Ospravedlnujem sa za to, ze moja e-schranka docasne nefungovala, kvoli serveru Miesto.sk - zavada bola odstranena a po preskusani je bez chyb.
Dalej: Vcera som sa viezol 7109 a aj 1702, 7109 na mna zvnutra naozaj neurobila nejaky extra dojem, a tichsia je iba, ak ide po kvalitnych kolajniciach - napr. Racianska ul., inak je to rovnake ako pri inych K2S.
1702 - Keby nebol taky napraskany, mohlo by to byt lepsie. Sofer sa asi naozaj o ten bus boji a tak ide nejakou 40 km/h... Zadne okno som zvnutra nevidel a zvonku - da sa na to zvyknut. A potvrdim aj, ze len co som nastupil, tak ludia nadavali co toho nie je viac a tak podobne... Kym o nich nevedeli, bolo asi lepsie. Meno (nick) to si akoze myslel vazne??? Ten display je fakt moc vysoko - nebolo uplne vidno 82 Hlavna Stanica... s tym sa ale asi da nieco spravit.
Dalej: Vcera som sa viezol 7109 a aj 1702, 7109 na mna zvnutra naozaj neurobila nejaky extra dojem, a tichsia je iba, ak ide po kvalitnych kolajniciach - napr. Racianska ul., inak je to rovnake ako pri inych K2S.
1702 - Keby nebol taky napraskany, mohlo by to byt lepsie. Sofer sa asi naozaj o ten bus boji a tak ide nejakou 40 km/h... Zadne okno som zvnutra nevidel a zvonku - da sa na to zvyknut. A potvrdim aj, ze len co som nastupil, tak ludia nadavali co toho nie je viac a tak podobne... Kym o nich nevedeli, bolo asi lepsie. Meno (nick) to si akoze myslel vazne??? Ten display je fakt moc vysoko - nebolo uplne vidno 82 Hlavna Stanica... s tym sa ale asi da nieco spravit.
Meno (nick): :)
k tomu tamiku 4400 alias bublifuku:
ked ho skoro kazde rano pri SJF STU vidim, tak vzdy s radostou pocuvam ten zvuk toho motora (nech zije V8!!! - a este k tomu vzduchom chladeny!!!) ozaj, nieje motor nahodou z tatrovky???. ved tie maju take motory.
!!! ale tatry 813 maju lepsi motor:
vzduchom chladeny V12! (uhol medzi blokmi 75 stupnov)
vratnie x zdvih: 120 mm x 130 mm
objem valcov: 17 640 cm3
kompresny pomer: 16,5
vykon: 250 k pri 2 000 ot. za min.
krutiaci moment: 1 461 Nm pri 1300 ot. za min. (vdaka tomu objemu)
hmotnost motoru: 1 035 t
vstrekovaci tlak: 170 bar
predpokladana spotreba pri jazde typu "kotol": 40 l/100km
NO! ak by sa nasiel niekto kto by bol ochotny zabudovat toto monstrum do autobusu (vobec by mi nevadila vysoka polaha na "balkone"), tak to by s patricnou prevodovkou a rozvodovkou mohlo dat aj 180kmh!!!!! aj ked to samozrejme nebude, napad je to dobry, nie?
p.s. nasiel som aj technicke udaje busov RTO, ŠM11, IKARUS 30, IKARUS 55, tak by sme sa mali dohodnut ako ti ich dam...