Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #93986:
minimálne jedno vozidlo je určite z Prahy.
Reakcia na: Peon #93981:
zeby sa nasli nejaki zufali smutiaci, ktori by vyuzili sluzby takeho dopravcu? ? vyuzite boli modre C 734 (mozno jedna?), ktore robia zmluvnu dopravu.

udajne boli CP nahrate do dvoch vozidiel, z ktorych jedno sa pritom pokazilo ? povod vozidiel je znacne nejasny, jedno vozidlo moze byt z Prahy...
Reakcia na: hoppusmark01 #93983:
No ja by som Mercedes az tak nevychvaloval... Citara su poruchove a okrem toho ich nie su ochotni vyrobit v rozpore s normou EU, teda Ti ich nedaju bez fotobunky na posl. dverach a ak si ju sam odstranis, stratis narok na zaruku (takyto problem bol v NR).
Ked uz hovorime o SORoch
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=26638&idg=1001&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Preco tu vzduchotechniku vyriesili takto hlupo a priestor nad motorom je obsolutne nevyuzity.
To sa tyka aj sedadiel na schodoch medzi 2. a 3. dverami.
Reakcia na: Ámos #93982:
Myslím, že spolupráca s Mercedesom by tak isto nebola najhoršia.. A možno by dokonca bola potrebná len minimálne, keďže vieme, že Mercedes vyrába vozidlá na špičkovej úrovni... Úroveň SORky sa nedá s MB porovnávať ani zďaleka..
Reakcia na: Solider #93980:
JakabovicAndTkac su vsak aj lokalpatrioti. Urcite nedaju busy lacnejsie ako obvykla suma, no spolupraca so SORom v pripade reklamacii bude podla mna jednoduchsia ako so Solarisom.
AD "DOJAZDY BRATISLAVA"

- Oni majú dosť vodičov?
- Zaujímalo by ma, či boli niekde využité tieto ich staré modré Karosy, keď už nechodili do nákupných centier, bolo po predvolebnej kampani a ani tá minuloročná letná výluka pri ŽST Vinohrady už nebola...

Objednal si ich niekto napr. na odvoz smútiacich na kar?

- Vie sa už, či budú vypomáhať dlhodobo?
- Sú to 3 vozidlá?
- Všetky tie kedysi patrili DPB, keď boli ešte ako jeden podnik?
Reakcia na: Majo #93979:
SOR má teraz problémy s tým ich prototypom trolejbusu. Obávam sa, že aj ten skončí v BA. Však Jakabovič&Tkáč ?
Reakcia na: enumaelish #93977:
Akú fantasmagóriu?! Do Petržalky budú jazdiť len kačice alebo čo? A keď už električku vyvíja aj Solaris, prečo by nemohol aj SOR... ?
Reakcia na: enumaelish #93977:
Ale veď tá električka už je u nás realitou! Si si ešte nevšimol 7703, 7704, 7717, 7718, 7126 ? Veď to je úplne to isté, akurát to má iný náter, dvere a čelá, nechápeš?
Reakcia na: Majo #93976:
Tak ja som chcel načrtnúť čo by mohlo byť pre nás reálne a nie fantasmagóriu. Totiž vyzerá to tak,že DPB čaká kým sa SORu uráči vyrobiť aj električku... ?
Reakcia na: enumaelish #93972:
Objavil si Ameriku... Ak si to porovnám s našou 7126, ktorá je tiež novostavba, tak tá ostravská T3R.EV je lepšia len v tom, že má podvozky aj s primárnym vypružením a asynchrónne motory (ktoré sú však podstatne drahšie ako jednosmerné). Ak chceš vidieť, o čom môžeme snívať, pozri si http://www.lrta.info/photos/France/fr-orleans02.html . Citadis, to je elktrička, ako má byť, nie tá ostravská paródia na NP vozidlo...
Reakcia na: hoppusmark01 #93973:
a s novými čelami... ale osobne je mi fuk, či má T3 staré alebo nové čelá.. Nízkopodlažná električka z nej aj tak nebude ?
Reakcia na: hoppusmark01 #93973:
no a celkový design je tiež popredu oproti nášmu...100 rokov za opicami... 4EVER
Reakcia na: enumaelish #93972:
ale veď také električky máme aj my.... To je úplne obyčajná vysokopodlažná novostavba T3... akurát v iných farbách a s platňovými dverami namiesto skladacích...
Reakcia na: Papyr #93971:
Práveže to chválim ? o takom dačom môžme snívať ?
Reakcia na: enumaelish #93966:
Je na tom nieco nie v poriadku?
Reakcia na: hoppusmark01 #93965:
mne by stacilo, keby v K2Skach na obrazovkach recar vision aspon islo po tom, ako do recaru vstupil big board...a ked to bude riadit niekto rozumny, tak to hadam nedopadne az tak zle;)

ak si si nevsimol, tak NB18 co bol v BA bol len prototyp, na ktorom budu este niektore muchy vychytane, preto sa podrobuje testovacim a prezentacnym jazdam v DP na slovensku aj v cechach...a kedze nema zatial ziadne referencie, tak urcite poskytne jednu z najnizsich cien, co by bolo sice jednou vyhodou, ale s perspektivou do nasledujucich rokov neviem ci prave vhodnou...uvidime;)
Reakcia na: S499.1023 #93967:
jo, v USA stoji Prius cca 21.000 dolarov! Neviem prec sa u nas predava tak draho. Ani cca 12% rozdiel v DPH nesposobi taky rozdiel.

Co sa udrzby tyka, hovoril som o znizeni servisnych prehliadok. Myslel som tym menej casto. Co moze ale aj nemusi znamenat ze budu lacnejsie...
"Autobusy s hybridným pohonom sa v štúdii ukázali ako najspoľahlivejšie. Pravidelnú údržbu si totiž vyžadujú po najazdení 7 000 míľ, kým vozidlá s pohonom na stlačený zemný plyn po 5 000 a na motorovú naftu už po najazdení 4 000 míľ. V teste dosiahol systém HybriDrive dokonca lepšie výsledky, keďže zvládol bez údržby 10 000 míľ. Vozidlá na CNG 8 000 a dieselový pohon 5 000 míľ."

To ci su hybridne vozidla slepou ulickou ukaze cas. Toto smerovanie vsak nesposobili vlady, ale skor nadnarodne ropne spolocnosti. Vlady hovoria o znizovani emisii a nie o sposobe ako to urobit. Ropne spolocnosti zafinancovali ten sposob aby sa znizili emisie no spotreba ropnych produktov nezastavila.
Reakcia na: Ámos #93955:
No jedine, že by Bruno blafoval a snažil sa nám nekecať, že práve ten jeden testovaný tam zhorel ? ešte keby povedal Ostravu, tak by som uvažoval ale rozdiel je aj tak v starostlivosti o vozidlá

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.