Viem. Vlaky do Kittsee stoja takmer toľko isto, čo so SlovakLines do Wolfsthalu. Druhá vec je, že DPB by bol zrejme úplne sprostý, keby premával do Rakúska za polovicu a menej z ceny konkurencie.
Ano vlaky tam chodia - ale vies kolko stoji vlak do Kitssee? A do Rajky dopyt asi bude ked sa tam planuje niekolko novych vlakov (su aj v GVD avsak len s poznamkou "ide od dna vyhlasenia")
Keďže sa jedná o medzinárodnú linku, tak licenciu by malo vydať MDPaT. Ak ma pamäť neklame, tak stačí len licencia od slovenského ministerstva, akurát tá linka nebude môcť brávať vnútroštátnych cestujúcich.
Myslíš niečo takéto?:
VOR = BID
400 = 901
688 = 902
599 = 100+101
....
Re #92495 bwd: Ak majú obyvatelia Kittsee problém so vzdialenosťou svojho domova od železničnej stanice, nech sa obrátia na miestneho starostu, resp. VOR, aby im zabezpečil nadväžnú vnútroobecnú linku. Nie je povinnosťou DPB riešiť prepravné potreby zahraničnej obce.
A čo sa týka ceny cestovného, myslím že pre občana Rakúska to zas až toľko veľa nie je. Neviem či by skákal od radosti, keby (síce len za 0,5€) mu chodili popred dom také skvosty, aké som na L80 dnes videl (3021, 3635...)
Nevidím problém v tom, keby na trase Wolfsthal-Bratislava jazdili aj OEBB, aj DPB..
Cestovat s OBB by mohli hlavne tí ľudia, ktorí iduú do Wien, alebo na letisko Schwechat..
Linka DPB by zas bola hlavne pre tých, ktorí by z Wolfsthalu dochádzali za prácou/zábavou do BA..
Práve preto som povedal, že tá linka DPB by mala byť rovnaká ako všetky ostatné linky DPB v meste.. Rovnaká tarifa, nástup všetkými dverami atď.. teda mala by byť normálnou mestskou linkou, nie regionálnou, lebo v tom prípade bude úplne zbytočná a nezmyselná..
Myslel som to prave tak, ze sice tam jazdi SAD, ale za mastnu tarifu. Keby slo predlzit linku MHD za hranice podla tarify MHD (hoci mierne zvysenej, ale nie az takej mastnej ako SAD alebo zeleznice), prilakalo by to skutocne vela ludi.
"Nie je prave toto dovodom, ze tam este nic nejazdi?"
Čoby nejazdilo? Jazdí predsa ÖBB a nemá s tým žiadne problémy. Navyše, už aj Badner Bahn si brúsi zuby na linku Wolfsthal - Bratislava, ale železničnú, ako sa píše v dnešnom článku der Kurier: http://tinyurl.com/28yfle
A na www.boris.dobak.eu/schengen som doplnil pohľad na Preßburgerstraße z Kittsee.
"Do Kittsee aj do Rajky chodia vlaky... ...tak načo zavádzať ďalšie?"
To je síce pravda, že do Kittsee jazdia vlaky, ale železničná stanica je pomaly tak ďaleko od hlavného námestia v Kittsee, ako by bola prípadná trasa predĺženej L80. Nehovoriac už o premrštenej cene cestovného lístka.
obyvatel Stupavy moze sadnut na SADisticku linku na jednom konci a vystupit na druhom (a Stupava nie je ziadna mala obec, celu ju prejst moze trvat aj hodinku...) - to nie je vnutromestska hromadna doprava??? ako k tomu pridu obyvatelia Stupavy ze im take nieco dotuje VUC a Bratislave nikto, len ich podielove dane, alebo napriklad jedna z najvyssich dani z nehnutelnosti - dan z nehnutelnosti je totiz prave to co aspon zcasti kompenzuje tuto nepravost v dotovani hromadnej dopravy a udrzby ciest...
nie je to to iste??? L37 nie je to iste, ako linka Stupava - Bratislava asi preto, ze Stupava nie je mestska cast Bratislavy, to mas pravdu... presne tak, jediny rozdiel je ze co je a co nie je na uzemi mesta - teda cisto ADMINISTRATIVNY, BYROKRATICKY rozdiel... dalsi rozdiel je v tom ze jedno konci pod novym mostom a druhe na ASMN... to je naozaj uzasny rozdiel... no L37 ma trochu viac zastavok a inu tarifu - proste vsetko zasadne, systemove rozdiely ? mna len zaraza, ze ako je mozne, ze ludia zo Zahorskej Bystrice mozu pouzit aj SAD na linke Stupava - Bratislava, ako si toto vysvetlujes? a ako na to pridu napriklad obyvatelia Petrzalky, ze taku moznost nemaju... alebo Devina, alebo Cunova...
