Hehe, viem si to živo predstaviť - nejaký červený hrbatý SOR DPB a v ňom hlásenie "Nasleduje zastávka Berg, Šotochata, prosím pozor, zastávka je na znamenie." ?
Však tu nikto nehovorí, že z toho chceme spraviť luxusnú vilu. Stačí taká búda, do ktorej nebude zatekať. ? A keď DPB zavedie linku do Hainburgu, tak budeme požadovať zriadiť zastávku Šotochata.
Keď už šotochatu, tak potom niečo poriadne. Týždeň pred šengenom rakuskí pohraničníci likvlidovali nepotrebné nehnuteľnosti a niektoré "dreveničky" boli na naozaj pekných flekoch ?
Vnútro stanice slúži ako nejaký sklad nábytku, po zemi sa povaľovali noviny z r. 1993, nejaká nemecká učebnica, školský peračník... Zaujímalo by ma komu to patrí, alebo kto tam prebýval By to nebolo zlé prerobiť na víkendovú šotochatu, okolo behajú srnky...
Podla mna ich kanibalizuju alebo sa sikovne rumunske rucicky (z nejakeho Reparator Vagonului, SRL) a technicky um tamojsich inzinierov pokusia vyvinut adekvatnu nahradu.
Re #93248 Majo: Je to taká rozpadávajúca sa, opustená budova. Prežila hádam len preto, že leží pár metrov od hraničnej čiary. Naokolo je ešte niekoľko "dreveníc" s podobným osudom. Zrejme nejaký pozostatok prístaničnej osady.
Vsetci vieme, aky je postoj DPB k ojazdenym vozidlam. Nuz, dovolte mi pripojit fotogaleriu z mesta Arad, Rumunsko, kde maju postoj k ojazdeninam vyslovene kladny. V Arade maju elektricky takisto 1000 mm a 600 V. Kvalitu pre cestujuceho v Bratislave a v Arade porovnajte sami.
Budova bývalej stanice Berg. Nachádza sa medzi slovenskou a rakúskou colnicou, za halou pred ktorou stávajú tie člny na predaj.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik