Myslim ze ten vodic na 31 koncil len sluzbu a na odchod z Trnka prisiel novy z vozovne, niekto kto zacinal sluzbu.
Mne sa podobne stalo v novembri, nevenoval som tomu velku pozornost a casom som aj zabudol. Bol to TAM,. zastavili sme smer Zimny stadion, vsetci vratane mna vystupili bez problemov. Vlastne len jeden mlady, pravdepodobne studak ostal sediet vzadu. Vodic presiel od kabiny k nemu a povedal mu daco, pricom ukazoval na krizovatku a CNG stojace na odbocenie od Zimaku na Trnko. Mlady podakoval prebehol na novu zastavku a nastupil do prazdnej CNG ktora prisla z vozovne. Z tohto vychadzam ?
Určite, ale vnímam to ako robotu systémovú a dlhodobú, ktorá sa môže odvíjať od konkrétnych príkladov, ale ktorá by sa mala premietnuť aj do plánovania dopravy, atď. ?
Je obyčajný pajác ktorý drísta do médií a chodí po rôznych večierkoch, aby sa ukázal v smotánke, tancujúc so Šindlerovou. Čo môžeš čakať od takej osoby?
Fajn postrehy, Erik. K bodu č. 1 - myslenie na chodcov je nevyhnutné ako súčasť rouzmnnej dopravnej politiky, a súvisí aj s podporou MHD.
Ak vieme o konkrétnych prípadoch, bolo by dobré to postupne zozbierať, a zamyslieť sa aj and riešením niektorých križovatiek, čo sa týka napr. semaforových cyklov, kde chodci sú naozaj často stavaní do polohy menejcenných účastníkov premávky. Zatiaľ čo pre autá sa na niektorých úsekoch robia zelené vlny na niekoľko križovatiek za sebou, chodec častokrát musí jednu cestu prejsť na dvakrát, prípadne aj viac. Ale asi treba hovoriť konkrétne, a je to téma aj mimo toto fórum. ?
V §53 zákona č. 315/1996 sa o.i. píše: "Ak je v blízkosti križovatky s riadenou premávkou priechod pre chodcov, nadchod alebo podchod, chodec smie prechádzať len na týchto miestach."
A to by platilo napr. v tom prípade, ktorý popisoval fobust, križovatka Prievozská/Miletičova.
Aj keď samozrejme pojem "v blízkosti" neviem, či je aj nejako definovaný, takže môže to byť subjektívne.
Hmm, niekto, kto sa v tom vyzná - to je pravda, čo hovorí Rafaj? Keby sme mali rozmrazovacie zariadenie na strechách vybraných vozidiel ako v niektorých iných slovenských mestách, nebolo by to bývalo v nedeľu pomohlo?
Pri L34 mas pravdu,a na tej linke ani nepoznam casy,lebo to nieje nasa linka a nerobil som ju nikdy.Ale myslim ze aj ked vodic stiha ist podla casov tak tam nema ziadnu vydrz,vlastne hned odchadza.Na 98 je to ine,tu som par krat robil,a mal som cas niekedy aj 4-5 min.Staci ze chytis par semaforov.A da sa tam zostat stat aj pred nastupistom.Lenze je tam zase problem ten,ze ti ludia ktori idu do Petrzalky z Polusu,tak nastupuju vlastne na zly smer.A nevidim dovod preco by mali zostat ludia vo voze ked si trebars potrebujem "odskocit"A navyse ich tam ani nemozem nechat pokial opustam autobus.Mali by nastupovat na zastavke Nova doba,alebo si vystupit pri slimaku a pockat tych cca 5 min.Samozrejme ze sa to tak nerobi,ani ja by som to nespravil,uz vobec nie v zime ked je kosa.Ale moze sa stat ze budem potrebovat niekde odbehnut,tak vtedy bohuzial musia vystupit.A toto je ten fakt,preco som napisal ze ta to nemusi zaujimat.Je tam oficialne vystupiste a je to konecna zastavka.Šmitec.L31 oficialne ukoncenie nema na Trnavskom myte,to je vlastne L39 ale skratena.Cize pri ukonceni odchadza do vozovne bud zo Slav.udolia alebo zo Suhvezdnej,podla toho ktora sluzba to je.Myslim ze ziadna sluzba nema ukoncenie priamo na linke 31.Ale mozem sa aj mylit pretoze som ju nerobil uz davno.A predtym asi iba 2x a mohlo sa nieco odvtedy zmenit.
No a nakoniec ohladom tej atmosfery,nemyslim ze som reagoval v nepokojnej atmsosfere.Aspon nie na teba.Takze tak. ?
Citát, B. Záhradník: "Staráme sa o to, aby vozidlá znášali mínusové teploty, aby nezamŕzali pohonné látky, boli funkčné koľaje a troleje, ale inak sme závislí od údržby ciest."
Ako sa DPB stará o to, aby bolo funkčné trolejové vedenie, bolo vidieť 6.1. na Kolibe. Ako tu už bolo skonštatované, BA na rozdiel od iných miest nemá "rozmrazovací" trolejbus. Ale namiesto toho, aby to Záhradník priznal, a na základe čerstvej skúsenosti tlačil na riešenie problému, bude (opäť raz) klamať.
Lenže 34-ka a 98-ka majú spoločné výstupište s nástupišťom, takže tam si to moc v praxi neviem predstaviť...
Re #93003 ba1031: Dobre, skús mi to pls pre zaujímavosť zistiť. Zdá sa, že nielen mňa to zaujíma. ? Ale nezapamätal som si evč, len že to bol CNG klbák, z Račka na Trnavské odchádzal cca 14:27 h.
Čiže oficiálne výstupište pri dojazdoch do vozovne (ako napr. 34-ka na Račku na Šancovej ul.) tam 31-ka nemá? Podľa CP nemá.
Inak mne sa páči, keď na mnou začatú tému reagujú viacerí užívatelia. ?
Btw, v minulosti si mi tu na fóre už na nejaké moje prispevky reagoval a vždy sa to nieslo v akejsi pokojnejšej atmosfére... Každopádne, ďakujem za vysvetlenie.
80 versus 99
Mohli by ste niekto, ak poznate, odkazat vodicom l.80, ze na ŽST Petrzalka je prestupny uzol z l.99, pretoze niektori ludia (vzdy sa nejaki najdu) musia cestovat tymto stylom aby sa dostali do oblasti Zaporozskej. Tak ako to urobil vodic v nedelu (cislo zial neviem) o 8.46, tak to nemalo chybu. Pekne pomaly odisiel, tesne predtym nez 99 za nim zastavila.
Podľa nového návrhu Zákona o premávke na pozemných komunikáciach to už bude povinné (ak to prejde):
Paragraf 53: "Pri prechádzaní cez cestu je chodec povinný prednostne použiť priechod pre chodcov, nadchod alebo podchod. Na priechode pre chodcov sa chodí vpravo. Chodec nesmie vstupovať na vozovku, ak prichádzajú vozidlá s právom prednostnej jazdy; ak sa chodec nachádza na vozovke, musí vozidlám bez meškania uvoľniť priestor na prejazd."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Allredo
zda sa ze aj u nas sa musi stat neaky smrtak, aby sa to zacalo razantne riesit ? ? ? ?