A pohrá sa s tým niekto zodpovedný, aby to bolo primerane rozložené, či bude sa vypravovať tak ako sa ráno podarí? Lebo ak pôjdu ráno medzi 7:20 a 7:50 3 sóla po sebe, tak ďakujem pekne.
K spomínanej nehode som našiel jedine túto oficiálnu správu: http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5064
Všetko ostatné, čo píšeš, sú podľa mňa len neoverené a ničím nepodložené dohady. Na diskusné fórum môže napísať ktokoľvek čokoľvek.
Samozrejme budem rád, ak mi uvedieš nejaký link, ktorý potvrdí Tvoje slová, zatiaľ si ma nepresvedčil...
Ojazdene vozidla u nas nie su systemovym riesenim. U nas skor treba zlepsit udrzbu. Starych vozov mame dost (ak sa bavime o elektrickach), ale treba ich udrziavat. Ak sa tak deje, stara elektricka az tak velmi nevadi -> vid Vieden.
"...podzemené električkové trate vo Wien sú vysvietené..."
Jedine, keď tam niečo opravujú, inak je tam tma tmúca. Lenže oproti možnosti bratislavského tunela do tunela U-Bahn, S-Bahn, alebo Strassenbahn normálny človek nevlezie - nie sú "pochôdzne".
V Prahe vytopilo metro a mali dosť autobusov na linku X-C. Keby v BA "vytopilo" Karloveskú Radiálu, tak na dlhé mesiace máme totálny kolaps dopravy!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd
Jedine, keď tam niečo opravujú, inak je tam tma tmúca. Lenže oproti možnosti bratislavského tunela do tunela U-Bahn, S-Bahn, alebo Strassenbahn normálny človek nevlezie - nie sú "pochôdzne".