Eripmav ma pravdu... JE to to iste... rozdiel je len v charaktere a raze liniek... (tie primestske su logicky expresnejsie)
Re #92491 Papyr:
Akoze nema? Bratislavsky kraj nie je Bratislavsky?
Ci chcel by si mat kraj ktory by bol totozny z hranicami BA? to je co za kravinu? Pozri si najprv statistiky o dochadzke a zistis ze obce okresov SC,MA a PK maju takmer 100% dochadzku do BA...
Naco by nam bol taky mini kraj?
Na und? Primestsku dopravu nemozeme preskocit, ak sa bavime o dopravnej obsluznosti nejakeho uzemia. Skoda, ze mesto Bratislava nema svoj kraj a svoju ID tak, ako ma Praha, to by nikomu z vas neprislo cudne, ze linka de facto MHD prekracuje hranice kraja.
Ktovie, ci by tam uz davno niekto nejazdil. Neviem, ako to je s udelovanim licencii. Ak by jazdila linka do Rajky, licenciu im udeli kto? Bratislavsky kraj a zupa Gyor-Moson-Sopron? Ak by jazdila do Kittsee, tak Bratislavsky kraj a spolkova krajina Burgenland? Nie je prave toto dovodom, ze tam este nic nejazdi?
Co keby sa urobila dohoda, ze napr. do 5 km za hranicu mozu ist aj linky licencovane iba v susednom state (tj. spoje BID by mohli zachadzat 5 km do AT a HU, spoje VOR a Volanu zase 5 km do vnutrozemia SK) bez zmeny tarify?
Re PLÁN DOPRAVNEJ OBSLUHY BSK:
- škoda že nepočítajú s premávaním vlakov do Záhorskej vsi aj cez víkendy, bolo by to až tak nevýhodné?
- ak má byť 120žsr do Pezinka nahradiť autobusové linky, bolo by dobré aby sa IHNEĎ začala riešiť dostupnosť ŽST Vinohrady MHD. Vybudovať normálny prestupný terminál pre L98, 96, 50 x električka. Pri súčasnom vedení mesta to však vidím ako nereálne.
- obávam sa tiež, že interval 15/30/15/30 na trati do Pezinka nebude možné spraviť, lebo hlavnástanica a satonedá, atď. ... ? Celé sa mi to zdá až moc dobré na to, aby to prešlo do reality bez nejakých downgadov. ?
Čítačka ho nemohla prečítať, pretože ho nemám aktivovaný a napriek tomu, že v tarifných podmienkach napísané, že smerodajná je platnosť vyznačená na kartne, vodič do mňa hučal, že mi to nemože platiť na železnici, ani v škole, ani nikde.
Zľavu som si potom nakoniec vydobil a na konečnej som pred ním zavolal na info SL.
Prepáč, možno iba strávam blbých vodičov, ale zatiaľ som bol so SL spokojný, čo sa týka prístupu vodiča a cestovnej rýchlosti, keď som cestoval na Pezinskú Babu.
Do Kittsee aj do Rajky chodia vlaky (aj keď do Rajky už tuším len 2), tak načo zavádzať ďalšie? Pre tých pár ľudí by sa to ani neoplatilo. Myslíš, že keby to bolo také lukratívne, tak by tam už dávno niekto nejazdil?
To je presne tak ako s linkou do Hainburgu - nie silný dopyt po spojení, ale politické rozhodnutie. Akurát že na potešenie pár "spriaznených ľudí" budeme prispievať všetci.
Časté štartovanie zapríčiňuje poruchovosť. Ak vídavaš 25 Tr na linkých 207, 212 a pod, tak buď ide o napäťovú výluku, pri ktorej sa využije pomocný pohom, alebo sa pomocný pohon pokazil a vozidlo jazdí ako trolejbus na "bežných" trolejbusových linkách.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Primátor Ďurkovský je s rokom 2007 spokojný - dopravu samozrejme nespomenul...