAK AKO CHCETE..ABO CHCETE NIECO KONKRETNE?
ivan: ak sa ma budes snazit velmi nastvat, tak vykopem do paze hoc aj cely IPckovy rozsah .uk a kde sa len zjavis... ved nakoniec aj tak vacsina navstevnikov tuna je z .sk a pripadne .cz a ze tu bude o jedneho *****a menej budu vsetcia len radi...
sI MYSLIS ZE SO MNOU VYBABRES?mAM MOZNOST SA DOSTAT NA TENTO VAS PLATOK KLUDNE AJ Z 20TICH POCITACOV KED CHCEM A AK SI MYSLIS ZE MI V TOM ZABRANIS TAK SI NA OMYLE.VSIMOL SOM SI ZE TU STALE VYPISUJES,TY ASI V TEJ MHD AJ ONANUJES KED O NEJ STALE PISES,VSAK?
Martyk:
Pekny prispevok. Ja do Ostravy nepojdem (peniaze si nenakreslim ). A tie "kofolove zvyky" - tym zaiste narazas na mna, ze? Nuz, iba aby si vedel, podobne kofolove zvyky maju aj Spectre, D3k0 a dalsi.
Myslim, ze podstatne uz bolo povedane, takze len na okraj:predpokladam, ze aj ty si urcitu cast zivota prezil ako..citujem "revuce decko"-tak to totiz u beznych smrrrrtelnikov chodi. No a ze nie si ..citujem "cigan", tiez nie je tvoja zasluha, a ja ti budem drzat vsetky palce, aby si nebol ako dochodca "bezprizorny"...
Mimochodom, ak ti autobusy smrdia, existuju dobrovolne akcie na ich cistenie a udrzbu-treba len prejavit zaujem
Pozn. autora: Harleye, trucky a ine zalezitosti nesmrdia?
Spectre: hmm zaujimave je ze napatovy menic bzuci... cim to asi bude ? :-)) A hociake nizsie napatie mozes spravit tak z jednosmerneho ako aj striedaveho sice neefektivne ale uplne jednoducho predradenym odporom... A co sa tyka tych generatorov v elektrarnach, tak ak tusis ako to funguje, tak iste vies, ze jednine vo chvili pripajania k sieti ho musis mat zosynchronizovany a sfazovany, a potom aj ked das vyssi vykon na vstup, tak ho siet nepusti aby zmenil frekvenciu.. a obdlznicky a podobne haluze pri rekuperacii by sa pri tych vykonoch co sa v troleji prenasaju uplne hravo stratili...
Andrej:Bobehal som velky kus europy.Ja len usudzujem.Staci to porovnat z brnom a brno vide stoho vide ako absolut king.Ja viem kazdy DP ma svoje chyby.Ale ja som zatial pisal to co sa mi pacilo na kritiku dojde cas onedlho ked si vsetko poobzeram.
Mimochodom zajtra rano budem v BA medzi 5:30 - 9:40.
Nemusíš po Slovensky. Vždyť my Slováci mluvíme taky česky
Ozaj, ako elektrotechnik si neviem dosť predstaviť tvoje nápady zo striedavou sústavou. A hlavne s rekuperáciou. Striedavé napätie sa na železnici používa preto, lebo sa lepšie prenáša a sú tam menšie straty (pri vyššom napätí). Neviem, ako by si chcel rekuperovať do striedavej siete. To, čo ti vyrába prúd v elektrárni sa volá synchrónny generátor. SYNCHRÓNNY!!! A keby si aj prúd prehnal cez menič, vznikol by ti pekný obdĺžniček, čo by ten krásny sínusík v sieti dosť do***alo (prepáč za výraz). Rekuperácia v striedavej sieti už možno bola vymyslená, ale ja si myslím, že je to dosť blbosť. Neviem si predstaviť, ako by taký brzdiaci kočkopes dodával prúd do Mašiny, ktorá práve opačným smerom dáva plný knedlík
A čo sa týka tej zmeny napätia, z jednosmerného napätia si môžes urobiť hociaké nižšie bez toho, aby "si si z neho musel urobiť nejaké Hz". Tak funguje statický menič. Existujú aj zapojenie tzv. nábojovej pumpy, ktoré sa však pokiaľ viem v silnoprúde nepoužívajú. Dôvodom bude asi účinnosť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0