Sanosu trochu viac padali zberače, lebo mal skákavejší vlek ale práve 6517 držali ako pribité (niektorým vozom sa pri GO prirábali stabilizátory vleku). Inak ale bol Sanos pore vodiča všestranne lepší - ľahučké ale pritom citlivé riadenie Mercedes, ergonomickejšie pracovisko vodiča, tichší... Proste na všetkom bolo vidieť, že ten voz niekde v prehistórii vyšiel z Mercedesu. 15Tr zase bol taký ingot spoľahlivý.
Profi lnie je problém, stačilo by trošku "rozvoľniť oblúk z Pošne a dať štíhlejšiu zjazdovú výhybku. Zastávku by som samozrejme predpoklada aj pre 31 a spraviť zjazd na cestu riadený svetelnozu signalizáciou by v Siemenskoruptionsstadte nemal byť problém.
Dalo by sa to trochu extrémisticky aplikovať aj na túto akciu. Reflexné vesty by sa zavesili na stierače tých ikáčov a všetka neplatiaca šotozberba utre hubu. ?
1) Práve preto som povedal, že tam treba dať obojstranne kasseláky (tým myslím z oboch strán KAŽDÉHO smeru. Ja som totiž (asi na rozdiel od toho pána z vedenia) v Essene bol.
2) Keby mi to miesto dali (za slušné peniaze, nie BEUS-ácku almužnu), tak by som sa obetoval a zobral to. Lenže to by musel mať DPB záujme. DPB má namiesto toho taký záujem, že ma museli pol dňa presviedčať, ako tomu nerozumiem a ako to oni robia dobre.
Taky tlsty, donedavna "uradoval" vzdy pri Hlavnej stanici..
K revizorom: zmenil sa nejak system kontrol? Maju prikazane kam maju chodit? Vcera som dvoch videl na zastavke Odbojarov ako vypisovali pokutu a to iste dnes na zastavke Trhovisko. Tam som ich kontroly este nezazil, napriek tomu ze tam chodim casto. Dik za odpoved.
Však vieš, že jeden náš spoločný známy zaplatiť "z princípu" odmietol a ešte p94oval, že tam boli ľudia v reflexných vestách ? .
Ale vlak bol plný ľudí, ktorým sa to veľa nezdalo a tak isto to bude aj na PePovej akcii-
Ja som sa tam raz postavil a sledoval signal, vobec by sa to nekrizovalo, len by L68 a L78 musela stat na smer Vajnorska(linky 1,2,4).
Spolocna zastavka by bola aj pre L39 a L78 aj v opacnom smere..A mozno by sa vytocila aj L31.
Pri reko tohto uzlu, ktory bude onedlho nevyhnutny by sa nato mohlo mysliet.
Mozme otom pokecat na akcii alebo cez mail.
Vies, vzdy ked sa niekto snazi spravit akciu, ktora mnohych ludi potesi, najde sa niekto kto bude na to p****** a tvrdit ze ide iba o zisk (podobna diskusia bola nedavno aj na vlaky.net k mikulasskej jazde parneho vlaku po BA). Niektory si proste myslia ze prevadzkove naklady nie su.
Hold, takyto ludia sa najdu, netreba si ich vsimat. Stale je dost ludi ktory za tuto akciu budu vdacny. A mozno daju aj viac ako je potrebne (k tejto skupine sa rad pripojim aj ja, ak budu peniaze..).
Neviem, ako je to s profilom na Trnavskom myte, ale zrejme dost zle, T6ka tesne mina zrkadlom podpery pristresku. Neviete niekto nahodou, ci by sa nemal cely podchod niekedy rekonstruovat? Potom by sa dali spravit aj take upravy, aby tieto problemy odpadli. Je tam vsak este dalsia problematicka vec - nakolko by zrejme taka spolocna zastavka bola len pre 68 a 78, musel by sa spravit bud zjazd z elektrickoveho telesa na cestu, alebo upravit signalizacia, lebo na krizovatke Krizna - Legionarska/Karadzicova by bus pri odbocovani vlavo bud zavadzal elektricke alebo sa krizoval s oprotiiducou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
pekny clanok...